Bekijk originele versie : haartjes verwijderen op moeilijke plek
knappe_oes3id
08-09-2007, 17:37
namelijk je kont gat hoe doen jullie dat dames en ook bij jullie X-factor ik ben altijd al beniwued hoe dat in zijn werk gaat
parel_diiamant
08-09-2007, 17:56
Heb Je Niks Te dOen ofzo..?:maf:
LadyRabat
08-09-2007, 18:10
in ieder geval niet zo !
http://www.youtube.com/watch?v=WS8Q8WVStpk&mode=related&search=
bnibouayach_k
08-09-2007, 18:49
namelijk je kont gat hoe doen jullie dat dames en ook bij jullie X-factor ik ben altijd al beniwued hoe dat in zijn werk gaat
HAHAHAHAHHAHA
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:03
ahahahahaha neeeeeh meen je niet gaat dat zo ....!!! maar hoe kom je dan bij je anus???
ey ik raad julliee dames om te harsen verwijdert 100% alle haartjes en groeit niet snel terug
heb het van me vriendin maar die wil me niet zeggen hoe ze het doet bij der je weet wel ( anus )
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:04
Heb Je Niks Te dOen ofzo..?:maf:
nee walah dat vraag ik me al een tijdje af...!
Escobarr
08-09-2007, 19:08
Wil je je kont scheren ofsow..
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:18
awaaaah ewa leg me dat uit hoe je het doet
nee walah dat vraag ik me al een tijdje af...!
:lol:
Wrm dan :moe: ?
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:46
:gniffel:
lach maar jij hahahaha maar ey de meeste meisjes zitten daar mee vooral als ze gaan trouwen pff elke maand knippen scheren harsen en weet ik veel nog wat maaien geloof ik ook:hihi:
lach maar jij hahahaha maar ey de meeste meisjes zitten daar mee vooral als ze gaan trouwen pff elke maand knippen scheren harsen en weet ik veel nog wat maaien geloof ik ook:hihi:
Je praat wel héél erg als een meisje :o .
Ga je trouwen en weet je niet wat je daaraan kunt doen??
Brazillian wax bestaat tientallen jaren al.
En zo te zien wist je het al van je vriendin zeg je.
Dus wat wil je nog meer weten?!
Je weet waar de anus zit en hoe je erbij komt... wat zou je anders willen weten :moe: ?!?!?!
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:49
want heleboel van de dames beweren dat ze geen kont haren hebben maar is niet zo heb ergens gelezen dat het standaart daar ook groeit duss dan halen jullie het weg of niet zo ja hoeee ka ik kan me niet eens voor stellen met schaar blijf je altijd wat over houden en harsen jah miss dat wel
knappe_oes3id
08-09-2007, 19:51
Je praat wel héél erg als een meisje :o .
Ga je trouwen en weet je niet wat je daaraan kunt doen??
Brazillian wax bestaat tientallen jaren al.
En zo te zien wist je het al van je vriendin zeg je.
Dus wat wil je nog meer weten?!
Je weet waar de anus zit en hoe je erbij komt... wat zou je anders willen weten :moe: ?!?!?!
ze zei alleen hoe je je bikini lijn harst en maar niet van je kont daar was ze te verlegen voor...!!1
en hoe bedoel je je praat wel heel erg als een meisje ..... ka moet wel als ik net als een jongen ga praten dan gaat mij niemand serieus nemen krijg ik dan alleen onnodige info
Oh mijn god.. je stelt vragen die je zelf beantwoord en alsnog snap je het niet :moe: .
ze zei alleen hoe je je bikini lijn harst en maar niet van je kont daar was ze te verlegen voor...!!1
en hoe bedoel je je praat wel heel erg als een meisje ..... ka moet wel als ik net als een jongen ga praten dan gaat mij niemand serieus nemen krijg ik dan alleen onnodige info
Dus je geeft eerlijk toe dat je als een meiskeuh praat :hihi: .
Zelfde manier als dat ze haar bikinilijn doet waarschijnlijk :) .
Maar waarom praat je daarover met je vriendin ?!
Gaat je niets aan.. zolang ze maar aan haar hygiëne denkt is het genoeg :goedzo: .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.