Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : twee illegaals(marokkaans)zoeken huurhuis

Pagina's : [1] 2

topkapiman29
07-09-2007, 00:51

wij zijn twee marokkaans en illegaals, we werken in bloemen en groente.we huren een huis maar het is echt duur en we zoeken een andere.wie kan ons helpen aub?in regio den haag rotterdam of amsterdam alvast bedankt

topkapiman29
07-09-2007, 00:54
wij zijn twee marokkaans en illegaals, we werken in bloemen en groente.we huren een huis maar het is echt duur en we zoeken een andere.wie kan ons helpen aub?in regio den haag rotterdam of amsterdam alvast bedankt dat is niet voor mij maar voor twee vrienden voor mij

berkaneesje_
07-09-2007, 08:53
jij hebt cker je lolbroek aan, of ben je van nature zo een grapjas?

Kamal78
07-09-2007, 12:11
Ik ben ook op zoek naar woonruimte....en ik ben niet eens illegaal. Het zou verboden moeten worden :maf2:

Arabic_Soul
07-09-2007, 13:48

Ik ben ook op zoek naar woonruimte....en ik ben niet eens illegaal. Het zou verboden moeten worden :maf2: hihihi ik ook precies dezelfde situatie :hihi:

johnhoward
07-09-2007, 14:12
Illegalen in je huis brengt wel risico's met je mee en niemand zult je zo snel een huis verhuren. 750€ kan ik je een huis verhuren met 3kamers. laat het me weten. excl. borgkosten

Wayagher
07-09-2007, 15:34
Illegalen in je huis brengt wel risico's met je mee en niemand zult je zo snel een huis verhuren. 750€ kan ik je een huis verhuren met 3kamers. laat het me weten. excl. borgkosten ye onzin

Umm_Benjamine
07-09-2007, 18:38
Illegalen in je huis brengt wel risico's met je mee en niemand zult je zo snel een huis verhuren. 750€ kan ik je een huis verhuren met 3kamers. laat het me weten. excl. borgkosten hahha kei zielig :hihi: hij zei toch duidelijk dat ie een goedkopere woning zoekt

johnhoward
07-09-2007, 21:05
ye onzin Wat nou onzin joh domme awayagher, ik mag de verantwoording afleggen als ze die illi's bij mij thuis vinden. En buiten dat staan illi's niet bekend om hele brave jongens. Dan heb ik toch liever studenten die geen vlieg kwaad doen of een gezin. hahha kei zielig :hihi: hij zei toch duidelijk dat ie een goedkopere woning zoekt Jij moet helemaal niet praten. Ga maar naar een makelaar en vraag om particuliere huur. Al gauw bij de 600 en dan mag je loonstrookjes inleveren + kopie paspoort e.d . Dus praat geen onzin als je niks van die markt afweet.

Wayagher
08-09-2007, 01:20
Wat nou onzin joh domme awayagher, ik mag de verantwoording afleggen als ze die illi's bij mij thuis vinden. En buiten dat staan illi's niet bekend om hele brave jongens. Dan heb ik toch liever studenten die geen vlieg kwaad doen of een gezin. Dus praat geen onzin als je niks van die markt afweet. hoe moet jij nou weten dat ze illegaal zijn jij hoeft echt geen verantwoording af te leggen je wil gewoon extra geld scoren ga anderen flashen met je verkooppraatjes studenten kunnen net zo goed problemen veroorzaken , een gezin ook denk je dat mensen achterlijk zijn? meskien :haha:

johnhoward
09-09-2007, 03:31
hoe moet jij nou weten dat ze illegaal zijn jij hoeft echt geen verantwoording af te leggen je wil gewoon extra geld scoren ga anderen flashen met je verkooppraatjes studenten kunnen net zo goed problemen veroorzaken , een gezin ook denk je dat mensen achterlijk zijn? meskien :haha: De naam Awayagher zegt het al.

Amsterdammer83
09-09-2007, 03:33
johnhward flat of huis?

LeugenaarXY
10-09-2007, 17:00
studenten zorgen voor meer overlast als illegalen! studenten drinken veel alcohol en zorgen voor geluidsoverlast. een illegaal werkt heel de dag, komt thuis en slaapt vroeg

m0cr0_007
10-09-2007, 17:23
studenten zorgen voor meer overlast als illegalen! studenten drinken veel alcohol en zorgen voor geluidsoverlast. een illegaal werkt heel de dag, komt thuis en slaapt vroeg Klopt zeker, alleen is het wel zo dat als een overheidsinstantie er achter komt, dan heb je wel problemen denk ik.

LeugenaarXY
10-09-2007, 22:21

Klopt zeker, alleen is het wel zo dat als een overheidsinstantie er achter komt, dan heb je wel problemen denk ik. ik denk het niet.. jij kan toch niet weten dat ze illegaal zijn

Pagina's : [1] 2