Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Net uit marokko gekomen??

Pagina's : [1] 2

saidaaatje
14-08-2002, 23:47

hey mensen raar is dat he je zou voor geen goud voor altijd in marokko wilen blijven wonen maar als je eenmaal na die vakantieweken terug moet naar nl of belgie dan wil je nie gaan ...... en ik vroeg me ook af.zijn er meerdere die huilen als ze afscheid moeten nemen van familie en vrienden die daar wonen????

beppie_truus
14-08-2002, 23:50
Origineel gepost door saidaaatje hey mensen raar is dat he je zou voor geen goud voor altijd in marokko wilen blijven wonen maar als je eenmaal na die vakantieweken terug moet naar nl of belgie dan wil je nie gaan ...... en ik vroeg me ook af.zijn er meerdere die huilen als ze afscheid moeten nemen van familie en vrienden die daar wonen???? ik heb tranen met tuiten gehuild toen ik afscheid moest nemen van mijn moeder terwijl zij over 2 weken terug komt.

saidaaatje
15-08-2002, 00:01
hmm nee ik bedoel echt van de inwoners daar.en ik weet nog vorig jaar ik was me toch aan t janken maar t boeide me cht niet dat iedereen me zag.vond t erg back to the real life..wat dat betreft is t beter dat wij maar 1 keer in de twee jaar gaan want afscheid nemen si kei en kei moeilijk

saidaaatje
15-08-2002, 00:09
ja helaas wel he....das een van de dingen die ik haat in t leven afscheid nemen....it hurts like a motherf*****

SweetRose
15-08-2002, 00:11

Ik heb altijd traantjes van blijdschap dat ik EINDELIJK TERUG KOM..................... MAAAAAR NOOOOOOOOOOOOIT, MAAR DAN ECHT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT TRANEN OM AFSCHEID TE NEMEN.... xxx

saidaaatje
15-08-2002, 00:12
nee,hmm nee ik ben nooit blij om terug te komen heb t altijd reuze naar me zin alleen op een gegeven moment ben je t psstttt he zina zat.....

ffeiza
15-08-2002, 00:19
ik heb ook gehuild toen ik kwam.. maar niet soo erg..ommijn mammie die pas over 2 maandjes komt en mn nichtjes en pappie....... en natuurlijk hoe leuk het daar was.... ik zou daar eigelijkwel willen wonen...als ik zou hebben om mee te leven is het geen probleem...want ik vind maroc hoe dan ookgewoon tig keer leuker dan nederland....... mis het echhh welll :huil:

saidaaatje
15-08-2002, 00:22
ben niet geweest dit jaar maar als ik volgend jaar niet ga wallah dat overleef ik niet....

Teaser
15-08-2002, 00:24
Ik heb gehuild toen ik 9 uur vertraging had en daar op mijn vliegtuig moest wachten.

ffeiza
15-08-2002, 00:25
arme teaser... maar achteraf is ook dat leuk om ooit mee te maken

saidaaatje
15-08-2002, 00:26
ja daar kan je om huilen jah en trouwens die picca van carrey damn wat is die ugly xzegh

tha_lady
15-08-2002, 00:27
Origineel gepost door Teaser Ik heb gehuild toen ik 9 uur vertraging had en daar op mijn vliegtuig moest wachten. wooooooohahahahhaa laat me raden je ging met royal air maroc!!!!! laterZ :blauwkus:

dodi_vega
15-08-2002, 00:29
Origineel gepost door saidaaatje ben niet geweest dit jaar maar als ik volgend jaar niet ga wallah dat overleef ik niet.... woeeeeeeeeehh.. ik zou dit jaar ook niet gaan.. maaaaarre ik kon niet meer volhouden.. enne heb toch maar besloten om te gaan.. voor 3 weken.. enne kben vandaag teruggekomen.. enne ik moet zeggen.. het heeft geholpen.. ........... anders was ik hier paraaaaaaaa geworden.. :)

saidaaatje
15-08-2002, 00:29
ik hoor echt veel negatieve verhalen over oyal air maroc.een vriendin van me is vandaag aangkomen met dat vliegtuig en ze d8 dat ze eraan ging meskiena...

dodi_vega
15-08-2002, 00:30

Origineel gepost door tha_lady wooooooohahahahhaa laat me raden je ging met royal air maroc!!!!! laterZ :blauwkus: wat is er mis met Royal Air Maroc.. behalve het slechte eten?? dat je krijgt.. toegediend?????????? mijn heen en terugreis.. ben ik met RAM geweest.. enne.. alles was perfect. behalve het eten.. /........ maar jah.. da maakt niet zo veel uit.. geen vertraging.. welloeeeee.

Pagina's : [1] 2