Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DE(meeste) MEIDEN VAN TEGENWOORDIG

Pagina's : [1] 2 3 4 5

madem0iselle
05-09-2007, 19:27

HEBBEN JULLIE JEZELF AL EENS GOED BEKEKEN...?? ( niet iedereeen !!) jullie smeren jullie gezicht vol met foundation, poeder,.. jullie stijlen jullie mooie haren en maken het eruitzien als paardenhaar lopen op torenhoge hakken genietend van de kabaal die die maken stoppen jullie vette ASS in een skinny jeans sproeien parfum op dat ik ruik van 100 KM afstand gillen als kippen in de tram, straat, school stinken uit jullie mond dragen hoofddoek op kroeskop te verbergen kopen lange strakke truien (die met hoofddoek) die je figuur laat zien vragen jullie af hoe j moet afvallen dieeten??..?? zijn alles behalve goed in gymnastiek GA GEWOON SPORTEN, DRINK WATER, EET FRUIT, BID VOOR ALLAH, GELOOF OPRECHT IN HEM, KOOP MOOI KLEREN MAAR NIET TE SLETTERIG, WAS JE ELKE DAG, WEES LIEF TEGEN JE OUDERS, GA NIET ZOALS DE WESTERSE WORDEN, GA NIET ELKE KEER UIT MET VRIENDEN WEES GEWOON EEN MEISJE DIE IEDEREEN WENST DAT JE BENT jullie lopen erbij als mislukte barbiepoppen IK BEN ZELFS IN LACHEN UITGEBARST TOEN IK EEN MARROKAANTJE MET BLUSH OP HAAR WANGEN DIE ZO OPVIELEN DAT ZE OP EEN CLOWN LEEK

cheima
05-09-2007, 19:29
Zo ben je opgelucht? :rolleyes:

Pinky
05-09-2007, 19:33
waar maak je je druk om? zolang jij zelf maar niet zo bent toch! Denk je nou echt dat je het stopt met zo'n topic :gniffel:? Uiteindelijk gaat ieder zijn eigen graf in! Beetje laag denk je ook niet, dat meisje uitlachen en haar als voorbeeld opnoemen in een topic op m.nl, in plaats van haar op dat moment aanspreken en haar op een aardige manier vertellen wat hierboven staat, Lkkr veel 7assanat heeft zij nu gekregen :goedzo:

Nadya18
05-09-2007, 19:37
Weet je wat echt de wereld zou verbeteren? anderen niet afkraken maar een keer gewoon kritisch naar jezelf zijn. Want iedereen heeft z'n verbeterpunten. Focus jezelf daar nu maar op.. en doe wat aan je taalgebruik :goedzo:

Nadya18
05-09-2007, 19:53

Deze hele wereld dh Roeh :jammer: Bijna niemand is meer serieus of neemt je serieus. We zitten barstensvol met vooroordelen. kortom, gekke wereld

lady_khadija
05-09-2007, 20:03
HEBBEN JULLIE JEZELF AL EENS GOED BEKEKEN...?? ( niet iedereeen !!) jullie smeren jullie gezicht vol met foundation, poeder,.. jullie stijlen jullie mooie haren en maken het eruitzien als paardenhaar lopen op torenhoge hakken genietend van de kabaal die die maken stoppen jullie vette ASS in een skinny jeans sproeien parfum op dat ik ruik van 100 KM afstand gillen als kippen in de tram, straat, school stinken uit jullie mond dragen hoofddoek op kroeskop te verbergen kopen lange strakke truien (die met hoofddoek) die je figuur laat zien vragen jullie af hoe j moet afvallen dieeten??..?? zijn alles behalve goed in gymnastiek GA GEWOON SPORTEN, DRINK WATER, EET FRUIT, BID VOOR ALLAH, GELOOF OPRECHT IN HEM, KOOP MOOI KLEREN MAAR NIET TE SLETTERIG, WAS JE ELKE DAG, WEES LIEF TEGEN JE OUDERS, GA NIET ZOALS DE WESTERSE WORDEN, GA NIET ELKE KEER UIT MET VRIENDEN WEES GEWOON EEN MEISJE DIE IEDEREEN WENST DAT JE BENT jullie lopen erbij als mislukte barbiepoppen IK BEN ZELFS IN LACHEN UITGEBARST TOEN IK EEN MARROKAANTJE MET BLUSH OP HAAR WANGEN DIE ZO OPVIELEN DAT ZE OP EEN CLOWN LEEK Waar ik me het meest aan kan irriteren is als achterlijke wijfen zoals jij soortgelijke topics openen waarin ze andere mensen keihard de grond inboren en vervolgens roepen dat je Allah (swt) moet aanbidden... Zitten je hersens in je tenen ofzo?! Als jij zo'n Masha Allah zuster bent, waarom spreek je ze dan niet aan op straat, ''moslima''?! Je observeert de boel buiten, wat overigens heel triest is, om vervolgens een klaagtopic te openen op marokko.nl..?! Ga toch naar de klaagmuur ofzo!! Dit zegt meer over jou dan over die meiden...! En neeh, ik voel me voooral niet aangesproken!! Dus een soortgelijk reactie kan je wel achterwege laten!!

lady_maroc1
05-09-2007, 20:07
wahaha die avater zegt gen0eg 0ver j0u dan al die meiden bij elkaar hahaha

ZusterMounia
05-09-2007, 20:17
wahaha die avater zegt gen0eg 0ver j0u dan al die meiden bij elkaar hahaha :lol: wajaaww

