Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koning geeft 70 miljoen dollar uit op vakantie….

Said_DH
15-08-2002, 08:49

Koning Fahd met hofhouding in Marbella MARBELLA - De middenstand van Marbella kan zich de komende dagen verheugen op een topomzet nu de Saudische koning Fahd weer is neergestreken in de Spaanse badplaats. De laatste keer dat hij er was gaf hij 70 miljoen dollar uit. Woensdagavond kwamen de vorst en zijn gevolg aan in het vakantieoord, waar hij een paleis heeft. De Saudische vorst heeft een uitgebreide hofhouding meegenomen naar Spanje. Met twaalf Boeings werd het gezelschap overgevlogen naar de luchthaven van Malaga. Daar stonden twintig limousines klaar om Fahd en zijn medewerkers naar Marbella te brengen. Voor de bagage waren zeven vrachtwagens nodig. Koning Fahd kampt al enige tijd met een slechte gezondheid. Hij bracht de afgelopen maanden door in Zwitserland, waar hij een medische behandeling onderging. De dagelijkse leiding over zijn land laat hij over aan zijn halfbroer, kroonprins Abdullah.

_crazy2000
15-08-2002, 08:54
Dat zorgt alleen maar voor fitna

Junkie
15-08-2002, 09:09
Origineel gepost door Faissa Die gast stikt de moord van het geld....Wonderbaarlijk dat hij op vakantie gaat naar Spanje.....Net of tie niks beters kon verzinnen.... Die opgedroogde vijg had het geld beter ergens anders aan uit kunnen geven....Zoals hulp aan de minder bedeelden.... Helemaal mee eens. Wat een patser. Maarruh, wat is er eigenlijk mis met Spanje?

Kolonel_Major
15-08-2002, 10:03
Fahd ? hahahahahaha die balhaar heeft problemen met zijn lever, want hij heeft een drankprobleem !!!! Vandaar dat hij zo geel is als je hem ziet.

LELIJKERD
15-08-2002, 10:56

hehheh ! dat is ook 1 van de ZOVEEL redenen dat ik een anti-monarchist ben de koning geniet van zijn rijkdom en macht terwijl hij over een volk heerst die noch brood noch water bezit (ik heb het nu niet over Fahd, maar over de koningen in het algemeen, en die van marokko in het bijzonder :kwaad: )

Kolonel_Major
15-08-2002, 12:45
juist bro zo is het, vooral die van ons is een ***.....

LELIJKERD
15-08-2002, 12:46
Origineel gepost door Kolonel_Major juist bro zo is het, vooral die van ons is een ***..... dat is nog zacht uitgedrukt sahbo leve de REPUBLIEK

Kolonel_Major
15-08-2002, 12:48
VIVA LA REVOLUTION !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :auw:

LELIJKERD
15-08-2002, 12:49
eindelijk iemand die dezelfde gedachtes heeft als mij werd tijd ik word para van de mensen die koningshuizen aanbidden

Kolonel_Major
15-08-2002, 12:51
vooral de marokkanen, ze aanbidden hem gewoon, wallah. gewoon schandalig hoe ze z'n hand kussen en ook voor hem buigen, terwijl je alleen voor Allah mag buigen......... :kwaad:

LELIJKERD
15-08-2002, 12:54
Origineel gepost door Kolonel_Major vooral de marokkanen, ze aanbidden hem gewoon, wallah. gewoon schandalig hoe ze z'n hand kussen en ook voor hem buigen, terwijl je alleen voor Allah mag buigen......... :kwaad: noooo herinner me er a.u.b. niet aan en tetouane was dit jaar helemaal afgesloten door die *** , omdat het 3ID EL 3ARSH was en hij het daar kwam vieren ambulances konden geeneens zieke mensen vervoeren

Kolonel_Major
15-08-2002, 12:55
dat bedoel ik nou maar...................schandalig gewoon......het volk moet regeren en niet de koning !!!!!!!!!!!!!!!!