Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1 grote vraag in me leven

LZN
13-10-2003, 19:09

hoi ik ben nadien en zoals jullie zien ben ik hier pas nieuw ik ben ik een paar keer geweest omdat het me hier beviel dus daarom heb ik me ook aangemeld nu pas ja. ik was lang opzoek naar een site waar alle marokkanen op 1 plek/ site te vinden zijn en dat heb ik nu ook gevoden hier dus me leven is 1 grote vraag ik zal jullie wat vertellen en in dat verhaal zul je ook me vraag tegen komen me moeder leefde in Italie ze was 18 en kon toen helemaal uit haar dak gaan wie niet zou je zeggen maar in de zomer was het niet een gewone tijd voor haar me moeder kwam een marokaan tegen (me vader) waar ze heel er verliefd op was en hij natuurlijk ook na een jaartje nadat me moeder papieren voor hem had gemaakt want hij was iligaal in het land werd het een sterke pand tussen die twee het bed konden ze niet missen todat me moeder erachter kwam dat ze zwanger was van mij. Zij was helemaal blij en vertelde het goede nieuws meteen aan me vader die was meteen ten tenovergestelde en die vroeg of ze het kind wel wou houden ja natuurlijk na een week verdween me vader ineens uit haar leven en heeft me moeder hem nooit gezien maar dat kon haar niet zo veel schelen ze wist dat zij het wel aanko. voor de bevaling emigreert ze naar Nederland want me oom zou haar helpen na de bevaling krijgt me moeder het heel erg moeilijk met haar leven en wordt werkeloos ze kan me niet verzorgen want een baby kost een hoop kapitalen. Dus heeft ze me laten adopteren aan en NL gezin daar groeide ik op tot een tien jarige meisje. Op die leeftijd ging ik ook terug bij me moeder want die had het weer goed en kon me weer verzorgen, me moeder heeft me altijd verboden om geen ham of varkenvlees te gaan eten of alcohol te gaan drinken waarom wist ik toen niet maar nu wel op mij 18de verjaardag vorig jaar heeft ze verteld dat ik half Italiaans was en half Marokaans en vanwegen het geloof die de Marokkanen hebben mocht ik dat allemaal niet eten of drinken en daarom ben ik me moeder heel erg dankbaar ookal voel ik me niet als een Marokkaan of zie ik er uit als een Marokkaan maar van binnen ben ik het wel dat voel ik, maar tja steeds loop ik met een vraag en bezoek ik deze site voor dezelfde vraag hoe zijn marokanen en wat is het cultuur kan iemand me dat vertelen (dit verhaal heb ik kado gekregen op me 18de verjaardag van me moeder ) kan iemand me een antwoord geven op die vraag dank u wel ciao.

NaamLooS
13-10-2003, 19:12
je kan meteen een verhaal beginnen bij de verhalenrubriek!! en het zal nog een topper worden ook!!

Amira_s
13-10-2003, 19:18
Het is moeilijk om jou vraag in woorden te beantwoorden. Ik denk dat je het gewoon moet zien en voelen...........heb je geen marokkaanse buren of klasgenoten........ A_s

