Bekijk originele versie : Getrouwd maar toch eenzaam!
Jongens ik heb een probleem, ik ben een paar jaar getrouwd en heb al heel wat tegenslagen achter de rug gehad. We zijn op dit moment bezig om nog een keer er iets van te maken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig veranderingen zie. Ik zelf voel me absoluut niet getrouwd en hou ook niet van mijn man. Wie heeft ook z'n probleem en hoe weet ik of ik hier mee door moet gaan??? :confused:.
:( Weet niet echt wat je moet doen, maar wil je wel succes en geluk wensen. Hoop voor je dat alles goed komt.
Beslama.
shirihane
13-10-2003, 07:28
assalamo alaikom
zijn jullie al lang getrouwd,en hebben jullie kinderen.
het lijkt me echt moeilijk wat jij mee moet maken.
je moet echt heel goed nadenken,en erachter komen wat je echt heel graag wil.dat is het belangerijkste..
moge allah je helpen uit deze moeilijke tijd...amin
liefs
:zwaai:
Atlas_Gebergte
13-10-2003, 10:15
Sallaam meid, je moet een goed gesprek met je man aangaan en niet zeggen van ja het komt wel goed of we proberen het opnieuw, maar we praten er niet meer over? comminicatie in een huwelijk is heel erg belangrijk, en als je echt niet meer van je man houd, dan hebben jullie echt een probleem, want in huwelijk moet liefde onstaan en niet elkaar uit de weg gaan. Moge Allah je helpen.
Wa Sallaam Alikoum
Bent_Fes
13-10-2003, 19:33
Origineel gepost door Kadieja
Waarom richt je probleem aan jongens?
Jij vindt jezelf zeker het leukste thuis...
Moeslimma87
13-10-2003, 20:57
Waarom richt je probleem aan jongens?
ya debiele opmerking, dat mens zit met een
serieus probleem en jij let op haar spellingsfouten??????,
heb je nu echt niks beters te doen??? :rolleyes:
Moeslimma87
13-10-2003, 20:59
Origineel gepost door lelathamoe
Jongens ik heb een probleem, ik ben een paar jaar getrouwd en heb al heel wat tegenslagen achter de rug gehad. We zijn op dit moment bezig om nog een keer er iets van te maken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig veranderingen zie. Ik zelf voel me absoluut niet getrouwd en hou ook niet van mijn man. Wie heeft ook z'n probleem en hoe weet ik of ik hier mee door moet gaan??? :confused:
meid, ik kan jou niet zo direct goede raad geven maar ik
zou zeggen geef het niet op!! praat met elkaar, doe leuke
dingens met elkaar, leer elkaar beter kennen, misschien
dat er dan wat verandering in komt!!!
moge allah jou helpen in deze moeilijke tijden, en moge
allah jou bijstaan in alle tijden inchallah, amien ya rabb
shadia024
13-10-2003, 21:06
Jongens ik heb een probleem, ik ben een paar jaar getrouwd en heb al heel wat tegenslagen achter de rug gehad. We zijn op dit moment bezig om nog een keer er iets van te maken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig veranderingen zie. Ik zelf voel me absoluut niet getrouwd en hou ook niet van mijn man. Wie heeft ook z'n probleem en hoe weet ik of ik hier mee door moet gaan??? :confused:
Salaam
Meid, ik weet precies wat je doormaakt. Ik heb t ook meegemaakt.
Helaas is het bij mij op een scheiding uitgelopen omdat de communicatie gewoon stroef liep. Op een gegeven moment had ik alles geprobeert om er alsnog een succesvol huwelijk van te maken, maar t was bij mij een eenrichtingsweg, en dan werkt het natuurlijk niet.
Probeer tot je man door te dringen, communicatie is het allerbelangerijkste in een huwelijk. Je moet naar mekaar luisteren en vooral elkaar RESPECTEREN. Probeer tot een compromis te komen als jullie het niet met elkaar eens zijn.
