Bekijk originele versie : BoekenNNnNnn
EgYpTiAn_EyEs
14-10-2003, 22:31
Kun jullie een paar mooie boeken opnoemen om te lezen :D
:zwaai:
EgYpTiAn_EyEs
14-10-2003, 22:44
niemand???????????????? :(
Boeken?.. van wat voor boeken hou je meis? Ik zou je de verhalenrubriek aanraden als je van mooie verhalen houd!
EgYpTiAn_EyEs
14-10-2003, 22:47
jaaah maar ik moet ook verslag maken
Ik hou van alle soorten boeken maar vooral realistisch
ps mooie ondertekening van aaliyah ik ben ook helemaaal gek op haar!!
ckeck me cu2 maar ;)
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
jaaah maar ik moet ook verslag maken
Ik hou van alle soorten boeken maar vooral realistisch
ps mooie ondertekening van aaliyah ik ben ook helemaaal gek op haar!!
ckeck me cu2 maar ;)
Oh op die manier meis, eerlijk gezet ik ben niet zo'n boeken mens..
Dank je wel!! Dan hebben we toch wat gemeen ;) ben ook helemaal gek van haar muziek, aaliyah is the bomb!
:cool:
EgYpTiAn_EyEs
14-10-2003, 23:01
O okeyz ik zal verder zoeken :verdriet:
jaaaah we hebben zeker iets gemeen aaliyah r.i.p
heb je de gevangene van Malika Oufkir gelezen,
dat is echt een waargebeurd verhaal over een meisje (nu een vrouw) die wordt geadopteerd door mohammen V omdat ze de zelfe leeftijd heeft als zij dochtertje. Als mohammed V dood gaat voed Hassan II hun verder op totdat ze 15 jaar dan wil ze naar huis. Ze leid daar een vrij leven en dan op een dag pleegt haar vader: Generaal Oufkir een staatagreep en wordt zij samen met haar 5 broertjes en zusjes en haar 20 jaar lang gevangen gehouden.
dit is echt een aanraden maar het is een vertaald boek dus vraag eerst na of ja dat ook mag gebruiken.
Veel succes Zekzek
EgYpTiAn_EyEs
14-10-2003, 23:04
ok thnxxxxxxx ik zal em zeker lezen
( voor de verslag mag et niej vertaald snappie :( )
heb je geen boekenlijst gekregen?? zo een lijst vol met boeken die over te tweede werledoorog gaat
ok thnxxxxxxx ik zal em zeker lezen
( voor de verslag mag et niej vertaald snappie :( )
ja dat dacht ik al.
nou dan zal ik de moeder van david S. proberen geschreven door Yvonne Keul is wel nederlands geschreven
succes met zoeken
HawkMoon269
14-10-2003, 23:38
Kun jullie een paar mooie boeken opnoemen om te lezen :D
Al Quran Al Karim
Het beste boek dat ooit geschreven is :)
Nooit geschreven brief aan mijn vader.
salimma19
14-10-2003, 23:51
Ik heb dit boek ook voor een presentatie gebruikt en heb er meteen een 9.2 mee gescoord (in mijn examenjaar dan)
HET VEROTTE LEVENTJE VAN FLOORTJE BLOEM is de titel.
Op de achterkant van het boek staat wat informatie:
15 jaar is Floortje Bloem op het einde van dit boek, waarin haar belevenissen worden verteld. Floortje Bloem, die van zichzelf zegt:
'Ik doe steeds dingen omdat een ander het wil. Ik ben pillen gaan slikken door een ander, met kerels begonnen door een ander, naar een dealer gesleept door een ander. Maar toch kan ik niemand de schuld geven, want ik had toch nee kunnen zeggen, ik kies er toch zelf voor om mee te doen. Want de angst die ik dan heb, is altijd nog kleiner dan de angst om alleen te bijven als ik nee zeg.'
Het is echt een prachtig boek over een meisje dat wegloopt van huis, verslaafd raakt en ook een p.o.o.i.e.r tegenkomt en zo. Heel mooi en het is ook echt gebeurd.
succes ermee en als je meer wilt weten moet je me een pm sturen want ik heb volgens mij alle boeken in de bieb gelezen.
salimma19
14-10-2003, 23:53
Origineel gepost door HawkMoon269
Al Quran Al Karim
Het beste boek dat ooit geschreven is :)
Dat is waar maar dan moet je wel een tafsier hebben. En ik weet niet of het geschikt is om als een verslag of wat dan ook te gebruiken. Het is mooi maar moeilijk als je begrijpt wat ik bedoel. Trouwens de koran kan je het best gebruiken om te leren en te reciteren vind ik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.