Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alatif Ziekie Marokkanen!

Pagina's : [1] 2

LZN
13-10-2003, 22:46

Oke Oke... Als jij dit kan beantwoorden dan ben je de MAN en of VROUW!!!!!! Marokkaanse mannen he.... we hebben echt van die zieke gasten.... ik lees vaak topics van meid was eerst netjes. komt in aanraking met een zieke en jaa die verpest haar leven door haar te chanteren als H.oer gebruiken etc etc... Oke oke vaak is het wat overdreven aangezien marokkanen dat goed kunnen still.................... Die Ziekie Wackos Bestaan..................... :maf2: Mijn Vraag is: Wat is het reden dat zij zichzelf zo verlagen door zulke dingen te doen? Formuleer dus een welgegronde reden.......... en geen dom answers :D Who the best answer has........ Is De.... je weet het wel.

Zietoen
13-10-2003, 22:48
Origineel gepost door NadYaa_Y Oke Oke... Als jij dit kan beantwoorden dan ben je de MAN en of VROUW!!!!!! Marokkaanse mannen he.... we hebben echt van die zieke gasten.... ik lees vaak topics van meid was eerst netjes. komt in aanraking met een zieke en jaa die verpest haar leven door haar te chanteren als H.oer gebruiken etc etc... Oke oke vaak is het wat overdreven aangezien marokkanen dat goed kunnen still.................... Die Ziekie Wackos Bestaan..................... :maf2: Mijn Vraag is: Wat is het reden dat zij zichzelf zo verlagen door zulke dingen te doen? Formuleer dus een welgegronde reden.......... en geen dom answers :D Who the best answer has........ Is De.... je weet het wel Se.x!!! heb ik nu gewonnen :D

samira_el
13-10-2003, 22:53
Het is de omgeving.

Zietoen
13-10-2003, 22:53
Origineel gepost door NadYaa_Y Nee je moet wat dieper in hu history gaan... hoe is het begonnen.... het gaat niet alleen om s.ex dat kunnen ze altijd wel krijgen............. Ik weet ongeveer wel hoe het komt, ik heb van veel meiden zelf verhalen gehoord, maar heb geen zin omdat hele verhaal te vertellen :p

EL_MoRo
13-10-2003, 23:10

Doekoe....geld is macht!!

babyboy
13-10-2003, 23:12
Origineel gepost door NadYaa_Y Oke Oke... Als jij dit kan beantwoorden dan ben je de MAN en of VROUW!!!!!! Marokkaanse mannen he.... we hebben echt van die zieke gasten.... ik lees vaak topics van meid was eerst netjes. komt in aanraking met een zieke en jaa die verpest haar leven door haar te chanteren als H.oer gebruiken etc etc... Oke oke vaak is het wat overdreven aangezien marokkanen dat goed kunnen still.................... Die Ziekie Wackos Bestaan..................... :maf2: Mijn Vraag is: Wat is het reden dat zij zichzelf zo verlagen door zulke dingen te doen? Formuleer dus een welgegronde reden.......... en geen dom answers :D Who the best answer has........ Is De.... je weet het wel geld!

EL_MoRo
13-10-2003, 23:21
Origineel gepost door NadYaa_Y Beter formuleren.....ontstaan, oorsprong, effect het heeft etc etc Het is algemeen bekend dat marokkaanen van geld houden....vader thuis verw8 dat zoonlief iedere maand geld op tafel neerlegt...zoon heeft geen diploma's....dus geen werk....zoon moet vader trots houden dus zoon gaat geld proberen te regelen....zoon vraagt rond aan mattie's hoe ze aan doekoe komen...mattie's geven tips hoe je zo snel mogelijk aan veel geld komt....aangezien zoon geen scholing heeft genoten belandt hij in het criminele circuit....zoon begint simpel....hij begint het geld te proeven...zoon wil steeds meer....vader natuurlijk ook...dus zoon gaat steeds verder en verder..... Heb je nu een beeld????

Nouina19
13-10-2003, 23:22
vertel jij het dan als je het zo goed weet...

samira_el
13-10-2003, 23:25
Morgen, ik ben nu moe Ik ga slapen :zwaai:

PACINOchick
14-10-2003, 10:16
[SIZE=4]Mijn Vraag is: het reden dat zij zichzelf zo verlagen door zulke dingen te doen?[ HET REDEN :giechel: :giechel: :giechel:

LieveMeisje
14-10-2003, 10:18
meeloper????? :melig:

PACINOchick
14-10-2003, 10:30
Origineel gepost door LieveMeisje meeloper????? :melig: :melig: :D

smahen
14-10-2003, 10:43
beste el-moro ik weet niet wat je bedoelt met " het is algemeen bekend dat marokaanen van geld houden""maar ken jij een volk die daar niet van houd en geloof me er is nog best wel veel onderschijd tusssen de marokaanen. bedoel het niet verkeer maar dis is mijn mening daarover groetjes

Pagina's : [1] 2