Bekijk originele versie : <<< Ramadan Topic >>>
Princess_leila
02-09-2007, 17:43
He meiden
Laten we ons bezig gaan houden met de ramadan die er aan komt.
Vertel hier al je ervaringen, zoals de shebakia die je nu aan het voorbereiden bent.
En vertel bijv. wat jullie altijd bij magreb eten .
Weet je wel????
Mahasalama
xxChaimaexx
02-09-2007, 18:09
bij magreb eten we meestal hrira zelfspreekend sbakia, dadels en als ik nog plek heb in me maag dan zoek k snacks....:D
en wat eet jij
rifia007
02-09-2007, 18:17
bij magreb eten we meestal hrira zelfspreekend sbakia, dadels en als ik nog plek heb in me maag dan zoek k snacks....:D
en wat eet jij
idem dito
R_berkaniia
02-09-2007, 18:55
Veels te veel.
Harira, is standaard.
&dan meestal drie andere gerechten.
Zo was het toen me ouders er nog waren. Maar nu ik met me broer ben, is het niet zo veel.
Vorig jaar was het gewoon elke dag wat anders. En harira stond niet elke dag op tafel.
Shabakia werd gekocht, niet altijd even lekker.
miss_berbertjuu
02-09-2007, 18:57
Standaard Hrira en dan dadels, zelfgemaakte sbakia en dan komt cola chips snoep tevoorschijn :stout:
R_berkaniia
02-09-2007, 19:00
Standaard Hrira en dan dadels, zelfgemaakte sbakia en dan komt cola chips snoep tevoorschijn :stout:
Tróep komt tevoorschijn..:gniffel:..
&maar door blijven eten..
rifia007
02-09-2007, 19:02
ja en chips.. dan eet ik veel te veel chips waardoor ik de volgende dag de hele dag dorst heb..
rifia007
02-09-2007, 19:04
ik mis het wel trouwens de ramadan ik vind het zo'n gezellige en peacefull tijd.. heerlijk..
just_curious
02-09-2007, 19:11
:haha: vergeet de chocolade niet :hihi:
just_curious
02-09-2007, 19:11
egt erg is dat he, meteen na mgarb zoveel eten dat je bijna ontploft gewoon :haha:
R_berkaniia
02-09-2007, 19:13
egt erg is dat he, meteen na mgarb zoveel eten dat je bijna ontploft gewoon :haha:
Uhú, niet normaal.
Dit jaar wil ik gewoon 'normaal' gaan doen.
mocro_misz
02-09-2007, 19:15
Mensen komen bij mij met vragen;
O wat erg Ramadan, dan val je zeker vreselijk veel af..
ik zo nou.. uhm..
NIEEEEEEEEEEEEEEETUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSZ
Achmed_N
02-09-2007, 19:25
Wij eten kei veel met maghreb! :hihi:
Ik persoonlijk begin met wat water of een dadel. Dan bidden ofcourse, dan val ik de soep aan. En dan wat de pot schaft.. Rest van de avond eet ik dan gelijk niks want dan zijn we in de moskee. Als we thuis blijven, eet ik later nog wat koekjes ofzo.
mocro_misz
02-09-2007, 19:26
Mijn moeder maakt speciaal voor mij lekkere msamen (pannekoek) alleen er zit groente en gehakt vanbinnen. Hmmmm en die at ik als ik 's morgens wakker werd voor fdjar..
Hele dag geen honger... Ik ga aan me moeder vragen of ze dit jaar ook weer wilt maken.. anders doe ik het .. kan niet koken maar ach ahaha :haha:
R_berkaniia
02-09-2007, 19:29
Mijn moeder maakt speciaal voor mij lekkere msamen (pannekoek) alleen er zit groente en gehakt vanbinnen. Hmmmm en die at ik als ik 's morgens wakker werd voor fdjar..
Hele dag geen honger... Ik ga aan me moeder vragen of ze dit jaar ook weer wilt maken.. anders doe ik het .. kan niet koken maar ach ahaha :haha:
Luilak, ga het zelf doen:haha:!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.