Bekijk originele versie : Moeder ziet 3-jarig dochtertje achterop fiets onbekende vrouw
tangia19
07-09-2007, 22:52
Enschede - Een onbekende vrouw heeft woensdagochtend in Enschede geprobeerd om het 3-jarige kind van een 40-jarige Enschedese vrouw mee te nemen. De 40-jarige vrouw was rond 9.45 uur met haar 3-jarige dochtertje in een supermarkt aan de Rijnstraat in Enschede aan het winkelen. In de winkel werd zij aangesproken door een haar onbekende Oost-Europese vrouw, die opvallend veel belangstelling had voor het 3-jarige meisje.
Na het afrekenen van de boodschappen zag de 40-jarige vrouw dat de onbekende vrouw haar 3-jarige dochtertje achter op haar fiets zette en daarmee wegfietste. De moeder bedacht zich geen moment en rende achter de fietsende vrouw aan. Het lukte haar om de wegfietsende vrouw in te halen en om haar dochtertje van de fiets te pakken. De onbekende vrouw is doorgefietst in de richting van het tankstation. Het kind is niet gewond geraakt bij deze actie.
De onbekende vrouw betreft een lange, slanke vrouw, van ongeveer 1.70 meter lang. Zij heeft mahoniekleurig haar en is een Oost-Europees type, mogelijk Poolse of Joegoslavische. Ze droeg een spijkerbroek en had een driekwart jas aan. Zij reed op een zwarte fiets met een metalen beugel achterop. De fiets had een tas achterop. De politie vraagt getuigen contact te laten opnemen.
:maf: :eek:
OemAbdoellah
07-09-2007, 22:54
wejow eng allaahyster1
marocloubna
07-09-2007, 22:55
Meziana hadi 3awed!!! :maf:
wardaroosje
07-09-2007, 23:18
So dit is echt erg:eek:
imaane911
07-09-2007, 23:20
Allahi yestar!!! wat eng zeg!
Gypsymeid
07-09-2007, 23:22
Is echt niet de eerste keer helaas, gelukkig zag de moeder het op tijd. Gekke mensen ppfff
Dit artikel is dus zó slecht geschreven : s.
wardaroosje
07-09-2007, 23:42
:hihi: waar jij oplet
:wow:
Sam en ik were just thinking about you : ).
We komen eind volgende week waarschijnlijk weer naar Amsterdam ; ).
Wardaroosje, ik zal de topic niet meer verpesten : p.
RENTMEESTER
08-09-2007, 00:35
Typisch weer een loser die let op de schrijftaal in plaats van het verhaal achter dit persbericht. Wat mij verbaast is dat ondanks je vernederende drop out nog steeds zogenaamd de redactrice zit te spelen?
De eerste beste mogelijkheid die zich aandiende ben je meteen door het webforum beheer uit de redactie groep gegooid. Kan je nagaan hoe belabberd je schrijfkunst is. Dus haal die zin onder je gebruikersnaam vandaan mislukte schrijfster dat je bent. :goedzo:
Ja, ik denk dat nederland heel onveilig wordt nu het stikt hier van de poolse mensen..
verdrietig
08-09-2007, 08:33
Ja, ik denk dat nederland heel onveilig wordt nu het stikt hier van de poolse mensen..
Wat een vooroordelen:rolleyes:
hoezo een vooroordeel:rolleyes: :moe:
tangia19
08-09-2007, 09:25
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.