Bekijk originele versie : *** dames en heren die bekend zijn in Hilversum***
Welke dame of heer woont er in Hilversum en kan mij goede adressen geven van zalen. Het mag ook een buurthuis zijn of sporthal of kerk waar je de zaal kunt huren.
Ik ben zelf niet bekend daar, ik ken er wel 1 maar die wordt niet meer verhuurd.
Het moet wel in de buurt van de Minckelersstraat zijn en de Liebergerweg
Bij voorbaat dank.
Ghizlanetje
06-09-2007, 16:22
kerk??! :confused:
_Ought_Aicha_
06-09-2007, 16:49
Hilversum is afschuwelijkkkkk!!! Ik zal het even aan mn man vragen, of hij een locatie weet!
koffietante
06-09-2007, 16:53
ik ben 2x naar een feest gegaan in hilversum en bij beide was het in een buurthuis echt mooi en ruim en niet van die kleine kamertjes..parkeren was echt ideaal...!! vind het beter dan hier in utrecht..!!
kerk??! :confused:
yepz kerk ja. Ik had ook mijn twijfels maar heb het nagevraagd je mag een zaaltje dat gevestigd in een kerk gebruiken uiteraad niet waar ze zelf natuurlijk bidden:D
ik ben 2x naar een feest gegaan in hilversum en bij beide was het in een buurthuis echt mooi en ruim en niet van die kleine kamertjes..parkeren was echt ideaal...!! vind het beter dan hier in utrecht..!!
weet je toevallig waar dat buurthuis was?
Er is inderdaad een zaaltje in hilversum, vlak bij de mincklerstraat ofzo. Ook ik ben opzoek naar een telefoon nummer daarvan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.