Bekijk originele versie : Ik weet het niet meer!
Marocana
13-10-2003, 15:51
Naar mijn mening, en ervaring, moet ik concluderen, dat een relatie, als heteroseksuele vrouw, aangaan met 'n man, mogelijk is. Helaas, zo lijkt het althans, trekt De Man, hier bedoel ik dus de Man in het algemeen, mijn intellect naar beneden. Dit lijkt te liggen aan een ander niveau waar deze wezens zich op bevinden. Dit is geen lager, of hoger, niveau, maar een ander niveau, dus horizontaal gedifferentieerd*.
Dit gebeurt slechts wanneer ik in de nabijheid ben van een man waar ik een of andere relatie, zelfs een niet-gebonden, mee heb. Het zorgt ervoor, dat ik niet Ik ben, dat mijn Ego vervuild geraakt door de Ega.
Een andere zaak is het met vrouwen, daar voel ik niet zo'n niveau-verandering. Natuurlijk, sommigen zijn dommer of, maar dat gebeurt eigenlijk nooit, slimmer, als deze termen al te gebruiken zijn, maar het heeft geen invloed op mij, m'n Ego. Daarom zit ik nu met het lastige punt, dat ik mannen wel prefereer als lichamelijke relatiepartner, maar voor het geestelijke toch echt 'n vrouw nodig heb. Helaas, ik kan geen liefdesrelatie aangaan met een vrouw, simpelweg omdat ik niet op vrouwen val. In ieder geval, wat moet ik doen? Hoe valt dit enigszins te combineren?
*: deze term bestaat niet, of heeft, bij mijn weten, geen betekenis in deze context, maar klinkt wel mooi
Lady_moi
13-10-2003, 15:55
wa heeft iedereen de laatste tijd toch met hun bi/homo seksuele gevoelens :maf:
sneakynawal
13-10-2003, 16:08
neem een vrouw die zich heeft laten ombouwen in een Brad Pitt :D
Marocana
13-10-2003, 16:17
Jullie snappen de kern van het verhaal niet; laat 1 ding duidelijk zijn "ik voel me alleen romantisch aangetrokken tot het mannelijk geslacht'!
sneakynawal
13-10-2003, 16:18
Nou sorry hoor!!! Ik zeg al nix meer!
TwinkleEye_19
13-10-2003, 16:25
Origineel gepost door Marocana
Naar mijn mening, en ervaring, moet ik concluderen, dat een relatie, als heteroseksuele vrouw, aangaan met 'n man, mogelijk is. Helaas, zo lijkt het althans, trekt De Man, hier bedoel ik dus de Man in het algemeen, mijn intellect naar beneden. Dit lijkt te liggen aan een ander niveau waar deze wezens zich op bevinden. Dit is geen lager, of hoger, niveau, maar een ander niveau, dus horizontaal gedifferentieerd*.
Dit gebeurt slechts wanneer ik in de nabijheid ben van een vrouw waar ik een of andere relatie, zelfs een niet-gebonden, mee heb. Het zorgt ervoor, dat ik niet Ik ben, dat mijn Ego vervuild geraakt door de Ega.
Een andere zaak is het met vrouwen, daar voel ik niet zo'n niveau-verandering. Natuurlijk, sommigen zijn dommer of, maar dat gebeurt eigenlijk nooit, slimmer, als deze termen al te gebruiken zijn, maar het heeft geen invloed op mij, m'n Ego. Daarom zit ik nu met het lastige punt, dat ik mannen wel prefereer als lichamelijke relatiepartner, maar voor het geestelijke toch echt 'n vrouw nodig heb. Helaas, ik kan geen liefdesrelatie aangaan met een vrouw, simpelweg omdat ik niet op vrouwen val. In ieder geval, wat moet ik doen? Hoe valt dit enigszins te combineren?
*: deze term bestaat niet, of heeft, bij mijn weten, geen betekenis in deze context, maar klinkt wel mooi
Ik begrijp wat je bedoeld..Mannen lijken vaak wat inhoudt betreft echt van een ander planeet te komen...buitenaards gewoon...:jammer:
Maar ik moet je zeggen, dat er mannen zijn die je ook helemaal kunnen begrijpen...vooral mannen die bijna een spiegelbeeld van je denkwijze zijn, maar wel het 'mannelijke' behouden...Ze zijn er, maar faking zeldzaam :(
Marocana
13-10-2003, 16:31
Twinkie, nou volgens ben jij 'm tegengekomen of ken je er zo 1.
Mij is dat geluk nog niet toebedeeld, jammer genoeg!
TwinkleEye_19
13-10-2003, 16:40
Origineel gepost door Marocana
Twinkie, nou volgens ben jij 'm tegengekomen of ken je er zo 1.
Mij is dat geluk nog niet toebedeeld, jammer genoeg!
Ik ben er inderdaad 1 tegengekomen...Khad 't niet verwacht..stond perplex :o Hij zei dingen die ik altijd zei en ik had zoiets van: "Hè, hey dat zijn mijn woorden...dat kan toch niet?!" Een jongen die dingen zegt die ik altijd zei...een jongen die je denkbeeld gewoon in woorden beschrijft, voordat jij hebt kunnen praten...Ja, toen was ik er gewoon stil van geworden :o en had zo iets van..damnz...die moet en zal ik krijgen :D
Dat geluk zal jouw richting ook nog opwaaien...voor je het weet staat er iemand voor je neus, waar je gewoon stil van wordt..klink raar, maar tis echt zo...Je moet gewoon lekker met de dag leven, want zoals je nu bent, ben je gewoon een topmeid :goedzo: En als er een leuke geval langs komt waaien is dat mooi meegenomen ;)
praat me na en je bent goed
spreek me tegen of heb andere denkbeelden en je bent slecht
zeg wat ik wil horen en je bent goed
spreek de waarheid en je bent slecht
intelligentie siert de mens
uit de hoogte doen siert de mens niet
:rolleyes:
Marocana
16-12-2004, 16:17
praat me na en je bent goed
spreek me tegen of heb andere denkbeelden en je bent slecht
zeg wat ik wil horen en je bent goed
spreek de waarheid en je bent slecht
intelligentie siert de mens
uit de hoogte doen siert de mens niet
:rolleyes:
Jouw interpretatie
Jouw interpretatie
nu pas reageer je erop :hihi:
Marocana
20-12-2004, 14:15
nu pas reageer je erop :hihi:
Iwa, we hebben niet allemaal tijd over.
Iwa, we hebben niet allemaal tijd over.
meskina druk druk druk :rolleyes:
kiraki dayra a bent bladi ?
Farid130
19-02-2006, 00:09
Dit gebeurt slechts wanneer ik in de nabijheid ben van een man waar ik een of andere relatie, zelfs een niet-gebonden, mee heb. Het zorgt ervoor, dat ik niet Ik ben, dat mijn Ego vervuild geraakt door de Ega.
Beste Marocana,
Je moet je doelstellingen wat bijsturen.
Het begrijpen van een man is geen eindbestemming maar een oneindige reis.
najlae_tanger
19-02-2006, 00:32
Trouw met een man, kan je mee sexe en zijn lichaam misbruiken, vooral nie mee communiceren,want o wee als jouw intellect naar beneden zal gaan,slecht voor je ego..
Neem een beste vriendin met wie je lekker veel kan filosoferen (roddelen:hihi: )
en besteed al je tijd met haar zodat je je intellect niet kan beschadigen.
en nu echt..
:moe: deal with it...soms moet je offers brengen...:moe: that's life..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.