Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames!!! ~~Spieken in de klas~~ Hoe deden jullie dat :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5

fatt
05-09-2007, 15:44

N.a.v. een ander topic kwam ik hierop... We bijna allemaal klaar met onze studie's, je diploma heb je wel of niet op zak. Mohiem vertel hoe deed je dat, want ze kunnen je niets meer maken... Ze komen echt niet na jaren die diploma afpakken... :hihi: Jallah vertel je verhalen wat je meegemaakt hebt... Hoe jonger je was, hoe bijdehander het spieken was natuurlijk... Denk aan aantekening op je gummetje, in je handpalm en een piepklein spiekbriefje in je etui....

MissLoulou
05-09-2007, 15:46
OP je pols schrijven :gniffel: of afsprkeen met vriendinnen jij kent godsdienst goed en ik ken frans goed ik laat jouw spieken van mij en ik spiek van jouw, dan gaan ze zehma doen alsof ze aan het lezen zijn en ondertussen hun blad hoog houden en jij gaat alles overpennen hahaaaha

fatt
05-09-2007, 15:47
deed daar niet aan.. ze spiekte altijd bij mij af :ego: wayeehhh... zaten je pupillen echt nooit in de hoeken van je ogen om maar te kijken wat je buurvrouw op haar papier heeft staan.... Volgende kans Doenja en nu eerlijk :o ...

fatt
05-09-2007, 15:47
OP je pols schrijven :gniffel: of afsprkeen met vriendinnen jij kent godsdienst goed en ik ken frans goed ik laat jouw spieken van mij en ik spiek van jouw, dan gaan ze zehma doen alsof ze aan het lezen zijn en ondertussen hun blad hoog houden en jij gaat alles overpennen hahaaaha wooohahahahahhahahaha komt me bekend voor...

lady_khadija
05-09-2007, 15:48

Ben inmiddels 19, derdejaars HBO, maar dat spieken heb ik nooit afgeleerd... :hihi: :stout: Meestal zit je dan met al die marokkanen achterin de hoek van de klas en 1 blaade circuleerde door de hele klas...

lach_parel
05-09-2007, 15:48
onder m'n schoen een briefje plakken......:o oowee als je gepakt was, had je meteen een 1, en je moet schoolplein vegen...:moe:

MissLoulou
05-09-2007, 15:49
wooohahahahahhahahaha komt me bekend voor... In mijn school kon je ook geen briefje ofzo in je pennezak stoppen we moesten tijdens tentames onze pennen in een plastieke zak stoppen en onze tassen vooraan zetten :hihi: dus alleen vriendinnen konden je redden

Miss_Magrebia
05-09-2007, 15:50
Ik was een schijterd! ik deed niet aan spieken! Had het ook niet echt nodig :haha:

fatt
onder m'n schoen een briefje plakken......:o oowee als je gepakt was, had je meteen een 1, en je moet schoolplein vegen...:moe: jeetje mina, hoe kom je erop onder je schoen, ben je niet bang dat je hem kwijtraakt want dat was dan ook kans op een 1...

umeyma
Haha memories.... ooit hebben we voor Aardrijkskunde onze Wereldatlas mogen gebruiken, ik natuurlijk met een potlood (heel lichte tint weliswaar) alles opgeschreven... niets geleerd en heel zelfzeker naar school gegaan.. en nu komt het... we moesten allen van Atlas wisselen... hellup... sindsdien nooit meer iets geprobeerd.. zag het destijds als straf van Allah..:D Gewoon heel goed blokken thuis.. :nerd:

fatt
05-09-2007, 15:51
Ben inmiddels 19, derdejaars HBO, maar dat spieken heb ik nooit afgeleerd... :hihi: :stout: Meestal zit je dan met al die marokkanen achterin de hoek van de klas en 1 blaade circuleerde door de hele klas... jah op een gegeven moment kun je niet zonder, je weet 100% dat het goed is maar wil toch effe kijken...

Safah83
Op de middelbare school deden een paar klasgenoten tentamens jatten... Ik betaalde ook voor een exemplaar :o ...neeh was gratis...de hele klas kreeg omdat ze geen snitch konden gebruiken :gniffel:..we hadden geen hollanders in de klas dus dat kon toen :moe:

cuisinetje
Hahahahah wayaaaw ik heb echt veel zitten spieken.........:haha: we zijn hier toch volledig anoniem yek...:rolleyes: Voor Latijn en wiskunde en frans heb ik bijna elk jaar zitten spieken.........we mochten altijd een A4 blok meenemen voor aantekeningen en ik stak dan mijn spiekblaadjes hierin...........:o Ja was een bad girly girl............ En het ergste was dat de docent(e) altijd gewoon vanvoor op zijn plaats bleef zitten...........die bewoog dus niet.........ewa ja dat is er toch zelf om vragen...........:ego: Als mijn dochter dit leest dan krijgt dat kind een hartaanval...........

MissLoulou
05-09-2007, 15:52
Ik was een schijterd! ik deed niet aan spieken! Had het ook niet echt nodig :haha: whahhaahah waarom had ik verwacht dat je dit zou zeggen :hihi:

lady_khadija
05-09-2007, 15:52

jah op een gegeven moment kun je niet zonder, je weet 100% dat het goed is maar wil toch effe kijken... Ja inderdaad! Heb een tentamen nooit in me eentje gemaakt.. Altijd wel met overleg.. :D Alleen mijn centraal examen heb ik wel heel netjes gemaakt, zonder te spieken... :o Risico was gewoon veels te groot!

Pagina's : [1] 2 3 4 5