Bekijk originele versie : wie kan me wat vertellen over neggafa houria
Fadila_B
13-10-2003, 10:55
Ik heb vel verhalen over neggafa's hier in nederland.
Maar ik merk dat er niet gesproken wordt over Negaffa Houria.
Wie kent haar en wat kun je over haar kleding vertellen?
:o
misssnadoria
13-10-2003, 20:27
ik zuo het niet weten meid
SultanatTarab
23-10-2003, 18:29
Salam Fadila
Nou neggafa Houria komt uit Vught in de buurt van Den Bosch. Zij is een van de eerste generatie marokkaanse vrouwen die het vak uitoefenen! En dat schijnt ze erg goed te doen. Van wat ik gehoord heb is dat zij mooie jurken heeft, gevoel voor stijl en traditie. Zij komt uit Sale of Rabat (niet dat dat belangrijk is). Maar goed haar expertise heeft ze vanuit Marokko hier naar toe gebracht.
Succes!
Sultanattarab
Fadila_B
28-10-2003, 23:57
Nou dat heb je verkeerd geraden maar ik ben ook een van de toekomstige bruiden. Ik ben van de week nog bij haar geweest en ze heeft zeker leuke spullen maar ik ben zeker haar dochter niet. Mischien heb je de verkeerde voor je neus. Ten tweede iedereen is vrij om zijn mening te geven . Als ze jouw niet bevalt dan is het jouw keus maar voor mijn is ze heel goed zoals ik haar nieuwe kledingstukken heb gezien.
Ik weet wel dat ze twee dochters heeft maar hoe ze heten joost mag het weten. En deze topic heb ik geplaatst voordat ik naar haar ben geweest.
Dus meid ik weet niet waar je het over hebt. veel succes met het raden!!!!
MwSAMLIMA
02-11-2003, 19:14
ik geloof er helemaal niets van !!!
VOORAL ALS NEGAFFA"S HEIR ZIELIG GAAN DOEN OM RECLAME TE MAKEN MAAK JE EIGEN SITE ALS JE MENSEN WILT TREKKEN!!
Fadila_B
03-11-2003, 00:00
ik geloof er helemaal niets van !!!
Dat is jouw probleem maar niet de mijne.
tenminste ik heb mijn mening gegeven en dat is voor mijn de belangrijkste.
Veel succes met het raden!!!! :zwaai:
MwSAMLIMA
09-11-2003, 19:38
GEEF GEWOON TOE JOH :rolleyes:
chahidaatje
09-11-2003, 23:28
ewa fadila niks van aan trekken jo.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.