Bekijk originele versie : Missen jullie marokko ook?????
Dag Allemaal,
Missen jullie marokko ook?
In de ochtend rond een uur of 10 opstaan
naar het cafeetje, voor koffie en een glas verse ju de orange, en een rgijfa met honing erbij, heerlijk.
En dan heerlijk naar het strand, (marina smirr, Cabo Negro, Almina etc.
ik mis het echt. wola
ik kan niet wachten op juli.
alhoceimia001
13-10-2003, 22:24
aaaaaaaaaaaaaaaaah :schreeuw: :traan1: :huil: ............................................. Moest je nou weer daarover beginnen :(
eyes_of_maroc
13-10-2003, 22:29
ah je hebt gelijk en die boer die s'morgens langskomt om melk en die schreeuwt in de ochtend. wwwoooooow al die herinneringen komen naar boven, al die hedka's zo zitten voor de deur kletsten met een vriendin die zehma langskomt (ze moet eigenlijk boodschappen doen) al die mensen die dan naar de markt gaan om groente te halen!!!!! en ik die dan even naar mijn andere oma ga om haar even te begroeten, en dan nog even langs een vriendin die ndan alleen thuis was aan het schoonmaken (standaard alle marokkaanse meiden s'morgens schoonmaken) en s'avonds als je naar de stad gaat alle jongens die zehma met je willen praten omdat ze je leuk vinden.
en elke avond zag ik dan mijn verloofde, waar blijven al die tijden man.
hier kun je ze nooit vinden of je nu famillie hebt of nie
maroc will always be the best!!
SweetRose
13-10-2003, 22:47
Marokko is bij mij :
Afwassen
Dweilen
Strijken
Al het stof van de ramen doen
Nogmaals afwassen en dweilen
Thuisblijven vooral!!!
Beetje familie bezoeken...
Thuisblijven
zonne op de stah en zwemmen in mijn zwembad op de stah...
Thuisblijven!
Dweilen
Leren koken
Wat in de balkon zitten en naar de schaapjes zien die iets verder dan bij ons gras zoeken in het zand..:rolleyes:...
Afwassen..
AND LAST BUT NOT LEAST.... >>>>> VERVELEN UITERAAAARD :)...
Ali, I miss ya :(
IK WIL TERUG NAAR MAROKKO WIE GAAT ER MET ME MEE MOET WEL IEMAND MET AUTO ZIJN WANT IK HEB ER GEEN SAFI WIE GAAT ER MEE
tatouzient
13-10-2003, 23:03
ah maroc... mis het ook... kijk er echt nr uit nr volgende zomer... zal een hele speciale zomer worden dan inshaAllah dus kijk ik er dubbel en dik naar uit...
heerlijk, zon zee en strand en natuurlijk de fameuze plein in hoceima haha
yeps kijk er echt weer naar uit.
bisous xxx
Origineel gepost door sihemm
IK WIL TERUG NAAR MAROKKO WIE GAAT ER MET ME MEE MOET WEL IEMAND MET AUTO ZIJN WANT IK HEB ER GEEN SAFI WIE GAAT ER MEE
ik wil wel meegaan, als jij maar rijdt anders niet
Nouina19
13-10-2003, 23:07
ik kom meeeeeee
ik heb auto en rijbewijssss!!! safi?
safi ik en iwan rijden allebei mee met nouina19 afgesproken
samira_el
13-10-2003, 23:11
Wakker worden, brood halen bij de bakker, ontbijten, in mijn pyama naar het strand, zwemmen, naar huis, omkleden, de stad in, naar huis, en tot de late uurtjes kletsen met de buren en famillie..
Dan gaan slapen, zonder helemaal niet te hoeven denken wat je de volgende dag moet doen. Want in Marokko zijn er geen verplichtingen, geen zorgen...
Marokko :huil:
Origineel gepost door samira_el
Wakker worden, brood halen bij de bakker, ontbijten, in mijn pyama naar het strand, zwemmen, naar huis, omkleden, de stad in, naar huis, en tot de late uurtjes kletsen met de buren en famillie..
Dan gaan slapen, zonder helemaal niet te hoeven denken wat je de volgende dag moet doen. Want in Marokko zijn er geen verplichtingen, geen zorgen...
ga je ook mee dan ;)
samira_el
13-10-2003, 23:19
ga je ook mee dan ;)
Ik rijd :D
Ik rijd :D
Safi afgesproken :goedzo: wanneer vertrekken we
samira_el
13-10-2003, 23:28
Safi afgesproken :goedzo: wanneer vertrekken we
Morgen, ik ga nu eerst slapen :zwaai:
SweetRose
13-10-2003, 23:29
Ik ben jaloers op jou ..:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.