Bekijk originele versie : technische vraagje, marokkaanse vrouw weet er niets over, help!
Moslima27
04-09-2007, 21:36
Wa bakra, hoe wil je die dan aansluiten ?
Je hebt toch een usb poort voor nodig
:lol:
RENTMEESTER
04-09-2007, 21:36
correctie, ik ben een gehaktmachine en van ezels zoals jou maak ik gehaktballen. je had het misschien ergens verkeerd opgepikt maar nu weet je het dus.
dat iedereen een hekel heeft aan mij lig ik niet wakker van? ff serieus, jij wel? je ligt wakker van mij hé? viezerik :jammer:
Wat dacht jij dan, iedereen wordt wakker van een nachtmerrie wanneer jij erin voorkomt. Jij hebt echt hulp nodig, je bent dik plus je hebt nog een zwart hart. Ik vraag me af hoe jouw sissy man dat volhoudt, vast en zeker import.
lach_parel
04-09-2007, 21:37
plaats foto, miss kunnen we je helpen.
want ik snap er geen snars van?
Kwebbel_24
bolle :haha: zelfs de mensen die je willen helpen snauw je af :haha:
bollebuik
Toevallig is het zoals jij en niet zoals jou of is het in het Vlaams weer zoals jou?? :goedzo: En steek die usb adapter maar in je reet ondankbare vetklep.
Denk je dat je een of andere prinses Sisi bent ofzo waardoor jij geholpen zou moeten worden. Ga toch je kinderen te eten geven in plaats van andere mensen vervelen met je poeppraat. :goedzo:
jaaaajaaaajaaaa focus je maar op een spellingsfoutje, als dat de pijn een beetje verzacht........
dat is al de tweede keer dat je mijn kinderen naar boven haalt, bij de derde haal ik je hele gehaktballenfamilie naar boven :goedzo:
plaats foto, miss kunnen we je helpen.
want ik snap er geen snars van?
Nee, ik ook niet :D
Romainna
04-09-2007, 21:38
Is een monteurtje opbellen en ernaar laten kijken mischin geen optie????:rolleyes:
RENTMEESTER
04-09-2007, 21:38
Wa bakra, hoe wil je die dan aansluiten ?
Je hebt toch een usb poort voor nodig
Deze boerenwijf heeft het op een of andere manier voor elkaar gekregen om dat stukje ijzer wat zich de usb poorten bevindt te slopen waardoor al haar usb apparaten geen contact meer kunnen maken.
Nu heeft ze losse usb poorten gekocht die op een dikke kaart vastzitten en deze kaart kan je er vanaf de zijkant instoppen. Het is zo'n brede langwerpige ingang, je hebt het vast wel eens een keer gezien.
Is een monteurtje opbellen en ernaar laten kijken mischin geen optie????:rolleyes:
Zelfs de monteur schopt ze er uit :D
bollebuik
04-09-2007, 21:40
Wat dacht jij dan, iedereen wordt wakker van een nachtmerrie wanneer jij erin voorkomt. Jij hebt echt hulp nodig, je bent dik plus je hebt nog een zwart hart. Ik vraag me af hoe jouw sissy man dat volhoudt, vast en zeker import.
nachtmerrie van mij?
jonge, als ze van jou gaan dromen dan willen ze geen travestieten meer zien. op punthakken, blonde pruik en een mini rokje, je zou voor minder dan dat al een nachtmerrie krijgen.
Kwebbel_24
04-09-2007, 21:41
Deze boerenwijf heeft het op een of andere manier voor elkaar gekregen om dat stukje ijzer wat zich de usb poorten bevindt te slopen waardoor al haar usb apparaten geen contact meer kunnen maken.
Nu heeft ze losse usb poorten gekocht die op een dikke kaart vastzitten en deze kaart kan je er vanaf de zijkant instoppen. Het is zo'n brede langwerpige ingang, je hebt het vast wel eens een keer gezien.
:haha: via een omweg legt ie je toch even uit wat je moet doen bolle :hihi:
Romainna
bolle :haha: zelfs de mensen die je willen helpen snauw je af :haha:
Ewa ja wil ze het beter doen dan sally spectra dan moet het wel.:hihi:
RENTMEESTER
jaaaajaaaajaaaa focus je maar op een spellingsfoutje, als dat de pijn een beetje verzacht........
dat is al de tweede keer dat je mijn kinderen naar boven haalt, bij de derde haal ik je hele gehaktballenfamilie naar boven :goedzo:
Wie hou je nou voor de gek met je zogenaamde stoere praatjes, typisch weer zo'n voorbeeld die in het echt haar mond kaakstijf dichthoudt en dan achter de pc de rambo probeert te spelen
bollebuik
04-09-2007, 21:42
ooh je hebt toch gehaktcellen over in die kop.
Oh dat bedoelt ze, ewa jij kan het be3da beter uitleggen.
Pagina's :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.