Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom meer dan 1 keer trouwen???

Pagina's : [1] 2

LZN
14-08-2002, 21:49

nou...de laatst tijd neemt dat steeds toe!!! er zijn heel veel meiden die in marokko verloven met iemand van marokko en als ze terug komen, zeggen ze gelijk van neee...ik wil hem niet!!!!!!! ik vraag me af hoe die meiden precies denken? krijgen ze daar een leuke gevoel van ofzo?????.

SweetRose
14-08-2002, 21:52
haha...wel daar hé...zien ze zoveeeeeel jongens...en dat die hen allemaal willen enzo...en dus verloven ze zich en als ze naar hier komen terug dus...dan zien ze de jongens van hier...zo knap...zelfstandig...kunnen deze talen...begrijpen de normen en waarden hier...dus dan krijgen ze spijt en haken ze af...lmohim iets in de aard van dit dan hé!! en neeeeeeeeeen kheb geen ervaring lieffie!! :rolleyes: :D :maf2: xxx

SweetRose
15-08-2002, 14:23
Origineel gepost door elmarocani dat was heel duidelijk schat!!!! I know... By the way... ik krijg kippevel van jou avatar... :boogie: XXX :boogie:

SweetRose
15-08-2002, 14:27
Origineel gepost door elmarocani als je maar geen hartaanval krijgt!!!! Khad wel zo'n antwoord verwacht... :D :maf2: :boogie: :maf2: xxx

SweetRose
15-08-2002, 14:32

Origineel gepost door elmarocani :eek: zoooooooo dan ken je mij heel goed!!!! :D haha :haha: xxx

saidaaatje
15-08-2002, 15:59
ja als ik die avatra zie wayemma dan krijg ik kippevel....die oegn en die baard zijn zeer scary........echt zon strenge opaaatje.......

Tifah
15-08-2002, 16:07
Origineel gepost door elmarocani nou...de laatst tijd neemt dat steeds toe!!! er zijn heel veel meiden die in marokko verloven met iemand van marokko en als ze terug komen, zeggen ze gelijk van neee...ik wil hem niet!!!!!!! ik vraag me af hoe die meiden precies denken? krijgen ze daar een leuke gevoel van ofzo????? Verloven is iets anders dan trouwen. Een verloving is een kennismakingsproces tussen de man en vrouw. Huwelijk is pas een verbintenis. We spreken dus pas van een scheiding als men het huwelijk verbreekt.

SweetRose
15-08-2002, 16:10
Origineel gepost door elmarocani lach je mij uit of lach je mij toe!!!??? :D You may choose... :D xxx

FirdousFM
15-08-2002, 16:20
d'r bestaat ook nog zoiets als VOODOO ja, ik bedoel maar, die meiden kunnen daar ook gebrainwasht zijn ofzo, je weet maar nooit waartoe die marokkanen in marokko allemaal in staat zijn, ik geloofde eerst niet in die onzin (dacht ik) totdat ik zeer overtuigende verhalen te horen kreeg!!!!!!! ... of die meiden komen aandacht te kort en denken zo wat interessanter oveer te komen. ach ja, je weet t niet.

Sjakie
15-08-2002, 16:23
Fel maghreb fihoem el 7ieka...en als ze trug zijn in NL...dan kunnen ze pas weer denken...:) Al3afriet

FirdousFM
15-08-2002, 16:30
Origineel gepost door Al3afriet Fel maghreb fihoem el 7ieka...en als ze trug zijn in NL...dan kunnen ze pas weer denken...:) Al3afriet dat bedoel ik, allemaal brainwashing!!!!!!!! ;)

ChebaB
15-08-2002, 20:05
Hey elmarocani, leuke avater. Lijkt op jou zeker :D Mohiem, ik vind het echt dom van die meiden die eerst ja zeggen in Maroc en terug in Nl zeggen ze weer nee. Zeg dan gewoon meteen nee of maak gewoon af waarmee je begonnen bent :rolleyes: Maar jah, moeten ze zelf weten... -xxx- :zwaai:

tonk
15-08-2002, 20:15
Je trouwdag is toch de mooiste dag van je leven? Mensen die 2x trouwen, wilden dat gewoon nog een keer beleven. Of ze hebben teveel naar die beestjes gekeken (ik kan even niet op de naam komen): Hihihi, nog een keer!!

ChebaB
15-08-2002, 20:27
Origineel gepost door elmarocani jaaaaaah hij lijkt wel op mij ja!!!!! :D lmoehim, en hoeveel heb jij dan gedumpt???? :D Hahaha Lekker ding ben je dan :verliefd: ;) :D En ik heb er nog geen één gedumpt :D Goed hè, en jij???

ChebaB
15-08-2002, 20:31

Origineel gepost door elmarocani niet liegen meid!!! jij was diegene die mij gedumpt had!!!! NIET!!!! JIJ hebt MIJ gedumpt toen!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2