Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Now & Wow

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
14-10-2003, 14:29

Dilemma: Ik wil heel graag uit!!! Niet elke week, maar 1 x... Ik ga het ook aan mijn ouders vragen!! Ik ga het niet stiekem doen, daar ben ik op tegen. Maar nu zegt een collega van mij, dit collega: Je wilt toch met een Marokkaan trouwen? nawal: Inshallaah collega: Je moet nie vertgeten wat een Marokkaanse jongen wil...! nawal: :confused: Dus voor mijn a.s. man moet ik maar nie naar de Now & Wow gaan, wanneer mijn ouders mij toestemming hebben gegeven (als dat gaat gebeuren)... Ok mijn vraag is aan de meiden: Gaan jullie uit? Weten je ouders het? Maak je je zorgen voor wat je a.s. man daar over gaat denken?

Ladyx1983
14-10-2003, 14:59
Ik ging vroeger weleens uit met toesteming gewoon feeste in de buurt tot een uur of 11/12 toen was ik 14.Me vader haalde me dan ook op met de auto.Ik ging ook naar schoolfeesten.Sinds een paar jaar heb ik hier geen behoefte meer aan.In de zomer ben ik weer wel uitgeweest.Met nichten en neven maar ja in de zomer heb je weleens zin om gek te doen.Ik weet nu ook dat het haram is om op een plek te zijn waar alcohol wordt geschonken.Om dat ik sinds kort me meer aan het verdiepen ben in de islam.Boeken lezen lezingen volgen besef ik dat uitgaan niks voor een moslima is.Ik ben niet bang voor de reactie van me toekomstige man maar wel voor de straf van allah swth.Allah shwt ziet alles allah shwt weet alles.Denk hier over na. Ik wil je nu nie met de stempel slecht bestempelen,zeker niet.Maar zoals jij denkt dacht ik dus kort geleden ook.Maar door boeken te gaan lezen over de islam voedt je,je hart en je ziel en verschoon je,je hart en je ziel. Denk even na:Wat is de nut van uitgaan???? Wat heb je er aan? Is het,het echt allemaal waard? lol.....plezier......is niet verboden in de islam maar je kan ook op een ander manier lol en plezier beleven.Zoals met vriendinne thuis kletsen,winkelen,ergens wat gaan eten,film kijken muziek luisteren,een lezing bezoeken.Of gezellig kan ook zijn thuis met je ouders kletsen tv kijken.Fam bezoeken moge allah ons het goede pad wijzen en ons vergeven voor onze zonde's

hemria
14-10-2003, 15:03
en wat dacht tezeggen over marokkanse jongens

sneakynawal
14-10-2003, 15:04
Ladyx1983 bedankt voor je reactie! Ik zal er over nadenken... en je hebt ook gelijk.... Zal ik het toch maar nie vragen en gewoon thuis zitten?

sneakynawal
14-10-2003, 15:05

Origineel gepost door hemria en wat dacht tezeggen over marokkanse jongens Jah waarom gaan die VH's wel uit???

hemria
14-10-2003, 15:13
He ik wil jou echt niet aan het denken zetten ofzo en je moet al zeker niet naar mij luisteren maar wat ik bedoel is goed dat vinden ze omdat er alcohol wordt geschonken maar enige die je als eerste hoort juichen zijn marokkaanse jongens

Ladyx1983
14-10-2003, 15:13
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ladyx1983 bedankt voor je reactie! Ik zal er over nadenken... en je hebt ook gelijk.... Zal ik het toch maar nie vragen en gewoon thuis zitten? Hoi SneakyNawal, Geen dank,ja het is heel goed als je er over na wil denken.Want op zo een feest zullen alleen maar ould el haram aanwezig zijn.Mensen die door de sjitan gedreven worden.Daar hoor jij vast niet bij ;) echt meid geloof me,er lope alleen maar slechte jongens,en meisjes daar rond,er wordt daar alcohol geschonken,intiem gedanst,gerookt, drugs gebruikt.Daar heb jij als een moslima niks aan :) Ik ben echt blij met mijn vooruitgang :p nog nie lange geleden d8 ik precies zoals jou over t uitgaans leven.Lang leven de lol.Maar sinds ik me meer en meer verdiep.Verdring ik al die slechte verlangens en gedachtes.Weet je als allah je wil bij hem als een echte moslim.Dan maakt het niet uit wat je bent of hoe je bent.Hij zal je over weten te halen denk houdt dat in gedachte ;) En blijf vragen om vergiffenis

sneakynawal
14-10-2003, 15:14
Juichen? Hoezo? Bedoel je dat ze dan slecht gaan praten over mij, als ik uit ga... Ja maar daar staan ze toch om bekend.

