Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Besnijdenis, help me A.U.B

casablanca53
04-09-2007, 17:30

Salaamou Aleikoum, Binnenkort wordt mijn zoon besneden en wil ik graag een feest geven. Nu is het probleem dat ik geen ervaring heb daarmee. Wie kan mij goede cateraars, dj, ziana en fotografe aanbevelen die ook niet al te duur zijn? Chokran alvast.

marokaantje
04-09-2007, 17:43
Waarom zo overdreven???? (dit is geen aanval) Geef gewoon een etentje met familie. is veel leuker en gezelliger. Als je bij dit kindje catering, ziana....etc doet die moet je dat bij al je kinderen die nog komen zo een feest geven. Zou je dat aankunnen? Hou het gewoon lekker simpel en dat geld wat je overhoud kan je beter op zijn bankrekening zetten voor zijn toekomst later. Groetjes, marokaantje

koffietante
04-09-2007, 17:49
Waarom zo overdreven???? (dit is geen aanval) Geef gewoon een etentje met familie. is veel leuker en gezelliger. Als je bij dit kindje catering, ziana....etc doet die moet je dat bij al je kinderen die nog komen zo een feest geven. Zou je dat aankunnen? Hou het gewoon lekker simpel en dat geld wat je overhoud kan je beter op zijn bankrekening zetten voor zijn toekomst later. Groetjes, marokaantje ik had het ook getypt maar toen weer weggehaald...dacht bij me zelf dat ze zich beledigd zou voelen..!! maar ik ben het helemaal met je eens..!!