Bekijk originele versie : DIT IS SERIEUS,,,SteL Je KoMt VooR EeN BeLaNgRijKe KeUzE Te StaaN
door bepaalde omstandigheden word er van je familie
gevraagd of je in ....Marokko... zou willen komen wonen voor een lange tijd,, je heb daar alles mooie baan,,goeie school,,mooi huisje,,auto,,vrienden alles maar ja tog niet alles wat je hier had...
of het zit gewoon zo,,,je blijft hier in Nederland wonen all1 er zullen bepaalde mensen Nederland verlaten die je dus minder zal gaan zien,,en ook hier zal je leven er anders uit gaan zien daardoor,,,
ok :maf: beetje ingewikkeld dus maar ja wat zou jou keuze of oplossing zijn ????
noortje1
13-10-2003, 22:47
eerst nederlandse paspoort maken :hihi:... en dan meegaan :D
ja ok,,maar daar draaid het hier niet om,,,er is vertrouwen en vrijheid van keuzes
maar het gaat hier om een langere tijd
dus met andere woorden jij zou het erg vinden om daar te blijven ?
tuurlijk niet als je geld hebt is marokko toch een miljoen keer beter dan dit kikkerlandje dan zou ik er zelfs voor altijd kunnen wonen en alleen in de vankantie hiernaartoe komen om de mensen te zien die hier wonen en ik mis I LOVE MAROKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
:zwaai:
noortje1
13-10-2003, 23:00
Origineel gepost door sherine
ja ok,,maar daar draaid het hier niet om,,,er is vertrouwen en vrijheid van keuzes
maar het gaat hier om een langere tijd
dus met andere woorden jij zou het erg vinden om daar te blijven ?
als je vor langere tijd weggaat en je hebt geen nederlands pasoorp mag je niet terug komen :confused:
dus vandaar mijn antwoord... eerst maken en dan gaan voor langere tijd zodat ik terug kan komen wanneer ik wil :D snap je??
samira_el
13-10-2003, 23:02
Alleen als mijn vrienden en famillie mee gingen.
SweetLady
13-10-2003, 23:08
Origineel gepost door samira_el
Alleen als mijn vrienden en famillie mee gingen.
Hahahah wallah iella :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.