Bekijk originele versie : technische vraagje, marokkaanse vrouw weet er niets over, help!
pelikaan
05-09-2007, 21:28
Je weet wat ze zeggen he je mag het niet opkroppen anders barst je nog erger uit dus goed van der dat ze alles uitlaat in de avond na een dagje lief zijn :hadj:
:melig2:
Kwebbel_24
05-09-2007, 21:28
:zwaai: Je bent zo boring dat ik bijna in slaap val achter mijn pc ik ben outttt ik ga mijn bed in :kus:
:haha: ooohmijn god .. wat mankeert jou ahahhaah.
bolle laat je niet op de kast jagen hoor :haha:
Kwebbel_24
05-09-2007, 21:29
He snoezepoes ik maak het morgen goed met je gaan we lang msnen vandaag ben ik kapot ik ga slapen:kus:
:haha: ga ga oprotten jij ahahh.
bollebuik
05-09-2007, 21:32
:confused: jullie zijn écht rare kwasten, ik meen dat
opdonderen
gizmode :engel:
RENTMEESTER
05-09-2007, 21:35
Oh oke, je moet eerst de software installeren pas de adapter aansluiten
(meestal vraagtie zelf naar)
heb je dat al gedaan?
nee ze heeft een conflict met haar USB en zeer waarschijnlijk ook de PCMIA drivers, haar besturingssysteem blokkeert volledig wanneer ze een apparaat koppelt. Dus ze zal eerst haar pc met de originele drivers moeten voorzien die bij de chipset horen anders blijft ze dit probleem houden :)
hoe bedoel je? moet ik die programma weer verwijderen en opnieuw installeren? wat is het verschil dan?
waarom vraagt die of ik drivers wil installeren? ik heb toch alles al geïnstalleerd?
Doe het nou gewoon!!:maf:
je hebt alleen de sofware geinstalleerd!! maar zodra je de adapter erin steekt moet de pc hem herkenen en dat gebeurt als je de drivers ook installeert, de pc vraagt zelf naar!!
bollebuik
05-09-2007, 21:39
Doe het nou gewoon!!:maf:
je hebt alleen de sofware geinstalleerd!! maar zodra je de adapter erin steekt moet de pc hem herkenen en dat gebeurt als je de drivers ook installeert, de pc vraagt zelf naar!!
ja als ik de adapter erin steek nadat ik 'm geinstalleerd heb dan herkent de pc hem ook, maar opeens blokkeert ie!!!
moehim, ik ga denk ik maar slijmen bij rentmeester :moe: ik heb ruzie met hem dus ik had liever jou hulp gehad maar moehim jij bakt er ook niet veel van :moe:
bollebuik
05-09-2007, 21:41
nee ze heeft een conflict met haar USB en zeer waarschijnlijk ook de PCMIA drivers, haar besturingssysteem blokkeert volledig wanneer ze een apparaat koppelt. Dus ze zal eerst haar pc met de originele drivers moeten voorzien die bij de chipset horen anders blijft ze dit probleem houden :)
alles goed bro :engel:
RENTMEESTER
05-09-2007, 21:42
alles goed bro :engel:
Geef me je merk en type van je laptop stinkerd
Daarom moet ze eerst de software installeren daarna pas de PCMCIA adapter erin steken en de laatst vraagt zelf naar de drivers! ( bijgeleverd cd dus)
bollebuik
05-09-2007, 21:43
:engel: even uitzoeken!
bollebuik
05-09-2007, 21:44
Daarom moet ze eerst de software installeren daarna pas de PCMCIA adapter erin steken en de laatst vraagt zelf naar de drivers! ( bijgeleverd cd dus)
oke kijk, ik houd jou als reserve. als lieve rentmeester er toch niets van bakt, dan spring jij weer in oke?
RENTMEESTER
05-09-2007, 21:44
Zeer waarschijnlijk installeert haar besturingssysteem gewoon de standaard XP drivers. Haar PCMIA kaart heeft geen software nodig. Zij heeft gewoon de juiste stuurprogrammas nodig van haar PCMIA en USB poort
bollebuik
05-09-2007, 21:45
ik heb een dell laptop :maf: en er staat latitude op :maf:
waar vind ik verdere info erover???
niet vragen naar papieren of zo hoor want deze komt écht niet uit de winkel :rolleyes:
RENTMEESTER
05-09-2007, 21:46
ik heb een dell laptop :maf: en er staat latitude op :maf:
waar vind ik verdere info erover???
niet vragen naar papieren of zo hoor want deze komt écht niet uit de winkel :rolleyes:
Ik heb ook een Dell Latitude en er moet echt nog een typenummer bij staan. Kijk anders onderop. Ik heb bv een Latitude 120L
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.