Bekijk originele versie : Foundation
IkBennNadina
01-09-2007, 11:03
Ben ik echt de enige die dat spul zo smerig vind?
Het dringt helemaal binnen in je gezicht en het maakt je huid echt lelijk.
Ik heb gezien hoe meiden met een mooie frisse huid opeens een vies gezicht kregen met gaatjes/putjes..wat het ook is. Zooo zonde.
Als je toch iets wilt gebruiken is gewoon poederen toch echt veel beter.
Moest er ff uit, omdat mijn vriendin hier bij mij is en ik zie haar die troep opsmeren.
drifa_metalsa
01-09-2007, 11:38
Ik Gebruik dat spul ook niet..:goedzo:
Chanel_Sarah
01-09-2007, 11:40
ik helaas wel, anders ben ik veels te bleek :(
touria_20
01-09-2007, 23:05
Ben ik echt de enige die dat spul zo smerig vind?
Het dringt helemaal binnen in je gezicht en het maakt je huid echt lelijk.
Ik heb gezien hoe meiden met een mooie frisse huid opeens een vies gezicht kregen met gaatjes/putjes..wat het ook is. Zooo zonde.
Als je toch iets wilt gebruiken is gewoon poederen toch echt veel beter.
Moest er ff uit, omdat mijn vriendin hier bij mij is en ik zie haar die troep opsmeren.
Asalamoe3alaikoem,
Ik vind foundation ook vies. Maar ter informatie; grove porien onstaan niet door het gebruik van foundation. Iedereen heeft porien (porien zijn openingen van de zweetkliertjes van onze huid), bij de 1 is het meer zichtbaar dan bij de ander. Een vriendin van mij heeft een hele mooie gladde huid, terwijl zij al jaren foundation gebruikt. Soms heeft ze het niet op, het enige verschil dat ik dan zie is dat ze minder kleur heeft in haar gezicht. Ik ken ook mensen die nooit iets op hun gezicht hebben gesmeerd.. en sommige van hun hebben ook grove porien.
x touria
Hafsah_2u
01-09-2007, 23:31
Is zoooooooooooo slecht voor je huid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.