Bekijk originele versie : Wij zijn lelijk daarom zitten we op het net
Dit is voor JEBLIA_Tetouania (alias Jeblia_Zuigwijf), Emen 100, Temsanihustler, 100cent Janachmed (prototype wannabe stoer overkomen, maar watjes voor het leven).
Jullie zijn zo zielig, Mietwijfen allemaal!!
Als jullie lef hebben dan spreken we in Real life af, en ik alleen stomp jullie naar nog meer lelijkheid en goorheid.
Wie durftttttt????
Pm me maar
Yeahhhhhhhhh Stoer zeg :maf:
:rolleyes:
LQwaad4life
12-10-2003, 19:11
je kent ze wel heel erg goed voor iemand die maar 24 posten op zijn naam heeft.:hihi:
praatjes
12-10-2003, 19:13
Mijn niet gezien in een halloween gelegenheid. haha
Lady_moi
12-10-2003, 19:17
Origineel gepost door SEREYA
Dit is voor JEBLIA_Tetouania (alias Jeblia_Zuigwijf), Emen 100, Temsanihustler, 100cent Janachmed (prototype wannabe stoer overkomen, maar watjes voor het leven).
Als jullie lef hebben dan spreken we in Real life af, en ik alleen stomp jullie naar nog meer lelijkheid en goorheid.
Wie durftttttt????
Pm me maar
ga je jongens stompen :maf: ook diene lange temsamni :melig:
Chatefemqemamu
15-10-2003, 12:30
nou ik zou mooi niet durven als ik hun was :haha:
Wie durftttttt????
Pm me maar
Jeblia_Tetouania..alias..Jeblia_Zuigwijf...WAHAHAH AHAHAHHAHAHA :melig:
Die is echt grappig... :giechel: ...!!
MissChica
15-10-2003, 13:13
SEREYA wuahahah Jeblia_Tetouania..alias..Jeblia_Zuigwijf die is goedddddd tralalal :giechel:
sneakynawal
15-10-2003, 13:16
Wie durftttttt????
Pm me maar
Sooooooooooo ben je chagrijnig of zo?
Marrakchia_86
15-10-2003, 13:27
Wie durftttttt????
Pm me maar
Waarom zo agressief....???
Nou, die wijfjes hebben niet gereageerd. Ja, ze moeten maar niet over BERBERS zeiken en van die gore domme dingen zeggen.
Zema W.A.B. TAZZZZ, ik ken die EMEN100 EN JANACHMED en het zijn echt mietjes, ahahhahaha.
Als je ze hier ziet praten over vrouwen enz... dan lijkt het alsof ze het elke dag krijgen. Maar geloof mij als ik zeg dat als ze van ouderdom vergaan, ze nog nooit een vrouw hebben gezien of aangeraakt. Dus een beetje respect voor de vrouwen die jullie geen blik waardig gunnen.
Moehiem het is bijna ramadan, dus ik zal die pak slaag laten zitten, want ik real life hebben jullie al genoeg shit te verdragen hahahah of niet EMEN100 (ZE NOEMEN HEM PIESJE) vandaar dat hij EMEN zegt, dan klinkt het nog schoon.
Adios en JEBLIA_ZUIGWIJF maak die zuignap van je schooon want het is bijna ramadan snappieeeeeee.......
Wehehehhehehehe ghatare chickie! :giechel:
I like you..:D:D:D:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.