Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagzuur tijdens zwangerschap!

maroma
04-09-2007, 15:50

Salaam Aleikom Ik heb net een bezoekje gekregen van mijn schoonmoeder en schoonzus en ze vroegen of ik last had van maagzuur waar ik neen op antwoordde. Ik heb helemaal geen last van maagzuur héééél soms met momenten. Schoonmoeder zei: vrouwen die geen last hebben van maagzuur krijgen meestal kindjes met héél weinig tot geen haar. Klopt dit? Wat hebben jullie ervaren dames.:)

Oemmi
04-09-2007, 15:52
Hahaha, dan krijgt die van mij echt een HELE GROTE haarbos. Maar ik geloof daar niet in, dat zijn bakerpraatjes :D.

Dreaming_lady
04-09-2007, 15:54
ja ze zeggen als je veel last van maagzuur hebt dan krijg je een kind met VEEL haar...ik heb er ook erg veel last van... maar het zijn allemaal bakerpraatjes dus niet naar luisteren...

kenza24
04-09-2007, 16:04
ja ze zeggen als je veel last van maagzuur hebt dan krijg je een kind met VEEL haar...ik heb er ook erg veel last van... maar het zijn allemaal bakerpraatjes dus niet naar luisteren... sorry maar het zijn gewoon bakkerpraatjes..ik had zoveel last van maagzuur en kreeg een zoon met weinig tot bijna geen haartjes maar alhamoliAllah is het nu gegroeit...

chahidaatje
04-09-2007, 17:04

Zo zijn er zoveel bakkerspraatje Kijk maar eens op deze site;) http://www.babybrabbel.org/otheek/bakerpraatjes.html

maroma
04-09-2007, 17:17
Zo zijn er zoveel bakkerspraatje Kijk maar eens op deze site;) http://www.babybrabbel.org/otheek/bakerpraatjes.html Salaam Aleikom, Zovéél bakerpraatjes hihi :D heb ze allemaal gelezen! en enkele kloppen wel vind ik!

chahidaatje
04-09-2007, 17:20
Salaam Aleikom, Zovéél bakerpraatjes hihi :D heb ze allemaal gelezen! en enkele kloppen wel vind ik! :haha: leuk zijn ze he, ik had ze ook allemaal gelezen toen ik zwanger was van Hafsa,en enkele effe nacheckt maar er klopte nooit wat van, alleen met de buik die klopte wel.;) ..

chahidaatje
04-09-2007, 17:24
heb je die ene ook gelezen, leg 2 kussens op de grond Plaats een vork onder 1 kussen onder de andere kussen een lepel, mocht ze op de kussen met de vork eronder gaan zitten krijgt ze een meisje en de ander met lepel een jongen, stel je voor doe je dat, gaat de vork door je kussen heen... heb je die vork in je R..T zitten :haha:

koffietante
04-09-2007, 17:29
Salaam Aleikom Ik heb net een bezoekje gekregen van mijn schoonmoeder en schoonzus en ze vroegen of ik last had van maagzuur waar ik neen op antwoordde. Ik heb helemaal geen last van maagzuur héééél soms met momenten. Schoonmoeder zei: vrouwen die geen last hebben van maagzuur krijgen meestal kindjes met héél weinig tot geen haar. Klopt dit? Wat hebben jullie ervaren dames.:) is absoluut niet waar...en ik kan het weten...met mijn 3 zwangerschappen ging ik zowat dood van de pijn van maagzuur..dus ik dacht bij me zelf leuk krijg ik kindjes met veel haren..dus niet ze waren alle 3 bijna kaal geboren..!!

maroma
04-09-2007, 17:33
:haha: leuk zijn ze he, ik had ze ook allemaal gelezen toen ik zwanger was van Hafsa,en enkele effe nacheckt maar er klopte nooit wat van, alleen met de buik die klopte wel.;) .. Ja ze zijn idd leuk :goedzo:

Oemmi
04-09-2007, 17:33
is absoluut niet waar...en ik kan het weten...met mijn 3 zwangerschappen ging ik zowat dood van de pijn van maagzuur..dus ik dacht bij me zelf leuk krijg ik kindjes met veel haren..dus niet ze waren alle 3 bijna kaal geboren..!! Noooooo, al dat maagzuur en dan niet eens veel haar als compensatie?? :huil:

maroma
04-09-2007, 17:36
heb je die ene ook gelezen, leg 2 kussens op de grond Plaats een vork onder 1 kussen onder de andere kussen een lepel, mocht ze op de kussen met de vork eronder gaan zitten krijgt ze een meisje en de ander met lepel een jongen, stel je voor doe je dat, gaat de vork door je kussen heen... heb je die vork in je R..T zitten :haha: Woelahiela ahahah ;) Je hebt een dochtertje? Mabrouk alvast en is het wat wennen? het is je eerste?

Ouissam
04-09-2007, 18:52
Bij mij klopte het bakerpraatje wel. Bij me vorige 2 zwangerschappen verging ik van de maagzuur en me dochtertjes zijn geboren met een hele bos haar. En nu heb ik weer dag en nacht last van maagzuur, zal dit kindje dan ook een bos haar hebben??:hihi: haha maar goed het zijn gewoon praatjes, trek je er niks van aan.;)

Ikiekiki
04-09-2007, 20:13
geem maagzuur maar wel een gezonde zoon met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel haar dus het klopt niet