Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen...?

BlueEye
13-10-2003, 20:23

Stel je voor je bent een hele lange tijd met iemand getrouwd geweest. Door omstandigheden is dat huwelijk gestrand...... Alleen je ex-schoonmoeder wil contact met je houden en wilt op de oude voet gewoon verder, dus samen winkelen, samen koken, samen eten, ect..... Alleen je ex is inmiddels getrouwd en wilt niks meer met jouw te maken hebben en heeft dus liever ook niet dat je met zijn moeder nog langer contact hebt en al helemaal niet dat je nog langer bij haar thuis komt. Wat zou jij doen? Maling hebben aan je ex en gewoon op visite gaan, of het contract verbreken. gr......BE

Life_sucks
13-10-2003, 20:26
ik zou het contact gewoon vebreken. wat is geweest is geweest. gewoon een nieuwe start maken en daar heeft mijn ex-familie dan geen plaats in.

Lady_moi
13-10-2003, 20:28
ik kwee nie :( ik zou gewoon de contact verbreken :confused: tlijkt me echt pijnlijk om nog verder contact te hebben :verdriet: zo kunt ge u ex ook nie vergeten :jammer:

BlueEye
13-10-2003, 20:38
Ik had het contact ook verbroken, alleen ik ben haar pas weer tegen gekomen en nu laat ze me niet meer los. Het ergste is ook dat ze pal achter me woont, dus ik kom haar elke keer tegen....het is niet makkelijk dat is een ding dat duidelijk is...

Life_sucks
13-10-2003, 20:42

Origineel gepost door BlueEye Ik had het contact ook verbroken, alleen ik ben haar pas weer tegen gekomen en nu laat ze me niet meer los. Het ergste is ook dat ze pal achter me woont, dus ik kom haar elke keer tegen....het is niet makkelijk dat is een ding dat duidelijk is... meid laat je niet gebruiken. over=over dan moet ze nu maar al die dingen met haar andere schoondochter doen. als ze echt van je hield dan had ze haar uiterste best moeten doen om jouw huwlijk met haar zoon proberen te redden.

sihemm
13-10-2003, 22:06
ik zou gewoon sgijt aan mijn ex hebben en contact houden met m'n schoonmoeder je haar graag mag dan he

eyes_of_maroc
13-10-2003, 22:17
waarom zou je het contact verbreken met je schoonmoeder? wat gebeurd is, is gebeurd en kan nie meer worden teruggedraaid, maar als je schoonmoeder je nooit wat heeft aangedaan why cotact verbeken. Mijn moeder had 5 jaar na de scheiding nog contact met mijn oma maar door omstandigheden is dat verboken. Want ze is getrouwd dus is het onmogelijk om dan nog naar je ex schoonmoeder gaan!!

SweetLady
13-10-2003, 22:48
Gewoon contact houden, als je haar graag mag ;)

samira_el
13-10-2003, 23:07
Als je haar mag dan moet je zeker niet het contact verbreken. Ik vind het zo'n onzin, als je gescheiden bent, dan mag je zehma die famillie niet meer zien. Dat slaat nergens nergens en nog eens nergens op.

SweetLady
14-10-2003, 17:52
Origineel gepost door samira_el Als je haar mag dan moet je zeker niet het contact verbreken. Ik vind het zo'n onzin, als je gescheiden bent, dan mag je zehma die famillie niet meer zien. Dat slaat nergens nergens en nog eens nergens op. :goedzo:

Lady_moi
14-10-2003, 18:23
Origineel gepost door samira_el Als je haar mag dan moet je zeker niet het contact verbreken. Ik vind het zo'n onzin, als je gescheiden bent, dan mag je zehma die famillie niet meer zien. Dat slaat nergens nergens en nog eens nergens op. oja? en waarom dan? :confused:

mziewna
16-10-2003, 16:16
ik zou ook contact verbreken, je hebt toch ook je trots of niet!!! hij heeft je duidelijk gemaakt dat hij dat niet meer wil... dan zou ik dat ook niet meer doen en de eer aan mezelf houden!!! wat denkt ie wel niet dat je zijn mama op eet hahah ja kom nou? mohim denk er over na!! maar nogmaals gun hem dat pleziertje niet!! en als je echt zo gek bent op zijn moeder dan neem je gewoon telefonisch contact op!!!