Bekijk originele versie : Jongens aan het lijntje houden?
Wie van jullie dames heeft er weleens een jongen aan het lijntje gehouden? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb een vriendin die houdt op dit moment een stuk of 6 jongens aan het lijntje. Ze is echt gevaarlijk en al die jongens zijn verliefd op haar.
Ze houdt ze aan het lijntje, tot dat er iemand beter aankomt dobberen.
Ze ziet deze jongens als reserves, voor het geval dat de prins op het witte paard niet langskomt. Wat vinden jullie daar eigenlijk van en wie van julie heeft het weleens gedaan en doet dat nog momenteel.
Bentdialnador
15-08-2002, 09:47
Eerst en vooral een goeienmorgen:D
Nou dit zou ik nooit doen iemand aan het lijntje houden en dan heeft zij er nog 6 wajaaw is ze niet goed met 1. En als wacht op de Prins op het witte paard dan mag ze nog lang wachten want of die nog gaat komen opdagen lah oe ahlam.
Ze heeft jou toch ook niet aan het lijntje gehouden hé.;)
Groetjes
:blauwkus:
Hahaha.....Is dit nou de niewe geemancipeerde vrouw?
Ik vind het in ieder geval wel leuk om te lezen!!
Ik zou zeggen: You go girl, geniet maar van het leven zolang het kan.
Thalla
MIIB
jemig wat een femme fatale 6 jongens als reserve nog wel!!
Teaser!?, are you teasing me??
Maar even mijn mening
BELACHELIJK ZEG!!
Ze is erg bezig om de ware te vinden iedere jongen heeft een nadeel ze wordt nog helemaal kierewiet van al dat verschillen zoeken in de mannen maar goed
Achmed heeft een scheel oog
Karim heeft als hij lacht een bulderlach
Amir is steeds erg jaloers
Farid kijkt steeds naar andere vrouwen
Mounir is een model hij kleed zich beter dan mij (erg iritant)
Faisel laat steeds boeren en scheten onder eten
Hafid heeft het steeds over zijn vorige vriendinnen
Youseff heeft losse handjes
Amar heeft hele mooi kleren maar zeer foute schoenen
zucht WANEER KOMT DE WARE TOCH!!??
sweetyfeyrouz
15-08-2002, 09:58
Wajaaw, sorry hoor maar is dit tegenwoordig normaal?? :(
Totdat haar prins op het witte paard haar aan het lijntje houd, dan voelen zulke mensen pas wat ze anderen aan doen.
Het gaat hier om mensen maar bij haar zal het wel niet veel voorstellen, heb meelij met haar aanstaande :jammer:
Enna_Hiya
15-08-2002, 09:59
Origineel gepost door Teaser
Wie van jullie dames heeft er weleens een jongen aan het lijntje gehouden? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb een vriendin die houdt op dit moment een stuk of 6 jongens aan het lijntje. Ze is echt gevaarlijk en al die jongens zijn verliefd op haar.
Ze ziet deze jongens als reserves, voor het geval dat de prins op het witte paard niet langskomt. Wat vinden jullie daar eigenlijk van en wie van julie heeft het weleens gedaan en doet dat nog momenteel.
Ik hoop dat ze ooit verliefd wordt op een jongen en dat hij HAARdan aan het lijntje houdt!
Dan weet ze meteen en precies wat ze die 6 jongens heeft aangedaan!
Shame on her!
Nou Hajet, ik vind dat je eerst moet kijken wat de 'markt' je te bieden heeft alvorens je te committen aan 1 persoon. En als dat betekent dat je meerdere (in dit geval) mannen zogenaamd aan het lijntje houdt, je dan jezelf geen onrecht doet.
Ik ben zelf een jongen, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het ook niet zou leuk vinden om aan het lijntje gehouden te worden, maar ik geef haar toch geen ongelijk.
Enna_Hiya
15-08-2002, 10:05
Origineel gepost door MIIB
Nou Hajet, ik vind dat je eerst moet kijken wat de 'markt' je te bieden heeft alvorens je te committen aan 1 persoon. En als dat betekent dat je meerdere (in dit geval) mannen zogenaamd aan het lijntje houdt, je dan jezelf geen onrecht doet.
Ik ben zelf een jongen, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het ook niet zou leuk vinden om aan het lijntje gehouden te worden, maar ik geef haar toch geen ongelijk.
Maar als jij een van die zes jongens was geweest, zou je anders hebben gepraat!
Relatie met één persoon, bevalt die jongen/ meisje je niet om wat voor reden, ga dan maar verder met de markt afspeuren.
Dat zei ik ook, ik zou het ook niet leuk vinden.
Als ik jou zou leuk vinden, dan ga ik ook voor die relatie.....lukt 't niet, gaan we iedere onze eigen weg.
