Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden die een verloving hebben af gewezen eve hier melden

Pagina's : [1] 2

LZN
13-10-2003, 14:18

wie van jullie heeft er wel eens een man afgewezen dus bedoel niet toen je 14 was en er kwan n illie naar jou maar gewoon je bent volwassen en je hebt hem geweigerd vertel me de egte reden en of je hem nog ziet enzo en als man zijnde lijkt t mij egt moeilijk om gewoon geweigerd te worden ik denk dat je dan voor n tijd in n dip gaat zitten maar vertel heb jij iemand geweigerd en zo ja waarom?? niet dat ik me druk maak ofzo maar kdacht er aan :D vandaar mn vraag :) ik hoor t wel ciao tony:zwaai:.

Jemina
13-10-2003, 14:20
Ehm.... :wat?!:

TwinkleEye_19
13-10-2003, 14:26
Ikke ;)

SOmaar
13-10-2003, 14:32
IK BEN BANG VOOR MANNEN EN ALS HET EROP AAN KOMT DURF IK NIET. BEETJE VREEMD MAAR WEL............. HAHAA DOEI

Lady_moi
13-10-2003, 14:32

ik heb 1 keer iemand geweigerd was ook 1 handasker :D ma die vroeg mij da op voorhand :rolleyes: zonder zn ouders :jammer: dusss da vond ik wel goe van em :goedzo: mja ik weigerde gewoonweg omda ik geen behoefte had aan relatie :) of verlove of trouwe :stoned: ik was toen nog zema op u :stout: :haha: :zwaai:

NoreJihan
13-10-2003, 14:36
Origineel gepost door Femme___FataLe_ ik heb 1 keer iemand geweigerd was ook 1 handasker :D ma die vroeg mij da op voorhand :rolleyes: zonder zn ouders :jammer: dusss da vond ik wel goe van em :goedzo: mja ik weigerde gewoonweg omda ik geen behoefte had aan relatie :) of verlove of trouwe :stoned: ik was toen nog zema op u :stout: :haha: :zwaai: Sjooooooooooooo dammn zit jij niet op school ofzo 24 uur online Jij bent toch lady moi??

Lady_moi
13-10-2003, 14:44
Origineel gepost door NoreJihan Sjooooooooooooo dammn zit jij niet op school ofzo 24 uur online Jij bent toch lady moi?? and the point is??? :confused:

nessa
13-10-2003, 18:29
Heb mijn 1° verloving afgebroken. Toen ik mijn huidige man leerde kennen studeerde ik nog mijn ouders waren ertegen (tegen hem) toen heb ik hem ook gedumpt maar 2 jaar later belde hij me terug op en dit keer heb ik doorgezet ondanks mijn ouders en ben nu gelukkig getrouwd met hem!! Derde keer goede keer dus!!

Lady_moi
13-10-2003, 19:33
Origineel gepost door nessa Heb mijn 1° verloving afgebroken. Toen ik mijn huidige man leerde kennen studeerde ik nog mijn ouders waren ertegen (tegen hem) toen heb ik hem ook gedumpt maar 2 jaar later belde hij me terug op en dit keer heb ik doorgezet ondanks mijn ouders en ben nu gelukkig getrouwd met hem!! Derde keer goede keer dus!! ook van gent wella? :confused:

nessa
13-10-2003, 19:38
Origineel gepost door Femme___FataLe_ ook van gent wella? :confused: Ja en jij van antwerpen ???

Lady_moi
13-10-2003, 19:41
nee ook gent :)

nessa
13-10-2003, 19:43
nice waar in gent??? Ben namelijk nog niet lang van brussel verhuist en het is hier soms eenzaam!

Lady_moi
13-10-2003, 19:47
hmm w8 ff pm

Bent_Fes
13-10-2003, 19:52
Ja meerdere malen, reden: gewoon geen intresse...:ego: Maar ga binnenkort Insh'Allah met de Love of my life verloven... :Iluvu: dan zeg ik gewoon makkelijk: JAAAAAAAA :D

Ladyx1983
14-10-2003, 13:36

Ikkuuhhhh :hoera: omdat het gewoon niet mijn type/of omdat ie ouder was (11 jaar) Of omdat ze alleen maar op europa uit waren.En ja t belangrijkste ik ben er nie klaar voor.Maar ik weet dat als insha allah de mr right zal komen.Ik heus wel ja zal zeggen:love2:

Pagina's : [1] 2