Doe alles wat in je vermogen ligt om het huwelijk te redden en heb sbar, zodat je er geen schuldgevoelens aan overhoudt, mocht het dan alsnog verkeerd lopen (ALLAH swt verhoede het)
Moge Allah swt je veel sbar geven en insha allah komt t allemaal goed. Ik leef met je mee......
liefs
Bidawi_Mazlot
13-10-2003, 21:25
Ik als man kan je dus alléén raad geven vanuit een mannelijk perspectief dus niet boos worden als ik te makkelijk pratend overkom:D ....jouw bedoelingen zijn el Hamdulilah zo te zien goed...je praat erover en zoekt naar een oplossing die jij 1-2-3 niet kan vinden....probeer je te focussen op zijn positieve eigenschappen. als hij die ten minste heeft want jij klinkt een beetje hoopopgevend....hoop nooit opgeven en doe met datgene je NU hebt wat positiefs.....scheiden is veelste makkelijk dus luister aub niet naar mensen die het probleem zelf nooit hebben meegemaakt, ik heb het ook niet meegemaakt aangezien ik nog niet getrouwd ben maar.....ik heb 't gevoel dat jij je absoluut niet lekker voelt en er veel dingen in je bolletje draaien die je door problemen in het verleden niet snel kan plaatsen....ik stel voor om rust te gaan zoeken, onderneem aktie nu het nog niet te laat is....bijvoorbeeld een weekendje Parijs als jij ervan houdt en je man iemand is die van uitstapjes houdt....dit was maar een klein voorbeeldje....of laat je man duidelijk merken dat de manier hoe zich presenteert totaal niet de jouwe is....een vrouw heeft plichten maar ook vooral rechten in de Islam....als je man een cultuurganger is dan hoort hij discipline conform de Islam zich eigen te maken.....want je leeft beide in een huis en moeten het ook beide naar jullie zin hebben ook al is een beetje spanning denk ik gezond, dat ja en nee knikken zal op den duur ook vervelen dacht ik zo.....laat familieleden die je echt vertrouwt bv vader of moeder met hem praten op een rustige manier waardoor hij respectvol luisterend het één en ander kan op nemen in zijn bol....het helpt soms beter om buitenstaanders erbij te betrekken, ik weet voor de verdere rest niet of jij een open karakter hebt en niet snel het gevoel hebt om buitenstaanders niet te laten mengen in jouw problemen door trots, hoogmoed of wantrouw naar hen toe?....als praten niet helpt moet je ff een keer goed uithuilen bij jouw ouders of de zijne...maargoed we kunnen veel adviezen geven maar uiteindelijk weet jij als geen ander hoe het reilt en zeilt en hoe jij zelf van karakter bent....ik wens je het aller beste met je man en het zou echt zonde zijn om elkaar te verlaten voor iets dat misschien makkelijk op te lossen is.
Hield je van je man voordat je getrouwd was???
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen??
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn vrouwtje?
Er is geen vonk meer, hebben het ook al meerdere keren geprobeerd.
Ben nu al 7 jaar samen.
Tweede kindje is op komst.
Er wordt nu openlijk gepraat met elkaar om op een redelijke manier uit elkaar te gaan.
Bent_Fes
14-10-2003, 21:08
Ja waarom per se jongens en geen meiden of allebei ;)
Blijf je dom lullen, je denkt zeker dat grappig bent..je weet donders goed dat je jongens ook tegen de dames kan zeggen. Voor de rest maak een zinnig opmerking, of SHUT-UP...en verwijder aub dat lelijke foto, van wie het ook mag wezen... :rolleyes:
Bent_Fes
14-10-2003, 21:11
Lelathamoe, wens je veel succes en geluk...blijf in je huwelijk geloven, en zet je in voor 100% en Insh' Allah word het een succesvol huwelijk!
Veel geluk.
Bent_Fes
14-10-2003, 21:14
Origineel gepost door Ziezo
Ben nu al 7 jaar samen.
Er wordt nu openlijk gepraat met elkaar om op een redelijke manier uit elkaar te gaan.
Vindt het heel jammer om dit lezen, jullie zijn 7 jaar getrouwd, er is een tweede kindje opkomst en bespreken al om uit elkaar te gaan?
Vind ik best erg, vooral voor de kinderen...alleen maar omdat de vonk uit is? Je moet begrijpen dat verliefdheid op een gegeven moment weggaat, en plaats maakt voor 'houden van'....?
Zou zeggen geef het niet op!
waarom ben jij altijd zo negatief????????????
Origineel gepost door Ziezo
Ben nu al 7 jaar samen.
Sneu :(
vraagje: "al meerdere keren geprobeerd", dus dit speelt al langere tijd. Waarom dan toch een 2e kindje?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.