Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vragen wat betreft de zwangerschap!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

alhoecima girl
06-09-2007, 18:23

Hey dames ik heb vragen wat betreft de zwangerschap? Ik ben voor het eerst zwanger en moet nog 4 weken inschallah, ik ga inschallah in het ziekenhus bevallen ,maar nu is mijn vraag wat moet je van te voren in je tas doen zoals voorbeeld maandverband enz enz....... En ik heb de kinderkamer al af hamdoelilah moet alleen nog een mat in de babykamer doen, heb ook al spullen gekocht maar, nu weet ik echt niet of het de goede spullen zijn, wat heb je allemaal nodig ik heb het 1 en ander al gekocht: 2 mutjes 4 sokjes 6 rompertjes 6 spuugdoekjes 2 badcapes luiers 3 pakken 3 setjes kleertjes(moet nog 1 setje kopen) digitale themommeter (1 voor mij en 1 voor kindje) babynagelschaartje haarkammetje en haarborsteltje 2 babykruiken kruikzakken 3 molton bedzeiltje 3 molton hoeslakentjes 2 dekentje 1dekbedovertrek kinderwagen autostoeltje luiertas 6 hydrofiele luiers En dat was het wie kan mijn helpen, wat ben ik volgens jullie nog vergeten?

Dreaming_lady
06-09-2007, 18:27
ik heb meer dan 3 setjes kleding want 3 is echt te weinig... je kan het beste voor elke dag een setje hebben de 1ste week omdat de baby alles onder spuugt.. verder zou ik nog billendoekjes en talkpoeder en sudocreme halen flesje ook als je borstvoeding gaat geven is het handig dit thuis te hebben verder nog badspullen voor de baby, een jasje voor de baby en wikkeldoek voor de baby...

alhoecima girl
06-09-2007, 18:30
ik heb meer dan 3 setjes kleding want 3 is echt te weinig... je kan het beste voor elke dag een setje hebben de 1ste week omdat de baby alles onder spuugt.. verder zou ik nog billendoekjes en talkpoeder en sudocreme halen flesje ook als je borstvoeding gaat geven is het handig dit thuis te hebben verder nog badspullen voor de baby, een jasje voor de baby en wikkeldoek voor de baby... ohh ja ik wil nog 1 setje kleding kopen meid, de rest krijg ik toch allemaal van mijn zusjes zussen ze hebben het 1 en ander al gekocht dus dat maakt niks uit, en wikkeldoek heb ik al gekocht sudocrme heb ik ook in huis, maar waarom een flesje ik ga wel borstvoeding geven maar, waar dient die fles voor dan? en badspullen heb ik ook was het even vergeten te melden. nog meer tips zijn welkom tnx meid voor je reactie :goedzo:

Amoura
06-09-2007, 18:35
meid, je kan beter wel een fles in huis hebben, ik ben pas bevallen..dus ik weet waar ik het over heb......mijn baby was redelijk groot, 420 kilogram en moest bijvoeding hebben....... en heb je champoo etc... en een badje

alhoecima girl
06-09-2007, 18:44

meid, je kan beter wel een fles in huis hebben, ik ben pas bevallen..dus ik weet waar ik het over heb......mijn baby was redelijk groot, 420 kilogram en moest bijvoeding hebben....... en heb je champoo etc... en een badje ja meid, ga een flesje halen, en champoo moet ik ook nog halen badje heb ik, maar, ik wil een kolfapartaat halen dan is een flesje toch niet nodig? en de mijne word ook zo groot zeggen ze.

