Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stop politie

Pagina's : [1] 2

adiltje
14-10-2003, 21:37

Asahbie!!! ik werd een paar dagen terug previnitief gefoulieerd of hoe dat dan ook mag heten. Heel m'n auto werd doorzocht, alles is helemaal overhoop gehaald, ik werd zelf persoonlijk onderzocht door zo'n vieze homo agent..... Ze vertelde me dat iedereen die langs reedt werdt aangehouden, dus niet reden een paar nederlanders voor me die mochten gewoon door rijden, en ik met een marokkaanse kop moest gelijk stoppen!!!! Tfoe.......... bij deze voor alle rasistice agenten :vingers: ik blijf trots op m'n marokkaanse afkomst dus :zwaai:

EL_MoRo
14-10-2003, 21:41
Origineel gepost door adiltje Asahbie!!! ik werd een paar dagen terug previnitief gefoulieerd of hoe dat dan ook mag heten. Heel m'n auto werd doorzocht, alles is helemaal overhoop gehaald, ik werd zelf persoonlijk onderzocht door zo'n vieze homo agent..... Ze vertelde me dat iedereen die langs reedt werdt aangehouden, dus niet reden een paar nederlanders voor me die mochten gewoon door rijden, en ik met een marokkaanse kop moest gelijk stoppen!!!! Tfoe.......... bij deze voor alle rasistice agenten :vingers: ik blijf trots op m'n marokkaanse afkomst dus :zwaai: Ja is f*cked up....is ook gebeurt bij mijn broertje alleen hij was lopend....politie belde midden in de nacht thuis aan omdat mijn broertje geen legitimatiebewijs bij zich had....

elmoemien
14-10-2003, 21:44
Origineel gepost door EL_MoRo politie belde midden in de nacht thuis aan meen je dit nou? je vader kwam met zijn la3baja naar beneden en dacht dat er iets ergs was gebeurd, of niet?

G-Bella
14-10-2003, 21:45
Origineel gepost door adiltje Asahbie!!! ik werd een paar dagen terug previnitief gefoulieerd of hoe dat dan ook mag heten. Heel m'n auto werd doorzocht, alles is helemaal overhoop gehaald, ik werd zelf persoonlijk onderzocht door zo'n vieze homo agent..... Ze vertelde me dat iedereen die langs reedt werdt aangehouden, dus niet reden een paar nederlanders voor me die mochten gewoon door rijden, en ik met een marokkaanse kop moest gelijk stoppen!!!! Tfoe.......... bij deze voor alle rasistice agenten :vingers: ik blijf trots op m'n marokkaanse afkomst dus :zwaai: Was dit niet Rdam- Noord?? Want ze hadden hier inderdaad paar dagen geleden alleen MAROKKANEN gefoullieerd en geen nederlandersss..

adiltje
14-10-2003, 21:45

Origineel gepost door EL_MoRo Ja is f*cked up....is ook gebeurt bij mijn broertje alleen hij was lopend....politie belde midden in de nacht thuis aan omdat mijn broertje geen legitimatiebewijs bij zich had.... ja het zijn echte *******s, ze willen heel de familie laten schrikken.......

adiltje
14-10-2003, 21:48
Origineel gepost door Sweety20 Was dit niet Rdam- Noord?? Want ze hadden hier inderdaad paar dagen geleden alleen MAROKKANEN gefoullieerd en geen nederlandersss.. ja in rotterdam noord, ze hadden een hele straat afgezet .......... heb je me niet toevallig gezien........ :D

EL_MoRo
14-10-2003, 21:48
Origineel gepost door elmoemien meen je dit nou? je vader kwam met zijn la3baja naar beneden en dacht dat er iets ergs was gebeurd, of niet? Ja wollah zonder schaamte belde ze om 1 uur in de nacht aan.....mijn vader met de paspoort van mijn broertje naar beneden in zijn djellaba....hij helemaal in paniek...hij d8 natuurlijk dat mijn broertje wat had uitgevreten maare dat was dus niet zo....

salina83
14-10-2003, 21:54
Waarom meteen zeggen dat ze discrimineren? Je weet toch niet wie ze allemaal hebben aangehouden? Hier hadden ze dat een tijdje terug ook gedaan. Iedereen die er een beetje verdacht uitzag werd gefouileerd, marokkaan of geen marokkaan. En mischien komt het wel doordat er in noord bijna aleen maar marokkanen zijn? :D

adiltje
14-10-2003, 22:01
Origineel gepost door salina83 Waarom meteen zeggen dat ze discrimineren? Je weet toch niet wie ze allemaal hebben aangehouden? Hier hadden ze dat een tijdje terug ook gedaan. Iedereen die er een beetje verdacht uitzag werd gefouileerd, marokkaan of geen marokkaan. En mischien komt het wel doordat er in noord bijna aleen maar marokkanen zijn? :D precies je zegt het zelf al, iedereen aanhouden die een er een beetje verdacht uitziet.... op dat moment ben je aam het discrimeneren, je oordeelt aan de hand van iemands uiterlijk...... een oud vrouwtje zal dus bijna nooit gestopt worden...... terwijl ze misschien een hele voorraad heeft aan moordwapens....... :zwaai:

adiltje
14-10-2003, 22:11
Origineel gepost door NadYaa_Y Ja Jullie Wij zijn de K*ut marokkanen still alle meiden zijn gek op jullie K*utmarokkaan of niet :hihi: Tja dat vind moeder Miep niet leuk he :D :giechel: Vader Hans, ziet het ook niet zitten..... :hihi:

adiltje
14-10-2003, 22:19
Origineel gepost door NadYaa_Y :hihi: Maar ja Linda Vind Adil nou eenmaal leuker dan Peter.... want tja... neem ik nurd peter met zijn beugel en wratten (worst scenario Nl is dit of course) en Tja Adil.... Man van de middelandse zee... mysterieus kleurtje, staat met 2 benen op de grond.... Jaa er is geen Keus!! Adil word het :D Als adil moet kiezen tussen Nadya en Linda, dan kiest adiltje toch zeker zonder aarzeling voor Nadya... en waarom, ja linda de naam zegt het al, zo onromantisch zo saai, en nadya ja zo mooie zo lief zo spannend...... ;) :Iluvu:

adiltje
14-10-2003, 22:25
Origineel gepost door NadYaa_Y Hey wat krijgen we nou dump je Linda... Maar jaa Linda is gebruikt heeft geen waarde meer voor adil :hihi: zoals miep het al zei: Jullie marokkanen Slapen met onze kinderen en jullie vrouwen behandelen jullie als helige... Ewa dat zijn we ook :D Pech Miep en Linde ;) Hij kiest voor de Bent de Bledo.................. :boogie: Wat moet ik met een Linda'tje als ik een Nadya'tje kan krijgen.... :D

adiltje
14-10-2003, 22:33
Origineel gepost door NadYaa_Y Nou Ik zie marokkanen om me heen die voor linda gaan :jammer: Een bent de ness denken ze neee joh die is te serieus... doe maar niet liever easy sleasy Linda :( Ze weten dat een Nadya hard kan slaan als het er op aan komt :hammer:

Pagina's : [1] 2