Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Make-up tips???

Pagina's : [1] 2

saidaaatje
15-08-2002, 00:45

hey ladies ik vroeg me af of er iemand hier lid is die de opleiding visagie doet of heeft gedaan en me enkele make-up tips kan gevn.... ik heb kort rood stijl haar en heb een beetje bronzen huidsklure,door de zon maarre normaal gewoon wit....

LELIJKERD
15-08-2002, 00:49
VINGERVERF AANBRENGEN BOVEN DE OGEN EN KLAAR IS KEES

saidaaatje
15-08-2002, 00:50
ja dat kan ook....:D als je op de walle witl staan jah:D

Wamen
15-08-2002, 00:50
Wat dacht je van houtskool als zwarte poeder op je gezicht gebruiken :D

Miss_Banana
15-08-2002, 00:52

Origineel gepost door saidaaatje hey ladies ik vroeg me af of er iemand hier lid is die de opleiding visagie doet of heeft gedaan en me enkele make-up tips kan gevn.... ik heb kort rood stijl haar en heb een beetje bronzen huidsklure,door de zon maarre normaal gewoon wit.... Ik gebruik geen make-up, dus ik zal je maar geen tips geven.

soussiasaida
15-08-2002, 00:57
Origineel gepost door saidaaatje hey ladies ik vroeg me af of er iemand hier lid is die de opleiding visagie doet of heeft gedaan en me enkele make-up tips kan gevn.... ik heb kort rood stijl haar en heb een beetje bronzen huidsklure,door de zon maarre normaal gewoon wit.... Loop eens bij Douglas binnen, die kunnen je wel uitstekend adviseren en als je wilt kan je gelijk kijken wat je staat en wat niet ;) Suc6 meid.

soussiasaida
15-08-2002, 00:58
Mocht je je opmaken doe het dan in ieder geval niet met overdreven kleuren en hou het het liefst naturel

mounia873
15-08-2002, 01:02
je kan ook binnenlopen bij die winkel op de leidsestraat iets met arian ofzo wallah weet het niet meer. ik heb daar eens laten opmaken voor een feessiie wallah ik zag er prachtig uit, ze houden je heel natuurlijk, maar als je naar jezelf kijkt denk je wawwwwww echt het proberen waard, enne ik probeer die naam voor je te bedenken of op te zoeken, heb ergens hun visitekaartje adios mounia

mounia873
15-08-2002, 01:03
p.s. heb het over amsterdam

Junkie
15-08-2002, 01:14
Origineel gepost door Miss_Banana Ik gebruik geen make-up, dus ik zal je maar geen tips geven.    :verliefd:Dat kan ik bijna niet geloven:zwaai:

Junkie
15-08-2002, 01:16
Ik ben helemaal op hol geslagen, of mijn toetsen bord....

SaraZena
15-08-2002, 01:29
bij de bodyschop geven ze ook heel goed advies en ze gaan je dan ook daar meteen opmaken, is heel leuk. maar wat saida zei, niet te, hou het een beetje naturel, das veel moooier ;)

saidaaatje
15-08-2002, 12:40
ja ik gebruik sowieso bijna geen make-up omdat t zo kan uitzien alsof je een plamuurlop hebt maarre ik heb binnekort een feest en wil er een beetje anders uitzien.ik ga morgen of vanavond de satd in en dag ik naar douglas toe

JENIAA
15-08-2002, 13:45
I'm real.....what U get is what U see......only lipgloss for me.......:D :zwaai:

selmasoussia
15-08-2002, 14:32

Origineel gepost door saidaaatje hey ladies ik vroeg me af of er iemand hier lid is die de opleiding visagie doet of heeft gedaan en me enkele make-up tips kan gevn.... ik heb kort rood stijl haar en heb een beetje bronzen huidsklure,door de zon maarre normaal gewoon wit.... Nou meid een hele simpele tip voor jou: Hou het natuurlijk meid vooral nu met dit weer. Borstel je wenkbrauwen in een mooie vorm Doe wat poeder op je wimpers en daarna de mascara er overheen dan krijg je ze mooi lang en in een mooiere vorm. Je lippen doe er wat rode lichte lippen close op en klaar is kees.. SelmaSoussia

Pagina's : [1] 2