Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitisch zwemmen in Amsterdam

BlaBla85
06-09-2007, 11:58

Salamu alaikum, Weet iemand waar ik Islamitisch kan zwemmen en op welke dagen dat dan is? Is er ook leszwemmen of alleen vrijzwemmen en wat zijn de kosten. Kun je een zwembad huren, prive?

Bachelorette
06-09-2007, 13:04
wil ik ook weten en het liefst in adamwest :o

Berkania_19
06-09-2007, 13:04
Salamu alaikum, Weet iemand waar ik Islamitisch kan zwemmen en op welke dagen dat dan is? Is er ook leszwemmen of alleen vrijzwemmen en wat zijn de kosten. Kun je een zwembad huren, prive? :hihi: bestaat dat ook, islamitisch zwemmen

miss_benisaid
06-09-2007, 13:38
hoi hoii marcatorplein kun je zwemmen alleen dames en dat is op zondag en sloterparkbad is dat ook mogelijk en dat is voor alleen mannen op de zaterdag en zondag voor vrouwen dan kun je zwemlessen, vrijzwemmen of aquaarobic en dat is zwemlessen 90voor 10 lessen en andere 2 40euro voor 12lessen tijd is 17.00 tot 19.00uur. Je hebt ook ladiesnight bij sloterparkbad ( niet diep) is ook sport in het water dat is doordeweeks behalve woensdag avond.. Oost en Noord adam heb je ook..

Bachelorette
06-09-2007, 13:41

hoi hoii marcatorplein kun je zwemmen alleen dames en dat is op zondag en sloterparkbad is dat ook mogelijk en dat is voor alleen mannen op de zaterdag en zondag voor vrouwen dan kun je zwemlessen, vrijzwemmen of aquaarobic en dat is zwemlessen 90voor 10 lessen en andere 2 40euro voor 12lessen tijd is 17.00 tot 19.00uur. Je hebt ook ladiesnight bij sloterparkbad ( niet diep) is ook sport in het water dat is doordeweeks behalve woensdag avond.. Oost en Noord adam heb je ook.. kan je niet per keer betalen? en waar is het nu van 17 tot 19 ?

miss_benisaid
06-09-2007, 13:43
kan je niet per keer betalen? en waar is het nu van 17 tot 19 ? dat is in sloterparkbad en per keer dat weet ik niet.. je kunt wel doordeweeks per keer betalen en dat is 5.75euro per keer en dat is gewoon ladiesnight via sloterparkbad en weekend is door iemand geregeld overigens kun je bij die andere bv sportfondserbad in oost wel per keer betalen voor vrijzwemmen en dat is 3.50 ofzo..