Bekijk originele versie : Beetje Beh...
Analfabeet
14-08-2002, 23:07
A Mensen hierbij smeek/vraag ( Marokkaanse Vraag : EIS ) ik om jullie hulp. Analfabeet is dringend op zoek naar een Sponsor die mijn weekendjes wil Financieren. Ik ben al 2 Maanden niet uitgeweest , Amaaaaaaaaaikes , Ik flip em hier echt door. Shien Lopende tijdbom nog eventje en dan bereikt mijn Innerlijke Atoombum het Nulpunt en dan SDEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...Shien Oerknal...
A Lieve Mede-Marokkaan wees eens een keer lief voor de Maatschappij , bespaar de mensheid deze explosie en kijkt allen diep in uw Hart op zoek naar dat stukje Behulpzaamheid en druk deze behulpzaam uit in Euros ...
Ik dank u allen
Angel_fatima
14-08-2002, 23:19
ga werken voor je geld, en trouwens wat leverd jou dat uitgaan op, ik bedoel dingen waarvan je later kan profiteren(geen vrouwen bedoel ik)
liefs fatima
Miss_Banana
14-08-2002, 23:21
Origineel gepost door Analfabeet
A Mensen hierbij smeek/vraag ( Marokkaanse Vraag : EIS ) ik om jullie hulp. Analfabeet is dringend op zoek naar een Sponsor die mijn weekendjes wil Financieren. Ik ben al 2 Maanden niet uitgeweest , Amaaaaaaaaaikes , Ik flip em hier echt door. Shien Lopende tijdbom nog eventje en dan bereikt mijn Innerlijke Atoombum het Nulpunt en dan SDEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...Shien Oerknal...
A Lieve Mede-Marokkaan wees eens een keer lief voor de Maatschappij , bespaar de mensheid deze explosie en kijkt allen diep in uw Hart op zoek naar dat stukje Behulpzaamheid en druk deze behulpzaam uit in Euros ...
Ik dank u allen
Een Solero krijg je van me, mister T. Like promised.
Analfabeet
14-08-2002, 23:22
Origineel gepost door Angel_fatima
ga werken voor je geld, en trouwens wat leverd jou dat uitgaan op, ik bedoel dingen waarvan je later kan profiteren(geen vrouwen bedoel ik)
liefs fatima
Ik ben een ras echte Marokkaan ...Werken voor me Geld zit er niet in Helaaaaaaas !!...En dat uitgaan wat voor nut dat heeft ? GENIETUUUUUUUUH ...
Ben nu eenmaal een Levensgenieter...
Analfabeet
14-08-2002, 23:22
Origineel gepost door Miss_Banana
Een Solero krijg je van me, mister T. Like promised.
Je komt em brengen toch...;)...
LELIJKERD
14-08-2002, 23:25
Ik dank u allen
analfabeet kon je ook niet namens mij het woordje doen ?
Graag je rekeningnummer vermelden.
Analfabeet
14-08-2002, 23:29
Lelijkerd zullen we samen de Treinen onveilig gaan Maken met een Panneset Drum-Imitatie...Shien Voorstelling geven in de hoop wat euros in onze zak te kunnen steken...
Junkie inoe...het nr is : 502671627...:)...Zie je Storting meer dan graag tegemoet...Zal zelfs meerdere malen op je Toostsen als ik mijn hemels drankje nuttig...
Hey analfabeet, waarom ga je niet achter centraal station werken,
heb gehoord dat je daar lekker verdient, en aangezien jij een levensgenieter bent, kan je er van genieten ook, dus als ik jou was zou ik snel gaan solliciteren, ik hoop voor je dat je het naar je zin zal hebben en dat je je geld gaat verdienen....
Laat wel wat van je horen....ook al heb je geld.
Groetjes hayat
Miss_Banana
14-08-2002, 23:54
Je komt em brengen toch...;)...
Ja, ik kom hem brengen. Of gaan we hem samen halen? Is veel gezelliger!
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 01:04
Ah beter dat jullie niet reageren maar gelijk die euro's richting West Brabant sturen en snel een bietje
Miss_Banana
15-08-2002, 01:11
Origineel gepost door BZZZZZZZZ
Ah beter dat jullie niet reageren maar gelijk die euro's richting West Brabant sturen en snel een bietje
Was de shoarma lekker?
soussiasaida
15-08-2002, 01:12
weet je wat ik heb wel en klusje voor je :)
Als jij de tuin komt harken, krijg jij 20 Euro waouaaaaww he! ;)
BZZZZZZZZ
15-08-2002, 03:45
Origineel gepost door Miss_Banana
Was de shoarma lekker?
Da motte aan die analfabeet vragen, ik heb een overheerlijk stokbroodje hete kip gegeten. Analfabeet was wel tevreden met t eten denk ik alleen Ibouwen die zat heel de tijd te mekkeren. Ik wou hem geen saus geven (ah daar blijft hij vanaf, wat van mij is is van mij) en toen begont ie te flippen. Meskien, dat gaf hem aanleiding om mij wakker te maken tijdens t slapen, maar ik pak m wel terug
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.