Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is de "Vrouw" zwakker dan de "Man"?

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
14-08-2002, 23:14

JAJA, nu krijg je een 2 Deling... MANNEN VERSUS WOMEN! Moge wij elkaar beter kunnen begrijpen na de Rwiena en Razenij rond dit discussiepunt... HERE WE GO! :D IS DE VROUW ZWAKKER DAN DE MAN? WAT MAAKT HAAR ZWAKKER/STERKER IN DE OGEN VAN DE VROUW? WAT MAAKT HAAR ZWAKKER/STERKER IN DE OGEN VAN DE MAN? Geef je mening/ervaring en andere verhalen en beargumenteer je mening goed! (een goede oefening voor mensen met examen dit jaar :D) BEN BENIEUWD! ps: dit naar aanleiding van het laatste onderwerp over de relatie tussen Harry Mens en Mona als marokkaanse en niet moslim. Het blijkt zo te zijn dat de moslim man recht heeft om een nietmoslima te trouwen, maar de vrouw daar geen recht op heeft omdat zij "zwakker" is. :zwaai:

ZiLaaL
14-08-2002, 23:17
http://www.afghan-web.com/images/woman/woman.jpg

ZiLaaL
14-08-2002, 23:18
http://www.drivingdirectory.com/woman.jpg

Teaser
14-08-2002, 23:22
Vrouw is helaas zwakker, ik had ze liever sterker gehad, is wel leuk om gedomineerd te worden door een vrouw. Wat maakt vrouwen zwak? Heel simpel hun ONZEKERHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat maakt mannen zwak? Zodra al het bloed naar beneden stroomt dan begint de man zwak te worden, als je begrijpt wat ik bedoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sheraz
14-08-2002, 23:24

Fysiek is een man sterker dan een vrouw, maar psychisch NIET

ZiLaaL
14-08-2002, 23:25
De vrouw vind ik psychisch ook behoorlijk zwak... Je moest eens weten: Meerderheid van de Depressies komen op bij de....VROUW.:(

Teaser
14-08-2002, 23:27
Nou mentaal zijn vrouwen zeker niet sterker dan de man, kijk maar naar presteren onder druk, daar zijn vrouwen zeker niet goed in. vrouwen zijn beter in emotie te gebruiken. zowel in goede als in slechte zin kunnen ze de man daarmee overwinnen. Een man is slecht in emotie tonen, alleen woede kennen wij!!!!

ZiLaaL
14-08-2002, 23:29
Een vrouw is inderdaad beter in t tonen van emoties... en communiceren ;)

MueZli
14-08-2002, 23:37
Ieder zn kwaliteit , sterke en zwakke punten. Allah does not put the Muslim woman in a position that a non-Muslim becomes her head in her own private life. Allah has spared her to suffer from being under the authority of a non-Muslim husband. Please abandon the idea of marrying a non-Muslim, unless he truly accepts Islam. If you marry a non-Muslim, this will be a major sin. You will be living in sin and your relationship with that non-Muslim will be illegitimate in the eyes of Allah. Ook mannen wordt afgeraden een vrouw van de ahl al kitab ( mensen van het boek ) te trouwen, het moet ook zeker aan bepaalde eisen voldoen; zij moet ook werkelijk geloven. Het blijft een enorme, energie kostende verantwoordelijkheid. De Islam is n vrouwvriendelijke religie. Bron (http://www.islam-online.net/completesearch/english/FatwaDisplay.asp?hFatwaID=2740)

Sheraz
14-08-2002, 23:39
Vrouwen zijn innerlijk sterk en naar buiten toe week en zacht. Dat maakt haar juist "vrouw" Mannen Juist andersom.

saidaaatje
14-08-2002, 23:40
vrouwen zijn veel gevoeliger voor emoties dan de mannen en ja daar maken de mannen vaak misbruik van:D

Teaser
14-08-2002, 23:43
vrouwen hebben een zwak voor mannen, mannen hebben een zwak voor vrouwen en sommige mannen hebben een zwak voor bloemen.

remii
14-08-2002, 23:44
Origineel gepost door Sheraz Vrouwen zijn innerlijk sterk en naar buiten toe week en zacht. Dat maakt haar juist "vrouw" Mannen Juist andersom. hey sheraz ..wij hebben bijna dezelfde onderschrift onder de nickname alleen ......ik ben egoistischer ... :p

Sheraz
14-08-2002, 23:44
Origineel gepost door Teaser vrouwen hebben een zwak voor mannen, mannen hebben een zwak voor vrouwen en sommige mannen hebben een zwak voor bloemen. Hoe bedoel je Teaser???

Sheraz
14-08-2002, 23:47

Origineel gepost door remii hey sheraz ..wij hebben bijna dezelfde onderschrift onder de nickname alleen ......ik ben egoistischer ... :p Hee ik was eerst met die onderschrift! Egoist! :p

Pagina's : [1] 2 3