Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leeftijd gebonden speelgoed

Azhaar
08-09-2007, 18:56

Je ziet vaak speelgoed vanaf 3 jaar, zoals laatst zag ik een poppenbuggy voor ongeveer 5.00 euro, maar die was vanaf 3 jaar, vanwegen de kleine onderdelen is ie niet geschikt voor kinderen onder die leeftijd... Zouden jullie het kopen, of denken jullie noo way, ik koop speelgoed wat geschikt is de leeftijd van mijn kind.

UmmNaasiruddeen
08-09-2007, 19:11
Salaam alaykoem, Ik zou het persoonlijk niet doen, er staat niet voor niets dat het niet geschikt is voor kids onder die leeftijd..ik bedoel waarom toch koppig zijn en kopen!! Neem het zekere voor het onzekere. Wasalaam

Schrijf_ster1
08-09-2007, 19:25
Ligt eraan hoe mijn kind is. Sommige kinderen zijn wel 3 maar zijn ver ontwikkeld en anderen zijn al 5 en kun je geen moment alleen laten uit angst die hij/zij wat verkeerds doet. Ik had voor mijn dochtertje een autootje gekocht waar ze op kan zitten en ermee kon leren lopen, er stond ook vanaf 3 jr op nou m'n dochter loopt al 2 jaar en is pas 3, volgens hun zou ze dus nu pas met die auto mogen spelen. :moe:

Azhaar
08-09-2007, 20:53
Oke duidelijk dames.. Hoe denken de andere dames erover?

Helinim
08-09-2007, 21:13

Ligt eraan hoe mijn kind is. Sommige kinderen zijn wel 3 maar zijn ver ontwikkeld en anderen zijn al 5 en kun je geen moment alleen laten uit angst die hij/zij wat verkeerds doet. Ik had voor mijn dochtertje een autootje gekocht waar ze op kan zitten en ermee kon leren lopen, er stond ook vanaf 3 jr op nou m'n dochter loopt al 2 jaar en is pas 3, volgens hun zou ze dus nu pas met die auto mogen spelen. :moe: Zo denk ik er ook over. Ook zo een autotje loopwagen gekocht ze speelt er nu mee rijd er op en ze is 1.5. Maar sommige dingen koop ik ook weer niet bv kleine dingen die ze kan slikken ofso.