Dreaming_lady
06-09-2007, 18:45
ohh ja ik wil nog 1 setje kleding kopen meid, de rest krijg ik toch allemaal van mijn zusjes zussen ze hebben het 1 en ander al gekocht dus dat maakt niks uit, en wikkeldoek heb ik al gekocht sudocrme heb ik ook in huis, maar waarom een flesje ik ga wel borstvoeding geven maar, waar dient die fles voor dan? en badspullen heb ik ook was het even vergeten te melden. nog meer tips zijn welkom tnx meid voor je reactie :goedzo: ooh oke genoeg setjes kleding is wel belangerijk...heb je ook al die rvs kruiken..??? kijk ik ga ook inshallah borstvoeding geven maar je weet nooit of het gaat lukken en of je genoeg melk krijgt dus soms moet je bijvoeden met dus ook flesvoeding geven en dan heb je dus wel een fles nodig..dit raad de kraamzorg aan..

alhoecima girl
06-09-2007, 18:47
ooh oke genoeg setjes kleding is wel belangerijk...heb je ook al die rvs kruiken..??? kijk ik ga ook inshallah borstvoeding geven maar je weet nooit of het gaat lukken en of je genoeg melk krijgt dus soms moet je bijvoeden met dus ook flesvoeding geven en dan heb je dus wel een fles nodig..dit raad de kraamzorg aan.. genoeg melk ik dnek het wel :hihi: komt, nu al melk uit ,maar ga zeker een flesje halen wat heb jij allemaal gehaald als ik vragen mag?

moedertjelief2
06-09-2007, 18:58
ohh ja ik wil nog 1 setje kleding kopen meid, de rest krijg ik toch allemaal van mijn zusjes zussen ze hebben het 1 en ander al gekocht dus dat maakt niks uit, en wikkeldoek heb ik al gekocht sudocrme heb ik ook in huis, maar waarom een flesje ik ga wel borstvoeding geven maar, waar dient die fles voor dan? en badspullen heb ik ook was het even vergeten te melden. nog meer tips zijn welkom tnx meid voor je reactie :goedzo: ik zou toch maar een flesje halen . ik wou ook graag bortvoeding geven bij mijn dochterje maar had naar 4 dagen nog geen druppeltje melk.

alhoecima girl
06-09-2007, 19:01
ik zou toch maar een flesje halen . ik wou ook graag bortvoeding geven bij mijn dochterje maar had naar 4 dagen nog geen druppeltje melk. ja ik ga nu zeker een flesje kopen nog meer wat ik nog moet halen ik heb namelijk zo het gevoel dat ik heeeel veel dingen vergeten ben..

moedertjelief2
06-09-2007, 19:03
ja ik ga nu zeker een flesje kopen nog meer wat ik nog moet halen ik heb namelijk zo het gevoel dat ik heeeel veel dingen vergeten ben.. een speentje. een flesje alcohol om de therometer te ontsmetten.

moedertjelief2
06-09-2007, 19:04
kraamverband veel kraamverband

alhoecima girl
06-09-2007, 19:07
kraamverband veel kraamverband oke tnx meid, ik schrijf het nu allemaal op :hihi: maar, die kraamverband krijg je toch ook allemaal in die kraampakket van dsw of is dat niet genoeg? En is maandverband ook goed?

cateraar
06-09-2007, 19:08
Flesje heb je zeker wel nodig. ten eerste weet je niet of je borstvoeding KAN geven, ookal zijn je borsten groot geworden en denk je dat je zelf genoeg melk hebt... ten tweede heb je een flesje ook nodig voor als je je baby venkelthee wil geven tegen darmkrampjes (waar de meeste babies ook echt last van hebben)

Marisah
06-09-2007, 19:10
LUIERS, meerdere pakken ofzo!!!! Die gaan er zo snel door, want ze poepen VEEL, dus ook doekjes! En zoogcompressen, ook meerdere pakken. Anders moet je man elke dag luiers halen hahaha... 6 hydofiele luiers vind ik wel weinig, zou er meer kopen, want gebruik je veel. En idd een flesje en speentjes... Kleren krijg je wel veel, maar ze poepen en spugen ook steeds, dus als je een droger hebt red je het mss met 3 setjes??

Marisah
06-09-2007, 19:11

sinababy is ook handig, tegen krampjes, maar kan je later ook kopen, je moet toch die vit. halen bij de apotheek.

Pagina's : [1] 2 3