Bekijk originele versie : Uithuwelijken???
MISS_mezight
14-10-2003, 15:53
Uithuwelijken, komt dat nog voor
Vroeger kwam dat heel vaak voor. Nu zie je dat minder.
Maar dat komt nog wel voor!!!
Wat zou jij doen, als je je in deze positie zou bevinden???
natuurlijk komt dat nog voor, het is nooit opgehouden.
wat je kan doen, is je er tegen in gaan. Niet toestemmen. Hoe willen ze je dwingen om te tekenen :rolleyes:
weet het echt niet :tranen:
sneakynawal
14-10-2003, 16:00
in mijn leefwereld komt het nie voor... maar als het voor zou komen zou het wel heel errug zijn voor dat meisje...
ps worden jongens uitgehuwelijkt?
RealCasawia
14-10-2003, 16:03
Uithuwelijken is niet toegestaan in de Islam ik weet ook dus niet waar het dan vandaan komt !!
Niet aan toegeven als jouw ouders niet snappen dat je niet wil dan zegt dat gelijk wat meer over jouw ouders...
Ouders ofniet het is gewoon onmenselijk !!
Ladyx1983
14-10-2003, 16:04
ja het is niet toegestaan!!!Dus me ouders hebben lekker niks te willen als ik nie wil gaat de feest mooi niet door:ego:
MISS_mezight
14-10-2003, 16:05
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
in mijn leefwereld komt het nie voor... maar als het voor zou komen zou het wel heel errug zijn voor dat meisje...
ps worden jongens uitgehuwelijkt?
Ja, zeker wel!!!
Ik ken iemand persoonlijk bij wie dit gebeurd is.
Zowel dames als heren. Maar die
huwelijken hebben gelukkig, tot nu toe, wel stand gehouden
en ze zijn (lijken) gelukkig.
sneakynawal
14-10-2003, 16:06
Ook jongens joh? Alhamdolilah hebben ze het goed....
MISS_mezight
14-10-2003, 16:10
Vroeger kwam het vaak voor......en hadden de slachtoffers
geen keus. Je kon niet in opstand tegen je ouders komen, zoals dat tegenwoordig gaat. Er is veel veranderd in deze samenleving.
Je hebt trouwens nog steeds mensen die hier niet onderuit komen.
Zij hebben bijvoorbeeld niemand bij wie ze terecht kunnen. Want als dat bij mij zou gebeuren, dan zou ik NOOIT bij een vriend blijven.
Ik heb toevallig getrouwde broers en zussen die mij onderdak zouden aanbieden en zouden steunen. Maar je hebt dames en heren die geen oudere broer of zus heeft.
Origineel gepost door MISS_mezight
Vroeger kwam het vaak voor......en hadden de slachtoffers
geen keus. Je kon niet in opstand tegen je ouders komen, zoals dat tegenwoordig gaat. Er is veel veranderd in deze samenleving.
Je hebt trouwens nog steeds mensen die hier niet onderuit komen.
Zij hebben bijvoorbeeld niemand bij wie ze terecht kunnen. Want als dat bij mij zou gebeuren, dan zou ik NOOIT bij een vriend blijven.
Ik heb toevallig getrouwde broers en zussen die mij onderdak zouden aanbieden en zouden steunen. Maar je hebt dames en heren die geen oudere broer of zus heeft.
Ik denk niet dat het zo zeer te maken heeft of je nou getrouwde broers of zussen hebt, meer eerder of je zelf sterk in je schoenen staat en je mensen niet over je heen laat lopen.
Maar als je bij de geringste dingen al toestemt, tja THEN YOU'VE GOT A PROB.
ik zou die handtekening gewoon niet zetten wat er ook tegen me wordt gezegd of met me word gedaan
Origineel gepost door MISS_mezight
Uithuwelijken, komt dat nog voor
Vroeger kwam dat heel vaak voor. Nu zie je dat minder.
Maar dat komt nog wel voor!!!
Wat zou jij doen, als je je in deze positie zou bevinden???
Hey girl,
Ik denk dat het zeker wel voorkomt....ik heb zo een familie die hebben alle dochters uitgehuwelijkt.....je kan volgens mij niet veel doen in zo een positie....je hebt niet veel keus....of je trouwt zonder dat je het wilt of je pakt je spullen en loopt weg :( .....
Kus el moro
ik wordt binnenkort weggegeven........ :tranen:
Origineel gepost door adiltje
ik wordt binnenkort wegegeven........
Joke tog :confused: ?
Origineel gepost door EL_MoRo
Joke tog :confused: ?
ik moet van m'n ouders......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.