Bekijk originele versie : Ik draag geen Hijab dus ik mag mezelf geen moslim noemen!
BENTGHATAR
14-10-2003, 18:58
Salaam mensen............ :)
Vertel ben je het mee eens of niet?? En ik wil er graag argumenten bij..
Alvast bedankt :)
Niet mee eens...Hijaab is een deel van het moslima zijn...En niet het moslima zijn...:)
ik ben het met Chaimae eens. Stel je je draagt hoofddoek maar je doet wel haram dingen , Ben je dan een moslima??
Origineel gepost door omaymaa
ik ben het met Chaimae eens. Stel je je draagt hoofddoek maar je doet wel haram dingen , Ben je dan een moslima??
Dan ben je ook moslima hoor..;)
Niemand is perfect..Iedereen begaat zonden..Ook een moslima...Hijaab of geen hijaab..Iedereen zal voor zijn zonden gestraft worden...;)
Niet mee eens.....islam moet vanuit het hart komen!
chimenne
14-10-2003, 19:37
Origineel gepost door EL_MoRo
Helemaal mee eens:goedzo:
Origineel gepost door chimenne
Helemaal mee eens:goedzo:
Wat er in het hart zit word geuit in de daden.. :)
Dus als men helemaal niks aan de Islam doet kan die persoon niet met een zin komen als: Islam zit in mijn hart.. Word vaak wel gedaan...Jammer.. :(
chimenne
14-10-2003, 19:58
Waar is je vader , als ik vragen mag? of ben ik nu te brutaal.
Origineel gepost door chimenne
Waar is je vader , als ik vragen mag? of ben ik nu te brutaal.
Dood..
Aardbeitje
14-10-2003, 20:18
Er word gezegd: Als je een moslima bent moet je dat kunnen aantonen. Want zonder Hijab kun je niet uitmaken bij een vrouw of zij een moslima is of niet.
Miss_mandalinna
14-10-2003, 20:21
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen............ :)
Vertel ben je het mee eens of niet?? En ik wil er graag argumenten bij..
Alvast bedankt :)
Onwijs mee oneens.
Nobody is perfect en de mens is lerende en groeiende we doen alle maal dingen fout of niet en ALLAH hie hdinna . Anders zouden we als iedereen iets fout doet of niet doet hen niet moslims gaan noemen.
Gelukkig is dit niet het geval.
Liefs mandalinna
Origineel gepost door Chaimae
Wat er in het hart zit word geuit in de daden.. :)
Dus als men helemaal niks aan de Islam doet kan die persoon niet met een zin komen als: Islam zit in mijn hart.. Word vaak wel gedaan...Jammer.. :(
Ja ik ben het met je eens maare geloven vanauit je hart is tog het belangrijkste....daarna uit je het in daden door b.v een hijab te dragen!!
BENTGHATAR
14-10-2003, 20:23
Origineel gepost door aardbeitje
Er word gezegd: Als je een moslima bent moet je dat kunnen aantonen. Want zonder Hijab kun je niet uitmaken bij een vrouw of zij een moslima is of niet.
Je kan het toch ook zien aan de houding en de kledingdracht van die persoon?
Ja ik ben het met je eens maare geloven vanauit je hart is tog het belangrijkste....daarna uit je het in daden door b.v een hijab te dragen!!
Geloven kan je alleen maar door je hart doen..Echt geloven..En ja daarna uit je het in je daden..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.