Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb een hekel aan koken en bakken.

Pagina's : [1] 2

Niya_
04-09-2007, 14:17

Misschien ben ik wel de enige. :( Moet er niet aan denken om een paar uur in de keuken en vervolgens mijn man het in tien minuten naar binnenwerkt. Begrijp me goed heb respect voor vrouwen die koken en bakken ga vooral zo door maar zelf heb ik er een hekel aan en wil de keuken zo snel mogelijk uit. Gelukkig heb ik man die af en toe met alle liefde in de keuken staat.:love:

hanane_13
04-09-2007, 14:22
Ik vind het juist erg leuk om te doen:hihi: Als ik niks te doen heb dan help ik me ma in de keuken of maak zelf wat lekkers voor de koffie of thee. Ik kan wel aardig koken en bakken maar ben het nog goed aan het leren:haha:

Diamant_Rose
04-09-2007, 14:23
Doordeweeks vind ik het wel lastig vanwege het werk.. maar in het weekend vind ik het heerlijk om lekkre dingen te maken..

esin
04-09-2007, 14:24
Nee hoor meid je bent echt niet de enigste.... :banana: Hier nog 1 die er een 'hekel'' aan heeft :moe:

esin
04-09-2007, 14:25

Ik vind het juist erg leuk om te doen:hihi: Als ik niks te doen heb dan help ik me ma in de keuken of maak zelf wat lekkers voor de koffie of thee. Ik kan wel aardig koken en bakken maar ben het nog goed aan het leren:haha: Wacht maar als je straks getrouwd bent... Kijken of je het dan nog zo leuk vind.. :hihi:

Niya_
04-09-2007, 14:26
Nee hoor meid je bent echt niet de enigste.... :banana: Hier nog 1 die er een 'hekel'' aan heeft :moe: Yihoeeeeeeeee :banana: zullen we een club beginnen :hihi:

hanane_13
04-09-2007, 14:33
Wacht maar als je straks getrouwd bent... Kijken of je het dan nog zo leuk vind.. :hihi: :giechel: Hmmmmmz nee ik denk dat het geen probleem voor mij is als ik getrouwd ben:o

lach_parel
04-09-2007, 14:37
Hoe zit dat als je bezoek krijgt?

schems
04-09-2007, 14:46
Hier nog een.. Ik kook niet echt graag,het is niet mijn hobby of dat ik de keuken induik als ik niets te doen heb, ik doe het omdat het moet.Nu mijn man de hele dag werkt maak ik zelden iets klaar.Voor mezelf maak ik iets heel simpel of gewoon een broodje gezond.Ik kook alleen voor mijn man en als we bezoek krijgen natuurlijk.. Maar dat heeft te maken met het feit dat ik echt een makkelijke eter ben, Ik eet echt letterlijk om in leven te blijven... Respect voor de vrouwen die graag in de keuken staan

Niya_
04-09-2007, 14:47
Hoe zit dat als je bezoek krijgt? Ik schaam me om dit te zeggen maar dan komt me moeder me zgn helpen.

lach_parel
04-09-2007, 14:49
Ik schaam me om dit te zeggen maar dan komt me moeder me zgn helpen. Heb je een hekel aan koken, omdat je het niet kan of gewoon geen zin. en heb je kinderen?

lach_parel
04-09-2007, 14:50
jou moeder moet echt een pak slaag op je bibs geven, m'n moeder zou echt niet komen. ze zal zeggen bak jij maar iets van....:o

Niya_
04-09-2007, 14:51
Hier nog een.. Ik kook niet echt graag,het is niet mijn hobby of dat ik de keuken induik als ik niets te doen heb, ik doe het omdat het moet.Nu mijn man de hele dag werkt maak ik zelden iets klaar.Voor mezelf maak ik iets heel simpel of gewoon een broodje gezond.Ik kook alleen voor mijn man en als we bezoek krijgen natuurlijk.. Maar dat heeft te maken met het feit dat ik echt een makkelijke eter ben, Ik eet echt letterlijk om in leven te blijven... Respect voor de vrouwen die graag in de keuken staan Doe ik ook als me man werkt maak ik alleen iets simpels maar ik vind het juist lekker als iemand iets voor me klaar maakt daar zeg ik geen nee tegen.

Niya_
04-09-2007, 14:52
Heb je een hekel aan koken, omdat je het niet kan of gewoon geen zin. en heb je kinderen? Een combinatie van beiden. Heb geen geduld om iets te maken (waardoor het mislukt) en gewoon geen zin. Het kost tijd en doe liever iets anders. Geen kinderen:(

Niya_
04-09-2007, 14:55

jou moeder moet echt een pak slaag op je bibs geven, m'n moeder zou echt niet komen. ze zal zeggen bak jij maar iets van....:o Ze roept al jaren dat het de laatste keer is dat ze komt:hihi:

Pagina's : [1] 2