Bekijk originele versie : Was vandaag bij....
Was vandaag bij mijn vader samen met me dochtertje!!! Waar ik al heel lang niet meer geweest ben....Omdat het niet lekker loopt... Maar mijn moeder zei dat ik langs moest gaan!!!
Mijn getrouwde half zus was er met haar kind en al mijn half zussen en broers... Ik voelde wel afstand tussen ons... Maar hoe ze met elkaar om gaan... De gezelligheid dat daar is onderling...
Ik mis dat gewoon.... Ik heb alleen een zusje die aan me spullen zit en me make up op de grond gooit....
Hebben jullie dat niet???!!!
chuckYou
12-10-2003, 21:43
Origineel gepost door Chyhaan
Was vandaag bij mijn vader samen met me dochtertje!!! Waar ik al heel lang niet meer geweest ben....Omdat het niet lekker loopt... Maar mijn moeder zei dat ik langs moest gaan!!!
Mijn getrouwde half zus was er met haar kind en al mijn half zussen en broers... Ik voelde wel afstand tussen ons... Maar hoe ze met elkaar om gaan... De gezelligheid dat daar is onderling...
Ik mis dat gewoon.... Ik heb alleen een zusje die aan me spullen zit en me make up op de grond gooit....
dat heb je me een keer verteld dat je niet zo'n goede band meer hebt met je pa......maar wel met je broer tog......wel leuk dat je langs bent geweest!
Weten ze dat je zwanger bent?
Origineel gepost door Faatima
Weten ze dat je zwanger bent?
Mijn half broer zag t wel, en die vroeg t aan me... En heb t gewoon gezegd!!! Maar weet niet of ze gaan na praten dat iedereen t weet!!!
Ik had wijde kleren aan moeten doen.. Ik heb t niet slim aan gepakt, maar ja
littlegirl
12-10-2003, 21:54
chyhaan k ken je niet maar k vind het wel goed van je dat je naar je vader bent gegaan.... en je moet het zeker vaker doen...
vergeet nie dat hij je vader is en ook zal blijven ondanks dat je niet zo'n goede band hebt...
dikke knuffel :zwaai: en suc& verder!!
Mijn half broer zag t wel, en die vroeg t aan me... En heb t gewoon gezegd!!! Maar weet niet of ze gaan na praten dat iedereen t weet!!!
Ik had wijde kleren aan moeten doen.. Ik heb t niet slim aan gepakt, maar ja
Check je pm. ;)
Origineel gepost door littlegirl
chyhaan k ken je niet maar k vind het wel goed van je dat je naar je vader bent gegaan.... en je moet het zeker vaker doen...
vergeet nie dat hij je vader is en ook zal blijven ondanks dat je niet zo'n goede band hebt...
dikke knuffel :zwaai: en suc& verder!!
Ja, mijn moeder zat me te pushen... Ze zei dat ik moest gaan en dat hij Dina ook allang niet gezien had... Maar me vader is wel ok, Maar de kinderen van hem (behalve hicham) zijn zo gemeen.... En me stiefmoeder moet me niet...
Ik voel me dan te veel en dan wil ik niet langs gaan@!!!! Ik denk dan dat hij wel voldoende heeft aan zijn andere kinderen :traan1: Maar mijn moeder zei van niet...
Dus ben ik maar langs gegaan!! En nu weet ik dat ik m mis:tranen:
Origineel gepost door Faatima
Check je pm. ;)
Ik heb gekeken!!!
Dank je wel schat
Miss_Honey
12-10-2003, 22:09
Meskiena :(
Wel goed dat je bent langsgegaan ja...
Sterkte meid en thalla ferasek :zwaai:
yasmineNR1
12-10-2003, 22:10
komt goed meisie komt goed :goedzo:
Origineel gepost door Miss_Honey
Meskiena :(
Wel goed dat je bent langsgegaan ja...
Sterkte meid en thalla ferasek :zwaai:
Dank je wel schat
Origineel gepost door TONYMONTANA
STERKTE MEID :(
Thanks sweety,
Origineel gepost door TONYMONTANA
geen dank :) :zwaai:
:)
Exotique
15-10-2003, 22:39
Chyhaan, ben je half NLs en half Marokkaans??
Origineel gepost door Exotique
Chyhaan, ben je half NLs en half Marokkaans??
Ja, mijn vader is Marokkaanse
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.