Bekijk originele versie : Google Die dingen die opgeslagen worden in het Zoek balkje
LaDy_Hoceiima
05-09-2007, 00:15
Hey ik had dus een vraagje hoe moet ik verwijderen bij Google dat alles word opgeslagen?
Bedankt:o
brownboy
05-09-2007, 00:58
Ga naar dit in je internet explorer [neem aan dat dit je browser is en nl versie hebt]
Tabblad Extra==>Internet Opties==>Tabblad Inhoud==>Onder persoonlijke gegevens klik je op AutoAanvullen==>Bij dit Tabblad klik je eerst op Formulieren Wissen, er komt dan een scherm die om een bevestiging van je actie vraagt, je kies dan natuurlijk ok, in het kleine venster waar je voorheen op Formulieren Wissen hebt geklikt moet je het volgende doen.
zorg je dat je alledrie opties hebt aangevinkt behalve formulieren. Hier mag dus geen vinkje in het hokje zijn. Je klik nu bij elk venster op ok.
Nu heb je voortaan geen last dat je zoekopdrachten in google worden bewaard.
brownboy en hoe doe je dit voor FF
Najat_1983
05-09-2007, 09:09
ja het klopt.
Najat_1983
05-09-2007, 09:10
Ga naar dit in je internet explorer [neem aan dat dit je browser is en nl versie hebt]
Tabblad Extra==>Internet Opties==>Tabblad Inhoud==>Onder persoonlijke gegevens klik je op AutoAanvullen==>Bij dit Tabblad klik je eerst op Formulieren Wissen, er komt dan een scherm die om een bevestiging van je actie vraagt, je kies dan natuurlijk ok, in het kleine venster waar je voorheen op Formulieren Wissen hebt geklikt moet je het volgende doen.
zorg je dat je alledrie opties hebt aangevinkt behalve formulieren. Hier mag dus geen vinkje in het hokje zijn. Je klik nu bij elk venster op ok.
Nu heb je voortaan geen last dat je zoekopdrachten in google worden bewaard.
kan je niet een andere schermafbeelding nemen? ik vind die dood eng :nerd:
Justme_1983
05-09-2007, 12:13
Doe het volgende regelmatig om ook ongewenste spam te verwijderen:
Open internet ga naar extra => internetopties => verwijder cookies => verwijder bestanden (ook offline bestanden) => geschiedenis wissen => ga naar het tablad "Content" => SSL staat wissen => autoaanvullen => verwijder forumulieren en paswoord :goedzo:
Justme_1983
05-09-2007, 12:13
kan je niet een andere schermafbeelding nemen? ik vind die dood eng :nerd:
:hihi: vind ik ook op een mannelijke manier dan :o
brownboy
05-09-2007, 19:22
mijn avatar is om men bewust te maken van de belofte van Allah
dus wie Fir'awn [tijd van Musa alaihi salam] wilt bezichtigen kan dit nu doen.
gewoon aan de kufar denken die hij was als je ernaar kijkt
brownboy
05-09-2007, 19:23
brownboy en hoe doe je dit voor FF
ik gebruik geen FF dus zou niet weten waar deze instellingen zitten.
gebruik alleen IE en Maxthon als browser
Najat_1983
27-01-2010, 09:36
En is het gelukt madame?
Zitoen00
27-01-2010, 10:38
En is het gelukt madame?
of het gelukt is of niet krijg je toch niet te weten :P marokkanen zoeken hulp en als ze geholpen zijn dan zijn ze weg :P geen dank niks wahahahaha
:banana: :hadj: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.