Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mondial Vs Challenge..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

inakreb
13-10-2003, 13:52

Met de muziek van de Challenge en de mensen van Mondial zou je echt een perfecte avond hebben... Damn ! the women in the South are fine i!i!

inakreb
13-10-2003, 14:16
hehehe waar in het zuiden lella? ga ik je ze3mak checken :p

Bless
13-10-2003, 14:50
Sorry...maar in Nederland kan niks tippen aan MONDIAL !!! Mondial is bij verre the place 2 B, als het om Urban-music gaat...., qua muziek, sfeer, locatie, mensen etc... en Challenge..tjah..blijft Challenge...

inakreb
13-10-2003, 14:53
Origineel gepost door Bless Sorry...maar in Nederland kan niks tippen aan MONDIAL !!! Mondial is bij verre the place 2 B, als het om Urban-music gaat...., qua muziek, sfeer, locatie, mensen etc... en Challenge..tjah..blijft Challenge... Mondial heeft allemaal van die meezing R'nB... maar de sfeer zekers goed.. locatie??? WTF verrrrr man 180.. was 5 uur weg .. half negen thuis !!!

inakreb
13-10-2003, 16:17

Origineel gepost door EL_PATRONA Club U heeft ook een geweldige sfeer, leuke mensen en goede muziek! Kben wel errug benieuwd naar MONDIAL ik hoor er alleen maar possitieve dingen over. :boogie: :boogie: :boogie: EL_PATRONA :zwaai: we hadden nog 1 plaats over :p regio 070,079,030 en 040 :p

inakreb
13-10-2003, 16:41
Origineel gepost door EL_PATRONA :verdriet: 1 plaats over? Volgende keer wil ik ook mee! Met wie ben je allemaal geweest? :rolleyes: Stadsgenootje :D ......ghegheghe EL_PATRONA :zwaai: met mensen die niet kunnen rijden :hihi:

jeweettogAnissa
13-10-2003, 17:44
Mensen van Mondi???????????? weeeeee alleen zwarte!! :jammer: Mja Challa idem dito...ik weet echt niet waar ik het moet zoeken :( De muziek is trouwens wel Oke :goedzo:

inakreb
13-10-2003, 18:42
Origineel gepost door jeweettogAnissa Mensen van Mondi???????????? weeeeee alleen zwarte!! :jammer: Mja Challa idem dito...ik weet echt niet waar ik het moet zoeken :( De muziek is trouwens wel Oke :goedzo: ewa je weet tooooch

inakreb
13-10-2003, 22:19
Origineel gepost door EL_PATRONA HIHIHI.......vertel eens?!?! :D hmmmm........of ik mee ga is dan nog maar de vraag..... :o :giechel: EL_PATRONA :zwaai: :D

All_Eyes_On_Me
13-10-2003, 23:19
MONDIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL WUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

All_Eyes_On_Me
13-10-2003, 23:21
challenge komt mn broer hahahahaha

Bless
14-10-2003, 00:47
Origineel gepost door EL_PATRONA Mondial zal best een hele leuke tent zijn.......maar dan raad ik je eens aan om naar OFF CORSO te gaan in Rotterdam, 1 keer in de maand hebben ze op vrijdagavond URBAN GROOVEZZ......dat is pas vette shit! Ga er een keer heen en je zult geen spijt krijgen! En dan wil ik weten of mondial een gedeelde eerste plaats heeft met OFF CORSO. Afz. EL_PATRONA :zwaai: Urban groovezz ken ik al, en is no doubt een wrede party..., net als die Urban party's in Las Palmas...alleen dat zijn feesten, die zijn zoals je zegt..1 keer per maand..en zijn op zich zelf staande feesten..., Monidal is wekelijks...en geloof me die gasten van de Suprme-Team kunnen rocken....., en ze hebben Skillz...je moet die gasten in action zien... te errrrrrugg gewoon.....1 nadeel is dat het ver is van de randstad..!!

inakreb
14-10-2003, 17:50
Origineel gepost door faatje1983 voor mij blijft MONDIAL mn plekkie met uitgaan :D nix kan tippen aan de sfeer daar, muziek en sommige mensen hahaha... die dj's draaien egt geen meezing muziek daar draaien ze tenminste nie de hele avond commercieele shit ;) maar zondag ben k van de party!!! :letsparty: nou mondial is zeker meezing RnB trouwens waarom was je er afgelopen zondag niet :D wat ik al eerder zei.. mondial heeft een leukere sfeer.. challenge de muziek !

inakreb
14-10-2003, 18:11
ewa aanstaande dan.. weer een safari tocht limbabwe zie ik u dan?

inakreb
15-10-2003, 00:34

Origineel gepost door EL_PATRONA IK WIL OOK NAAR MONDIAL TOE.................is alleen sjow ver!!! :verdriet: Maar ik heb vervoer............. :D gnagnagnagna :giechel: mra7ba biek... :p of ga je ervan uit dat ik je vervoer ben?

Pagina's : [1] 2 3 4 5