Ladyx1983
14-10-2003, 15:19
Origineel gepost door hemria He ik wil jou echt niet aan het denken zetten ofzo en je moet al zeker niet naar mij luisteren maar wat ik bedoel is goed dat vinden ze omdat er alcohol wordt geschonken maar enige die je als eerste hoort juichen zijn marokkaanse jongens Lieve meid helemaal mee eens, De islam en de regels gelden voor ons allemaal t zelfde het maakt niet uit of je nu een jongen bent of een meisje.Begrijp me nu niet verkeerd.Ik zeg t niet alleen tegen haar maar t is bedoeld voor de algemeen ook voor de jongens.Ook zei moeten daar weg blijven als ze een goede moslim zijn. Voor hun geldt t zelfde.drank, vrouwe verleidingen,drugs enz enz... Ook zei kunne gewoon gezellig doen zonder naar zulke pleken te gaan.Geloof me schat niet alle jongens zijn zo.Ik heb elhamdolilah jongs leren kennen die hier tegen zijn gewoon leuke jongens,maar die de islam kenne en ook niet meer uitgaan.Ik hoop dat insha allah meer mensen zich zullen verdiepen moge allah ons hierbij helpen.Ik ben niet perfect dat weet ik!!!!Maar ik doe me best en probeer zo veel mogelijk te lezen en te leren over de islam.En te praktiseren draag zelf geen hoofd doek maar hoop insha allah de kracht van allah te krijgen om me helemaal over te geven aan het geloof

Ladyx1983
14-10-2003, 15:21
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Juichen? Hoezo? Bedoel je dat ze dan slecht gaan praten over mij, als ik uit ga... Ja maar daar staan ze toch om bekend. Trek je niks aan van de mensen om je heen.Mensen praten veel dat is een feit!!Niet alleen de jongens hoor.........maar weetje laat ze lekker praten!Jij weet hoe t zit en als iemand achter je rug om over je roddelt krijg jij er alleen maar hasanat voor :zwaai:

sneakynawal
14-10-2003, 15:21
Ik draag ook geen hoofddoek, maar ik bid wel dagelijks.. Dus het is denk ik niet verstandig als ik aan mijn ouders ga vragen of ik naar SpeedFreax ga in de Now & Wow... Zit geen logica in dan... Ik zet het uit mijn hoofd!

Ladyx1983
14-10-2003, 15:24
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ik draag ook geen hoofddoek, maar ik bid wel dagelijks.. Dus het is denk ik niet verstandig als ik aan mijn ouders ga vragen of ik naar SpeedFreax ga in de Now & Wow... Zit geen logica in dan... Ik zet het uit mijn hoofd! Goed zo meid bidde is erg belangrijk...En ja er zit geen verhouding tussen bidden en uitgaan :p Blijf lekker thuis en als ik jou was zou k t er maar niet meer over hebben met je ouders.Ze gaan mischien wel geshokeert reageren ;) zo van huh??Ze bid en wil uit gaan :giechel: ahahha je weet vast wel wat ik bedoel :zwaai:

sneakynawal
14-10-2003, 15:25
Jaaa ik snap het... ik ga vanmiddag naar de bieb! Boeken halen voor het weekend ;)

Ladyx1983
14-10-2003, 15:30
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Jaaa ik snap het... ik ga vanmiddag naar de bieb! Boeken halen voor het weekend ;) hahaha oke dan meid lekker je weekend lezend door brengen.Er is ook een site op inet (www.islam-boeken.nl )waar je boeken kan bestellen.Zulke boeke als ze in de moske verkope vertaald.Ik heb toevallig gister een boek besteld en hij was vanochtend al afgeleverd wat een service :p owww een aanrader!!!!!De boek voor de jongen moslim een pracht boek over van alles.De leven vd profeet is me favo ond daar.En de dag des oordeels een goed boek echt!!ALs je toch gaat kijk of ze deze 2 boeken voor je hebben :zwaai:

sneakynawal
14-10-2003, 15:31

Ik zal kijken, maar ik weet niet of ik toe ben aan zulke boeken. Ik lees normaal altijd van die romantische boeken...

Pagina's : [1] 2