hanoa
13-10-2003, 19:23
Origineel gepost door nadien_l hoi ik ben nadien en zoals jullie zien ben ik hier pas nieuw ik ben ik een paar keer geweest omdat het me hier beviel dus daarom heb ik me ook aangemeld nu pas ja. ik was lang opzoek naar een site waar alle marokkanen op 1 plek/ site te vinden zijn en dat heb ik nu ook gevoden hier dus me leven is 1 grote vraag ik zal jullie wat vertellen en in dat verhaal zul je ook me vraag tegen komen me moeder leefde in Italie ze was 18 en kon toen helemaal uit haar dak gaan wie niet zou je zeggen maar in de zomer was het niet een gewone tijd voor haar me moeder kwam een marokaan tegen (me vader) waar ze heel er verliefd op was en hij natuurlijk ook na een jaartje nadat me moeder papieren voor hem had gemaakt want hij was iligaal in het land werd het een sterke pand tussen die twee het bed konden ze niet missen todat me moeder erachter kwam dat ze zwanger was van mij. Zij was helemaal blij en vertelde het goede nieuws meteen aan me vader die was meteen ten tenovergestelde en die vroeg of ze het kind wel wou houden ja natuurlijk na een week verdween me vader ineens uit haar leven en heeft me moeder hem nooit gezien maar dat kon haar niet zo veel schelen ze wist dat zij het wel aanko. voor de bevaling emigreert ze naar Nederland want me oom zou haar helpen na de bevaling krijgt me moeder het heel erg moeilijk met haar leven en wordt werkeloos ze kan me niet verzorgen want een baby kost een hoop kapitalen. Dus heeft ze me laten adopteren aan en NL gezin daar groeide ik op tot een tien jarige meisje. Op die leeftijd ging ik ook terug bij me moeder want die had het weer goed en kon me weer verzorgen, me moeder heeft me altijd verboden om geen ham of varkenvlees te gaan eten of alcohol te gaan drinken waarom wist ik toen niet maar nu wel op mij 18de verjaardag vorig jaar heeft ze verteld dat ik half Italiaans was en half Marokaans en vanwegen het geloof die de Marokkanen hebben mocht ik dat allemaal niet eten of drinken en daarom ben ik me moeder heel erg dankbaar ookal voel ik me niet als een Marokkaan of zie ik er uit als een Marokkaan maar van binnen ben ik het wel dat voel ik, maar tja steeds loop ik met een vraag en bezoek ik deze site voor dezelfde vraag hoe zijn marokanen en wat is het cultuur kan iemand me dat vertelen (dit verhaal heb ik kado gekregen op me 18de verjaardag van me moeder ) kan iemand me een antwoord geven op die vraag dank u wel ciao hoi, de marrokaanse cultuur..jah wat kan ik je daarover vertellen. ik vind dat de marrokaanse cultuur niet echt toppie is. dus ik weet niet of je je beter in de cultuur moet gaan verdiepen. wat ik je wel aanraad is om je in de islam te gaan verdiepen... aangezien er niks mooiers is dan dat. mocht je precieze vragen hebben over hoe sommige dingen in de marrokaanse ciltuur worden gedaan dan moet je die maar stellen en dan hoop ik dat ik ze voor je kan antwoorden :zwaai: hanoa

najiba05
13-10-2003, 19:24

de islam is ook heel interressant om je erin te gaan verdiepen. IK ben zelf marokkaans emaar vind sommige dingen die in de marokkaanse cultuur gebeuren raar , daarom ben ik me gaan verdiepen in de islam, . De islam bevat alleen waarheid en is een goede levenswijze , van cultuur raak ik alleen maar in de war. Meid als je meer wilt weten over beide kan je me altijd een pm sturen, ik wil je graag helpen. Salaam najiba..........

douniaberkania
13-10-2003, 19:24
Marokkanen hebben veel verschillende culteren en combineren hun cultuur meestal met hun geloof ieder marokkaan is verschillend als jij werkelijk wil weten hoe de marokaanse cultuur in elkaar zit kan je het beste met marokkaanse vriendinnen omgaan of op vakantie naar marokko gaan want de marokkaanse cultuur kan ik niet echt omschrijven dat moet je echt in de praktijk zien.....

Tinkelbel
13-10-2003, 23:21
zoals meerder hebben gezegd is het een betere idee om je te verdiepen in het islam, je kan bijvoorbeeld boeken huren bij de bieb of je kan zelfs een imam bellen en die zal je alles goed en helder uitleggen ik hoop dat je hier wat aan hebt boesa sweet mocro

sihemm
13-10-2003, 23:54
lees gewoon zo vaak mogelijk op deze site en je komt alles te weten

Lady_moi
14-10-2003, 18:29
meiske :goedzo: ps ik ben ook van gent ;)

Lady_moi
14-10-2003, 18:52
Ge vind ze allemaal bij elkaar in de brugse poort ;)