Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn ninja's heilig??

Pagina's : [1] 2

MISS_mezight
13-10-2003, 17:19

Gister vertelde mijn moeder een verhaal over een ninja (soenia). Ze zei dat er een meisje les gaf op een school en telkens als ze naar huis liep een man zag. Na een tijd was zij verliefd op hem geworden. (Zij draagt een hijaab waar je alleen nog de ogen van ziet) Op een gegeven moment nam ze steeds iemand mee naar huis. Hetzelfde gekleed als haar. Zij zegt haar ouders dat het haar vriendin en collega is en iedere dag brachten ze hun tijd in haar kamer af..... ..........weken later vinden haar ouders haar een beetje verdacht en toen ze met die "vriendin" zaten te praten hoorde ze een mannenstem. Toen haar ouders die hoofddoek van die "vriendin"weghaalde, zagen ze dat het een man was....... :eek:

Bachelorette
13-10-2003, 17:26
:eek: wel respectloos van je dat je ze ninja's noemt :jammer:

MISS_mezight
13-10-2003, 17:28
Origineel gepost door Bachelorette :eek: wel respectloos van je dat je ze ninja's noemt :jammer: Ik bedoel het niet grof hoor :(

laydeeh2die4
13-10-2003, 17:52
sjoo eruggg

EgYpTiAn_EyEs
13-10-2003, 18:05

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dat is echt toppunt yeahhhh nepheid zoiets verwacht je noooit van zulke meiden nou ik in iedergeval niej ;) :zwaai:

sihemm
13-10-2003, 22:22
wejooooo waar gaat dit toch heen

Bachelorette
13-10-2003, 22:37
Origineel gepost door MISS_mezight Ik bedoel het niet grof hoor :( iwa jah, je hebt meiden en je hebt meiden. de een maakt misbruik van mooiste geloof ever en de ander belijdt het op de juiste manier. het is maar net hoe je bent...

lala_fatima
13-10-2003, 23:27
Origineel gepost door MISS_mezight Gister vertelde mijn moeder een verhaal over een ninja (soenia). Ze zei dat er een meisje les gaf op een school en telkens als ze naar huis liep een man zag. Na een tijd was zij verliefd op hem geworden. (Zij draagt een hijaab waar je alleen nog de ogen van ziet) Op een gegeven moment nam ze steeds iemand mee naar huis. Hetzelfde gekleed als haar. Zij zegt haar ouders dat het haar vriendin en collega is en iedere dag brachten ze hun tijd in haar kamer af..... ..........weken later vinden haar ouders haar een beetje verdacht en toen ze met die "vriendin" zaten te praten hoorde ze een mannenstem. Toen haar ouders die hoofddoek van die "vriendin"weghaalde, zagen ze dat het een man was....... :eek: ik heb dit van me tante in marokko gehoord er was zo n getrouwde vrouw met die hijaab met gezichtsluier, en er kwam dus elke dag die zogenaamde vriendin ook met sluier bij haar langs. die zogenaamde vriendin was dus haar mannelijk minaar. dus tekens als die vriendin kwam ging haar man weg, uit respect. maar wat gebeurde er op een dag. haar minnaar sterft tijdens het vrijen, dus die vrouw schrikt zich dood, en zegt tegen haar man dat haar zogenaamde vriendin zich niet goed voelt en dus een vrouwelijke arts moest halen, die man meskien zoeken en zoeken naar die vrouwelijke arts maar niet gevonden dus uiteindelijk kwam er een mannelijke arts en ze zagen ddus dat het een man was.. dit is volgens mij vier jaar geleden in martil :zwaai:

Mysteria
13-10-2003, 23:29
Je moeder wil gewoon dat je hetzelfde niet doet,als die meid :) Daar zal het wel aanliggen. Just kidding :-)

EgYpTiAn_EyEs
13-10-2003, 23:31
:eek: damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!

Amal112
13-10-2003, 23:38
yeah right...echt fantaverhalen om zusters met gezichtsluier in het kwade daglicht te zetten. Ik hoor ook zulke verhalen in marokko...kotsmisselijk word ik ervan. Als iemand geen gezichtsluier wil dragen...dan niet...maar laat dan degene die het wel doen in hun waarde

Safoora
14-10-2003, 00:08
Salaam Aleikom Wa Rahmatoeallah MissMezight je bedoelt het dan wel niet grof, maar Kvindt het echt tonen van geen respect jegens je geloof. Hiermee scheld je ook de soenna uit, de vrouwen van Mohamed sallaAllah Wa Alehie Wa salaam, Oem el Mouminien, De moeders der Gelovigen! Door hen ook ninja's te noemen (aangezien zij ook de gesichtsluiers droegen) En onze oprechte zusters die hem dragen Omwille van Allah Taala, met een oprechte intentie. Want ja! Die zusters zijn er nog, en die hem niet dragen om in het geheim een date te hebben (Of andere soort verhalen die worden verteld om de niqaab in een kwaad dag licht te stellen) De titel die je aan deze topic gegeven hebt ''Zijn ninja's heilig??'' Verwacht je hier een serieus antwoord op?! Niemand is heilig, we zijn allemaal zondaars! De beste zondaar is degene die berouw verricht voor zijn zondes, en er niet meer in valt. Vergeef mij als ik fel reageer, maar ik wordt dit soort verhalen echt zat, ik krijg het vaker te horen. Laten we liever op onze eigen zondes letten, en die verbeteren. Als eerst een nasi7a naar mij zelf... Khayr Inschallah Salaam Aleikom wa Rahmatoeallah

lala_fatima
14-10-2003, 16:59
droegen de vrouwen van de profeet Mohammed de gezichtsluier?? :confused:

Masriya
14-10-2003, 17:02
Ga poeren, je hebt veel te veel fantasie.

MISS_mezight
14-10-2003, 17:11

Origineel gepost door Masriya Ga poeren, je hebt veel te veel fantasie. Nou ja zeg....dit is waargebeurd!!! :kwaad: Ja, je ziet maar wat er in mensen opkomt. Het is de duivel (chaitan) die dit allemaal doet. :(

Pagina's : [1] 2