Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kom je erachter of iemand je hebt geblokt op msn

Pagina's : [1] 2

sabrine_65
10-09-2007, 19:18

belangrijk help me aub.

laila22ziani
10-09-2007, 19:22
dat zou ik ook wel willen weten!

MissZwina
10-09-2007, 20:46
Hey dametjes, Asjeblieft; http://www.blockstatus.com/ Via deze site links boven zie je status checker staan, daar kan je een msn intikken en dan zie je of diegene offline is of online. En bij Delete checker ook linksboven moet je je e-mail invoeren en je wachtwoord en dan krijg je een lijstje met de contactpersonen die je niet hebben geaccepteerd of geblokkeerd hebben. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Liefs,

hanane_13
10-09-2007, 22:13
Hey dametjes, Asjeblieft; http://www.blockstatus.com/ Via deze site links boven zie je status checker staan, daar kan je een msn intikken en dan zie je of diegene offline is of online. En bij Delete checker ook linksboven moet je je e-mail invoeren en je wachtwoord en dan krijg je een lijstje met de contactpersonen die je niet hebben geaccepteerd of geblokkeerd hebben. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Liefs, Choukrane voor het plaatsen:sjans: Check je hoekje;)

MissZwina
10-09-2007, 22:17

Aah Dankjewel.. Graag gedaan hoor.. Echt lief je reactie :kus: Shokrann!! Veel Plezier er Mee:D

laila22ziani
11-09-2007, 12:48
handig bedankt!

Sefina
11-09-2007, 18:01
Ik heb het eens getest en volgens mij klopt het niet!

sabrine_65
11-09-2007, 18:03
Thnxx you

MissZwina
11-09-2007, 21:11
Ik heb het eens getest en volgens mij klopt het niet! :rolleyes: Hoe bedoel je meissie?

MOOOSLIMA
11-09-2007, 21:19
wel ik heb het ook geprobeerd, ik sta op online, en toch krijg ik de melding dat ik offline ben, terwijl ik echt online ben...

saydaty
11-09-2007, 21:21
soekran soekran !! Het klopt bij mij wel!!

MOOOSLIMA
11-09-2007, 21:26
Je kan het niet op jezelf uittesten, je blockt jezelf toch niet? ok, goed luisteren! ik check dus met dat ding, naar mijn status! ik ben online, en toch geeft die website aan dat ik offline ben!!!! Waarom zou ik het niet op mezelf kunnen testen, dit is de beste manier om te zien of dit wel werkt. ik heb STATUS bekeken, ok als je nog vragen hebt shoot, of als je het niet begrepen hebt wil ik nog maals uitleggen

MissZwina
11-09-2007, 21:32
ok, goed luisteren! ik check dus met dat ding, naar mijn status! ik ben online, en toch geeft die website aan dat ik offline ben!!!! Waarom zou ik het niet op mezelf kunnen testen, dit is de beste manier om te zien of dit wel werkt. ik heb STATUS bekeken, ok als je nog vragen hebt shoot, of als je het niet begrepen hebt wil ik nog maals uitleggen :confused: Raar, bij mij werkt dat ding gewoon...:rolleyes:

MOOOSLIMA
11-09-2007, 21:39
wil je weten waarom, omdat ik dat heb uitgeschakeld, niemand kan zien of ik online ben, dus er is naar mijn zeggen, nog steeds geen checker die mijn werkelijke status kan zien, als iemand het tegendeel beweert, dan wil ik graag dat programmaatje hier online ;-) neen serieus, ik meen het, dus het kan zijn dat je die persoon offline ziet terwijl die wel online is, peace out...............

MissZwina
11-09-2007, 22:10

Dat is wel de bedoeling Jah, vindt het raar joh.. bij mij werkt ie gewoon...

Pagina's : [1] 2