Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb vrijdag een medewerker laten huilen

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
13-10-2003, 21:26

De sukkel heeft zich opgesloten op het toilet en begon heel hard te huilen als een klein kind.

Chyhaan
13-10-2003, 21:27
Origineel gepost door beppie_truus De sukkel heeft zich opgesloten op het toilet en begon heel hard te huilen als een klein kind. En vind je dat dan nodig??? Waarom heb je dat gedaan

Life_sucks
13-10-2003, 21:29
Origineel gepost door beppie_truus De sukkel heeft zich opgesloten op het toilet en begon heel hard te huilen als een klein kind. :lol: whahahahahahaha

beppie_truus
13-10-2003, 21:29
Origineel gepost door Chyhaan En vind je dat dan nodig??? Waarom heb je dat gedaan hij dacht dat hij mij in de maling kon nemen :rolleyes: maar blijkbaar dus niet want heb hem er van langs gegeven :hihi:

Chyhaan
13-10-2003, 21:31

Origineel gepost door beppie_truus hij dacht dat hij mij in de maling kon nemen :rolleyes: maar blijkbaar dus niet want heb hem er van langs gegeven :hihi: Ik vind dat niet zo funny, maar ieder zijn humor

beppie_truus
13-10-2003, 21:33
Origineel gepost door Chyhaan Ik vind dat niet zo funny, maar ieder zijn humor he miss riagg het is een volwassen kerel die de uitdaging wou aan gaan kan ik het helpen dat hij niet stevig in zijn schoenen staat :rolleyes: trouwens geen beter vermaak dan leed vermaak

xxSAMIRxx
13-10-2003, 21:34
wat heb je gedaan dan

Chyhaan
13-10-2003, 21:35
Origineel gepost door beppie_truus he miss riagg het is een volwassen kerel die de uitdaging wou aan gaan kan ik het helpen dat hij niet stevig in zijn schoenen staat :rolleyes: trouwens geen beter vermaak dan leed vermaak :rolleyes: Dat zijn jouw woorden!!!

beppie_truus
13-10-2003, 21:36
Origineel gepost door Chyhaan :rolleyes: Dat zijn jouw woorden!!! If you can't stand the heat get out of the kitchen :rolleyes:

sihemm
13-10-2003, 21:39
wat hej gedaan dan vertel op

beppie_truus
13-10-2003, 21:53
oke het verhaal: ik had vrijdag avond leiding over een groep mensen hij is iemand die contstant mij aan het uit testen is door gewoon niks te doen en kloten op de afdeling. Ik had hem al heel vaak gewaarschuwd dat hij gewoon aan het werk moest,de ene keer zat hij op msn dan weer op hotmail. Ik had hem net de laatste keer waarschuwing gegeven, opeens komt hij naar mij toe en vraagt of hij naar het toilet mocht gaan? Tuurlijk mocht hij plassen :D van mij maar hij bleef wel erg lang weg, us ik zoeken naar die kerel. Hij zat niet op het toilet ook niet in de rokers kamer dus mij conclusie was hij is naar buiten gegaan om te roken omdat ik hem daar niet makkelijk kon vinden. Ik wilde net de trap aflopen om naar buiten te gaan om hem te zoeken toen ik zag dat meneer met een grote smile binnen kwam lopen. Hij stond onder aan de trap en toen keek hij omhoog en zag mij daar staan met een boze blik :kwaad: Ik vroeg hem " waar kom jij vandaan, jij zou toch gaan plassen" Hij liep helemaal rood aan want hij wist dat dit incident hem een officiele waarschuwing zou op leveren. hij liep mij snel voorbij met tranen in zijn ogen en ik riep er nog achterna als je me nu geen verklaring geeft dan heb je een probleem waardoor hij nog harder ging huilen. Ik riep nog een keer dat als hij het zou wilde hebben dat het ook kon toen ging hij nog harder huilen en sloot zich zelf op in de mannen toilet.

Chyhaan
13-10-2003, 21:57
Origineel gepost door beppie_truus oke het verhaal: ik had vrijdag avond leiding over een groep mensen hij is iemand die contstant mij aan het uit testen is door gewoon niks te doen en kloten op de afdeling. Ik had hem al heel vaak gewaarschuwd dat hij gewoon aan het werk moest,de ene keer zat hij op msn dan weer op hotmail. Ik had hem net de laatste keer waarschuwing gegeven, opeens komt hij naar mij toe en vraagt of hij naar het toilet mocht gaan? Tuurlijk mocht hij plassen :D van mij maar hij bleef wel erg lang weg, us ik zoeken naar die kerel. Hij zat niet op het toilet ook niet in de rokers kamer dus mij conclusie was hij is naar buiten gegaan om te roken omdat ik hem daar niet makkelijk kon vinden. Ik wilde net de trap aflopen om naar buiten te gaan om hem te zoeken toen ik zag dat meneer met een grote smile binnen kwam lopen. Hij stond onder aan de trap en toen keek hij omhoog en zag mij daar staan met een boze blik :kwaad: Ik vroeg hem " waar kom jij vandaan, jij zou toch gaan plassen" Hij liep helemaal rood aan want hij wist dat dit incident hem een officiele waarschuwing zou op leveren. hij liep mij snel voorbij met tranen in zijn ogen en ik riep er nog achterna als je me nu geen verklaring geeft dan heb je een probleem waardoor hij nog harder ging huilen. Ik riep nog een keer dat als hij het zou wilde hebben dat het ook kon toen ging hij nog harder huilen en sloot zich zelf op in de mannen toilet. Dus je bent een strenge leidinggevende.... Een echte Marokkaan.... wat men zegt is... Je kan beter een Nederlandse baas hebben dan een Marokkaanse... Marokkanen doen altijd streng omdat ze hoge positie hebben :( ....... Ik heb gelukkig geen Marokkaanse baas :)

beppie_truus
13-10-2003, 21:58
Origineel gepost door Chyhaan Dus je ebnt een strenge leidinggevende.... Een echte Marokkaan niet streng maar recht vaardig

DareDevil
14-10-2003, 12:42
He beppie ik vind je niet streng hoor heb een leuke tijd gehad bij jouw op de afdeling. ps doe Rasta en Danny de groeten

beppie_truus
14-10-2003, 12:57

Origineel gepost door DareDevil He beppie ik vind je niet streng hoor heb een leuke tijd gehad bij jouw op de afdeling. ps doe Rasta en Danny de groeten He kerel hoe issie :zwaai: Ik ben blij dat jij het leuk heb gehad bij mij op de afdeling :D al vergat ik je weleens in te roosteren voor het eten :D danny is ziek maar zodra hij er is doe ik hem de groeten van je en welke van de 2 rasta's?

Pagina's : [1] 2