Dieetfreak
05-09-2007, 20:40
Hou je eerst met jezelf bezig en ga om te beginnen ABN leren:gniffel:

karimance
05-09-2007, 21:43
Ooh Myy God Wat Voor Een Uitbarsting Was Dat!!!

berkane_the_bes
05-09-2007, 21:48
Meskiena waar maak jij je nou druk om . Als jij maar ''perfect'' bent toch???? Allah hfed:jammer:

Letchiinaa_
05-09-2007, 22:11
Waar ik me het meest aan kan irriteren is als achterlijke wijfen zoals jij soortgelijke topics openen waarin ze andere mensen keihard de grond inboren en vervolgens roepen dat je Allah (swt) moet aanbidden... Zitten je hersens in je tenen ofzo?! Als jij zo'n Masha Allah zuster bent, waarom spreek je ze dan niet aan op straat, ''moslima''?! Je observeert de boel buiten, wat overigens heel triest is, om vervolgens een klaagtopic te openen op marokko.nl..?! Ga toch naar de klaagmuur ofzo!! Dit zegt meer over jou dan over die meiden...! En neeh, ik voel me voooral niet aangesproken!! Dus een soortgelijk reactie kan je wel achterwege laten!! Safi, jij hebt gesproken.:goedzo:

berberine
05-09-2007, 22:12
HEBBEN JULLIE JEZELF AL EENS GOED BEKEKEN...?? ( niet iedereeen !!) jullie smeren jullie gezicht vol met foundation, poeder,.. jullie stijlen jullie mooie haren en maken het eruitzien als paardenhaar lopen op torenhoge hakken genietend van de kabaal die die maken stoppen jullie vette ASS in een skinny jeans sproeien parfum op dat ik ruik van 100 KM afstand gillen als kippen in de tram, straat, school stinken uit jullie mond dragen hoofddoek op kroeskop te verbergen kopen lange strakke truien (die met hoofddoek) die je figuur laat zien vragen jullie af hoe j moet afvallen dieeten??..?? zijn alles behalve goed in gymnastiek GA GEWOON SPORTEN, DRINK WATER, EET FRUIT, BID VOOR ALLAH, GELOOF OPRECHT IN HEM, KOOP MOOI KLEREN MAAR NIET TE SLETTERIG, WAS JE ELKE DAG, WEES LIEF TEGEN JE OUDERS, GA NIET ZOALS DE WESTERSE WORDEN, GA NIET ELKE KEER UIT MET VRIENDEN WEES GEWOON EEN MEISJE DIE IEDEREEN WENST DAT JE BENT jullie lopen erbij als mislukte barbiepoppen IK BEN ZELFS IN LACHEN UITGEBARST TOEN IK EEN MARROKAANTJE MET BLUSH OP HAAR WANGEN DIE ZO OPVIELEN DAT ZE OP EEN CLOWN LEEK Nou ja................................. Wees een meisje zoals allah swt van ons verwacht!

Naanaa
05-09-2007, 22:29
HEBBEN JULLIE JEZELF AL EENS GOED BEKEKEN...?? ( niet iedereeen !!) jullie smeren jullie gezicht vol met foundation, poeder,.. jullie stijlen jullie mooie haren en maken het eruitzien als paardenhaar lopen op torenhoge hakken genietend van de kabaal die die maken stoppen jullie vette ASS in een skinny jeans sproeien parfum op dat ik ruik van 100 KM afstand gillen als kippen in de tram, straat, school stinken uit jullie mond dragen hoofddoek op kroeskop te verbergen kopen lange strakke truien (die met hoofddoek) die je figuur laat zien vragen jullie af hoe j moet afvallen dieeten??..?? zijn alles behalve goed in gymnastiek GA GEWOON SPORTEN, DRINK WATER, EET FRUIT, BID VOOR ALLAH, GELOOF OPRECHT IN HEM, KOOP MOOI KLEREN MAAR NIET TE SLETTERIG, WAS JE ELKE DAG, WEES LIEF TEGEN JE OUDERS, GA NIET ZOALS DE WESTERSE WORDEN, GA NIET ELKE KEER UIT MET VRIENDEN WEES GEWOON EEN MEISJE DIE IEDEREEN WENST DAT JE BENT jullie lopen erbij als mislukte barbiepoppen IK BEN ZELFS IN LACHEN UITGEBARST TOEN IK EEN MARROKAANTJE MET BLUSH OP HAAR WANGEN DIE ZO OPVIELEN DAT ZE OP EEN CLOWN LEEK Gatverdamme !

Naanaa
05-09-2007, 22:33

Waar ik me het meest aan kan irriteren is als achterlijke wijfen zoals jij soortgelijke topics openen waarin ze andere mensen keihard de grond inboren en vervolgens roepen dat je Allah (swt) moet aanbidden... Zitten je hersens in je tenen ofzo?! Als jij zo'n Masha Allah zuster bent, waarom spreek je ze dan niet aan op straat, ''moslima''?! Je observeert de boel buiten, wat overigens heel triest is, om vervolgens een klaagtopic te openen op marokko.nl..?! Ga toch naar de klaagmuur ofzo!! Dit zegt meer over jou dan over die meiden...! En neeh, ik voel me voooral niet aangesproken!! Dus een soortgelijk reactie kan je wel achterwege laten!! Echt hea :moe: . wahaha die avater zegt gen0eg 0ver j0u dan al die meiden bij elkaar hahaha Nu je het zegt, :haha: !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5