Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag over ongesteldheid

Pagina's : [1] 2

sourya1980
04-09-2007, 11:41

hallo dames vraagje voor jullie??? wie heeft dat ook tijdens menstruatie dat je bv als je gaat slapen komt er geen bloed uit. en als je sochtends ineens opstaat en naar de wc gaat komt er voor het plassen zo heel veel dik bloed uit in 1 keer (hasjakoum?) is dit normaal??????????????

sourya1980
04-09-2007, 12:24
==niemand==== benik abnormaal of zo.

Its_me_Touria
04-09-2007, 12:28
Misschien kun je deze vraag het best aan je huisarts voorleggen.

Gypsymeid
04-09-2007, 12:29
Is normaal denk ik, ik ben savonds ook altijd minder erg ongesteld, sochtends als ik verschoon is er vrijwel nix, en overdag is er meer.

b_karima
04-09-2007, 12:29

Allahou Allem, maar het kan zijn dat als ej ligt de zwaartekraht niet meehelpt en als je dan opstaat dan alles in een keer naar beneden valt, ik heb dat nooit gehad met mijn menstruatie, mar wel met mijn kraambloeding, als ik dan opstond, kwam er veel meer uit dan als ik lag. maar je kan beter naar de huisarts hiermee.

Doenya25
04-09-2007, 12:31
Sourya volgens mij is dat heel normaal hoor, dat je snachts minder vloeit, dat is omdat je in een lig-stand bent.... Daarom hoef je snachts dan ook een 'nacht' verbandje aan te doen omdat je minder vloeit.. Zodra je op staat dan vloeit het automatisch weer naar beneden.... ;)

noonah
04-09-2007, 12:35
js is normaal heb ik altijd, ik hoef ookniks te gebruiken als ik ga slapen , want ik ga gewoon in de ochtend naar t toiklet dan komt t pas, heb sowiezo heel weinig bloedverlies

LadyH
04-09-2007, 12:58
Is heel normaal! Komt gewoon omdat je ligt, of soms helemaal opgerold op je zij ligt...dan stroomt het natuurlijk minder snel dan als je staat en rond wandelt...zwaartekracht doet ook wat natuurlijk! Ik heb dat ook vaak, dat s'nachts er maar een beetje uitkomt, maar zodra ik opsta ik het gewoon voel komen zeg maar......

nadia2007
04-09-2007, 12:59
==niemand==== benik abnormaal of zo. :hihi: =normaal en jij ook...;)

jane9
04-09-2007, 13:11
hier nog zo 1..normaal dus!

Goldielox
04-09-2007, 13:16
hallo dames vraagje voor jullie??? wie heeft dat ook tijdens menstruatie dat je bv als je gaat slapen komt er geen bloed uit. en als je sochtends ineens opstaat en naar de wc gaat komt er voor het plassen zo heel veel dik bloed uit in 1 keer (hasjakoum?) is dit normaal?????????????? Is heel normaalheb ik ook.. als ik slaap komt er bijna niks uit omdat ik dus lig.. maar als ik dan de volgende ochtend naar de wc ga komt er heel veel in 1x uit. Dat dikke bloed is bloed gemengd met baarmoederweefsel ofzo had ik gehoord...

XCindarellaX
04-09-2007, 13:22
Was het maar zo bij mij. Bij mij vloeit het de hele nacht door. In de nacht doe ik zo een hele grote nacht maandverband. Ik moet ook 2 keer opstaan om me verband te verwisselen.

Goldielox
04-09-2007, 13:26
Was het maar zo bij mij. Bij mij vloeit het de hele nacht door. In de nacht doe ik zo een hele grote nacht maandverband. Ik moet ook 2 keer opstaan om me verband te verwisselen. Wat vervelend! Ik doe gewoon 1 grote om voor de nacht das net genoeg en in de ochtend moet ik hem wel direct vervangen. Van libresse is wel goed en lekker groot :haha: :goedzo:

lady_khadija
04-09-2007, 13:43
Heb ik meestal ook....Zit ik de hele nacht met buikkrampen, terwijl er helemaal geen bloeding plaats vindt.. De volgende ochtend overstroming.. :hihi:

Goldielox
04-09-2007, 13:48

Heb ik meestal ook....Zit ik de hele nacht met buikkrampen, terwijl er helemaal geen bloeding plaats vindt.. De volgende ochtend overstroming.. :hihi: hahaha :haha:

Pagina's : [1] 2