Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje zwangerschapstest

WannebeMom
03-09-2007, 16:09

Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en die was heel licht positief, maar heb em 5 dagen voor mijn eigenlijke ongesteldheidsdag gedaan. Dus ik moet pas zaterdag ongesteld worden. Nou is het zo dat ik door 5 eerdere miskramen, bij mijn volgende zwangerschap meteen een afspraak moet maken bij mijn gyneacoloog om gedurende mijn zwangerschap medicijnen in te nemen. Maar nou weet ik dus niet of het wel te vertrouwen is, een zwangerschapstest 5 dagen te vroeg. Wie van de dames heet er ook te vroeg postitief getest?? En wat denken jullie, kan ik alvast de gyneacoloog bellen of toch maar even wachten??

umeyma
03-09-2007, 16:12
Van zodra je maar een ietsiepietsie verkleuring ziet is het 100% positief!! Mabrouk met je zwangerschap!! Maak maar rap een afspraak met de dokter voor een goede opvolging. Allah iekemel bighier inshaAllah!!

hananaa
03-09-2007, 16:12
meid ik heb 1 dag voor m,n ongesteldheid een test gedaan en die gaf aan licht streepje. volgens mij ben je gewoon zwanger???

nadorhalfbloed
03-09-2007, 16:13
Ik zou toch maar je gyn bellen meid, want wat ik weet kan een zwangerschapstest nooit positief zijn terwijl je niet zwanger bent, andersom wel. Je hebt dan gewoon al HCG (zwangerschapshormoon) in je urine . Dus ik zou geen onnodig risico nemen en gewoon bellen ! In ieder geval mabrouk, en moge Allah swt deze zwangerschap tot een goed eind brengen en je een gezond kindje schenken! amien xx

WannebeMom
03-09-2007, 17:20

Dank jullie wel dames. Heb hier nog een test liggen, die ik morgen ga uitproberen. Mocht die dan ook positief zijn dan ga ik meteen een afspraak maken. Inscha allah zal het dit keer wel goed gaan

naschiatje
03-09-2007, 17:29
lieve zuster ik wens je veel succes insh'Allah. Ik hoop het ook voor je insh'Allah!!!

Salamalikoum
03-09-2007, 17:39
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en die was heel licht positief, maar heb em 5 dagen voor mijn eigenlijke ongesteldheidsdag gedaan. Dus ik moet pas zaterdag ongesteld worden. Nou is het zo dat ik door 5 eerdere miskramen, bij mijn volgende zwangerschap meteen een afspraak moet maken bij mijn gyneacoloog om gedurende mijn zwangerschap medicijnen in te nemen. Maar nou weet ik dus niet of het wel te vertrouwen is, een zwangerschapstest 5 dagen te vroeg. Wie van de dames heet er ook te vroeg postitief getest?? En wat denken jullie, kan ik alvast de gyneacoloog bellen of toch maar even wachten?? Positief is positief hoor. Er wordt eigenlijk al een week na de bevruchtin HCG aangemaakt. Dus de test kan kloppen. Ik zou lekker snel naar de gyneacoloog gaan. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Moge Allah het deze keer beschermen inchallah!

Dreaming_lady
03-09-2007, 18:19
je bent dan echt zwanger dus ik zou snel je gyno bellen...mabrouk inshallah zal het deze keer goed gaan met je zwangerschap