Bekijk originele versie : man jarig wat te doen
hoi dames,
binnekort is mijn man jarig en zou graag iets willen doen met zn 2tjes, alleen weet ik niet goed wat.
hebben jullie een idee?mag ook een weekendje weg zijn of zo....
Oe7ibbu_Soenna
03-09-2007, 14:14
Hetzelfde als jullie doen met Kerst, Sinterklaas en Pasen.
Hetzelfde als jullie doen met Kerst, Sinterklaas en Pasen.
Haha, shut up.
So_deco, keep it simple. Ga met hem in het gras zitten onder een paraplu.
zailashia
03-09-2007, 14:17
Wat dacht je van niks?!
Verjaardag vieren hoort niet bij de Moslims maar maar bij de andere.. De profeet sallah allah alaihie wa sallaam heeft gezegd: Wie een volk immiteert is een van hun!!
Je bent hierbij gewaarschuwd..
Sanae2004
03-09-2007, 14:19
-weekendje parijs
-hotel overnachting in een luxe hotel
-zelf gemaakte etentje thuis ..geurkaarsen,bedekte tafel,mooie kleding
-uit eten en dan naar bios
-massage of sauna
Oe7ibbu_Soenna
03-09-2007, 14:21
Haha, shut up.
So_deco, keep it simple. Ga met hem in het gras zitten onder een paraplu.
: D
Dat is romantisch maar dat kan altijd toch, heb je geen speciale dag voor nodig.
zailashia
03-09-2007, 14:23
-weekendje parijs
-hotel overnachting in een luxe hotel
-zelf gemaakte etentje thuis ..geurkaarsen,bedekte tafel,mooie kleding
-uit eten en dan naar bios
-massage of sauna
Steun elkaar in het goede, en anders zwijg..
Zoo laat je ze alleen zondes plegen hoor.. De bios is niet toegstaan, er worden films etc gedraaid, in die tijd kan je beter kennis gaan opdoen etc..
Sauna is de huis van de duivel.. Baytou assaytan
: D
Dat is romantisch maar dat kan altijd toch, heb je geen speciale dag voor nodig.
Wat stel jij voor?
Steun elkaar in het goede, en anders zwijg..
Zoo laat je ze alleen zondes plegen hoor.. De bios is niet toegstaan, er worden films etc gedraaid, in die tijd kan je beter kennis gaan opdoen etc..
Sauna is de huis van de duivel.. Baytou assaytan
Wah??
Oe7ibbu_Soenna
03-09-2007, 14:40
Wah??
Ik denk dat ze met andere woorden bedoelt dat vrouwen een hamam of openbare badhuis/sauna niet mogen bezoeken zoals de overleveringen van de profeet aleyhi salat wa salam ons leren.
zailashia
03-09-2007, 14:43
Ik denk dat ze met andere woorden bedoelt dat vrouwen een hamam of openbare badhuis/sauna niet mogen bezoeken zoals de overleveringen van de profeet aleyhi salat wa salam ons leren.
Na3am, maar ik weet niet meer zeker of ik het gehoord heb of gelezen heb. Maar volgens mij had ik gelezen dat de sauna echt de huis is van de duivel. Wa allahu a3lem
we doen ook niet mee aan verjaardagen maar wil gewoon iets leuks doen die dag, of weekend.
bios, sauna(prive dan), doen we zo vaak, wilde eerst een citytrip, maar nu heeft hij al geboekt voor februari naar londen..........
ik weet het echt niet meer, en eind deze maand zijn we 2 jaar getrouwd weet ook niet wat te doen dan.
Gypsymeid
03-09-2007, 14:53
Pfff wat kunnen sommige weer lekker overdrijven. Sauna privé met je man is echt nix mis mee, of je nu thuis in je sauna of bad gaat zitten met je man of ergens anders. Bioscoop haram, omdat er films worden gedraaid?? Kijk je thuis ook nooit tv dan??!
Maarre ik weet niet wat je budget is en of je iets romantisch wil of iets avontuurlijks?? Ik hou zelf meer van avontuurlijk....
Ik had een keer parachute springen geboekt voor ons, maar me man kreeg alleen al toen ie het hoorde een hart aanval, bijna dan hihi....
Weekendje Parijs, Antwerpen, kost niet zoveel..... Uhm Sauna dus of lekker thuis, als je kids hebt laat je ze bij opa en oma ofzo. Maak je lekkere eten klaar, overal zet je kaarsjes etc. etc. maar het is saai :D Ga lekker iets doen hihi
Ah zo.
Berberriffia
03-09-2007, 15:07
hoi dames,
binnekort is mijn man jarig en zou graag iets willen doen met zn 2tjes, alleen weet ik niet goed wat.
hebben jullie een idee?mag ook een weekendje weg zijn of zo....
Verjaardagen vieren is een gewoonte van ongelovigen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.