MAAR....niet iedereen hanteert dezelfde manier om zijn of haar partner te vinden.
En ik vind het wel grappig dat het dit keer een meisje is die de mannen aan het lijntje houdt.
Enna_Hiya
15-08-2002, 10:11
Dat zei ik ook, ik zou het ook niet leuk vinden.
Als ik jou zou leuk vinden, dan ga ik ook voor die relatie.....lukt 't niet, gaan we iedere onze eigen weg.
MAAR....niet iedereen hanteert dezelfde manier om zijn of haar partner te vinden.
En ik vind het wel grappig dat het dit keer een meisje is die de mannen aan het lijntje houdt.
M2B, je zou versteld staan als je eens wist hoeveel meiden dat doen. Ik ken er namelijk ook een paar die het doen. En ze zijn er nog trots op ook als ze er over vertellen.
Ja....zo ken ik er genoeg, zowel jongens als meisjes. Maar ja, wanneer houd je echt iemand aan het lijntje?
Zeg je dat dan, of wacht je inderdaad af totdat er iemand langskomt op die witte ba3la. Ik heb het zelf nooit gedaan, ik weet het....klinkt niet echt overtuigend als het uit de mond van een jongen komt, maar aan de andere kant....enna..heb jij nooit bij je zelf gedacht: kon ik maar uit een klein geselecteerd groepje mijn partner zoeken. Heb jij eigenlijk uberhaupt wel een relatie (bedoel er niets mee hoor), zo ja...zijn er geen karaktertrekjes waar je van zegt dat zou ik wel willen vervangen door .....??
Enna_Hiya
15-08-2002, 10:26
Ja....zo ken ik er genoeg, zowel jongens als meisjes. Maar ja, wanneer houd je echt iemand aan het lijntje?
Zeg je dat dan, of wacht je inderdaad af totdat er iemand langskomt op die witte ba3la. Ik heb het zelf nooit gedaan, ik weet het....klinkt niet echt overtuigend als het uit de mond van een jongen komt, maar aan de andere kant....enna..heb jij nooit bij je zelf gedacht: kon ik maar uit een klein geselecteerd groepje mijn partner zoeken. Heb jij eigenlijk uberhaupt wel een relatie (bedoel er niets mee hoor), zo ja...zijn er geen karaktertrekjes waar je van zegt dat zou ik wel willen vervangen door .....??
Nee ik heb momenteel geen relatie. Maar als ik dat wel had gehad, dan zou ik zeker hebben gezegd van; tsjah ik zou graag hebben dat dat anders was enz. Want iedereen heeft een beeld van de ideale partner in zijn hoofd. Helaas bestaat Mr. Right niet, alleen Mr. GoodEnough!
Dus als hij GoodEnough is, dan trek ik hem van zijn witte ba3la af ;)
Ik begin pas aan een relatie als ik als einddoel het huwelijk heb. Mocht ik tijdens de relatie vinden dat hij het niet is, dan maak ik het uit. Ik hou hem niet aan het lijntje.
Origineel gepost door Teaser
Naar mijn mening is deze vriendin van jou juist bang om alleen te zijn. Ze is zelf niet gevaarlijk, maar ze is gevaarlijk BEZIG. Hiermee beschadig je niet alleen de jongens, maar ook jezelf. Je vriendin is best dom bezig, maar dat had je al door.
Nou was het maar waar dat ik aan het lijntje gehouden werd, ik zou het heerlijk vinden, vooral zo een ijzeren ketting met zwarte band met spijkers…hmmmmmmm sorry is een fetisj van mij. Nou genoeg gekheid.
Nee het is echt zo, ik heb haar vaak horen praten met die jongens, Ik moet er soms echt om lachen, maar in feite is het echt triest. Het zijn echt serieuze jongens, denk ik.
Ik denk zelf dat veel meiden dit doen, in iedergeval niet met zoveel jongens, maar zij is ook echt mooi, het is dat ze het druk heeft met haar studie anders had ze nog meer jongens aan het lijntje kunnen houden. Ze zoekt ook echt een Brad Pitt onder de marokkanen, Ik zelf zeg altijd tegen haar neem genoegen met Abderaouf, dan heb je tenminste humor in je leven.
Ze is inderdaad niet zo een slimme meisje, maar dat heb ik ook niet verwacht van een marokkaanse meisje. Of ze dit allemaal doet omdat ze zo eenzaam is, dat weet ik niet, het heeft meer te maken dat ze geen knopen kan doorhakken en toch twijfelt over de jongens, ze vind ze inderdaad goodenough for the moment, maar not good enough for the future.
_crazy2000
15-08-2002, 11:16
zehma zij is player!!!
zeg dit maar tegen haar!
Ga ga a ga naar huis
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.