Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mn haar is TE KORT GEKNIPT1!! Extensions info!!

Pagina's : [1] 2 3 4

mysteriouszlayd
31-08-2007, 23:09

Ik kan wel janken, echt!. Ik had haar tot midden op mn rug, en was in een gekke bui gister, en zei de kapper dat ze het tot mn schouders moest knippen. En het staaaaat niet, serieus ik heb de hele dag gejankt :jammer: Mn volgende vraag. Ik ben van plan volgende week gelijk extensions te zetten. Kan iemand me helpen met informatie en prijs? Een vriendin heeft het voor 750 euro gezet, en is het er ook voor iets goedkoper? Aub help me want ik word me toch depressief ?? :jammer:

Nefertari
31-08-2007, 23:18
Ik kan wel janken, echt!. Ik had haar tot midden op mn rug, en was in een gekke bui gister, en zei de kapper dat ze het tot mn schouders moest knippen. En het staaaaat niet, serieus ik heb de hele dag gejankt :jammer: Mn volgende vraag. Ik ben van plan volgende week gelijk extensions te zetten. Kan iemand me helpen met informatie en prijs? Een vriendin heeft het voor 750 euro gezet, en is het er ook voor iets goedkoper? Aub help me want ik word me toch depressief ?? :jammer: Niet dat het mijn zaken zijn maar extensions zijn haram. ;)

mysteriouszlayd
31-08-2007, 23:21
En ik wilde mijn haar nog gaan knippen, dat gaat dus ook niet meer door. Nee joh, waarom wil je extensions laten zetten? Laat je haar gewoon met rust, en het is zo weer lang! :goedzo: Omdat het echt niet staat. Ik heb gewoon echt verschrikkelijke spijt, want lang haar staat mij veel beter. Iedereen zegt van damn waarom heb je je haar geknipt? Extensions dan lijkt mn haar tenminste weer lang. Zie momenteel geen andere oplossing. Kan iemand mij helpen??? :jammer:

Naanaa
31-08-2007, 23:22
Meid geniet lekker van je korte kapsel !! Als je het met zelfvertrouwen draagt ziet het er zoiezo mooier uit !! Wat ik je wel kan aanraden zijn; biergist pillen + Vitamine B complex van Top Pharm. Masseer je hoofdhuid voor het slapen gaan, niet ruw doen !!! Deze 3 zullen je haargroei stimuleren. Met extensions krijg je weer andere kopzorgen !!! Als je toch wilt zetten doe dan liever een weave. Dan zetten ze waarschijnlijk achter je hoofd een vlechtje en dan "naaien" ze dat andere stuk (echt) haar in dat vlechtje. En anders is er ook nog de CLIP extensions. Die kan je erin clippen en weer eruit halen wanneer je maar wilt. Je kan ermee zwemmen etc. etc. dus het lijkt net echt. Succes !!

mysteriouszlayd
31-08-2007, 23:29

Meid geniet lekker van je korte kapsel !! Als je het met zelfvertrouwen draagt ziet het er zoiezo mooier uit !! Wat ik je wel kan aanraden zijn; biergist pillen + Vitamine B complex van Top Pharm. Masseer je hoofdhuid voor het slapen gaan, niet ruw doen !!! Deze 3 zullen je haargroei stimuleren. Met extensions krijg je weer andere kopzorgen !!! Als je toch wilt zetten doe dan liever een weave. Dan zetten ze waarschijnlijk achter je hoofd een vlechtje en dan "naaien" ze dat andere stuk (echt) haar in dat vlechtje. En anders is er ook nog de CLIP extensions. Die kan je erin clippen en weer eruit halen wanneer je maar wilt. Je kan ermee zwemmen etc. etc. dus het lijkt net echt. Succes !! Waar kan ik die clip extensions halen. En die biergist en ander gedoe waar kan ik dat vinden dan? Thanx girl! :kus:

a-damgirl
31-08-2007, 23:58
Ik kan wel janken, echt!. Ik had haar tot midden op mn rug, en was in een gekke bui gister, en zei de kapper dat ze het tot mn schouders moest knippen. En het staaaaat niet, serieus ik heb de hele dag gejankt :jammer: Mn volgende vraag. Ik ben van plan volgende week gelijk extensions te zetten. Kan iemand me helpen met informatie en prijs? Een vriendin heeft het voor 750 euro gezet, en is het er ook voor iets goedkoper? Aub help me want ik word me toch depressief ?? :jammer: :moe:

mysteriouszlayd
01-09-2007, 00:03
:moe: ?? :confused:

SweetCheeks
01-09-2007, 00:05
Als het echt zo erg is (volgens is het niet zo erg als jij beweert) kun je het altijd nog leuk opsteken ofzo. Je hebt geen extensions nodig, meid. Zonde van je geld.

Raha
01-09-2007, 00:06
Ik kan wel janken, echt!. Ik had haar tot midden op mn rug, en was in een gekke bui gister, en zei de kapper dat ze het tot mn schouders moest knippen. En het staaaaat niet, serieus ik heb de hele dag gejankt :jammer: Mn volgende vraag. Ik ben van plan volgende week gelijk extensions te zetten. Kan iemand me helpen met informatie en prijs? Een vriendin heeft het voor 750 euro gezet, en is het er ook voor iets goedkoper? Aub help me want ik word me toch depressief ?? :jammer: Get a grip on yourself :moe: Mensen worden Kaal door chemokuren of hebben andere ziektes waar ze kaal van worden. En jij hebt de hele dag staan janken (:moe:) omdat je haar tot je schouders is. Relativeer jezelf ff aub :moe:

mysteriouszlayd
01-09-2007, 00:11
Get a grip on yourself :moe: Mensen worden Kaal door chemokuren of hebben andere ziektes waar ze kaal van worden. En jij hebt de hele dag staan janken (:moe:) omdat je haar tot je schouders is. Relativeer jezelf ff aub :moe: Ik hecht altijd veel waarde aan mn haar, vandaar dat ik in een dip zat gister. Misschien overdrijf ik, maar ik ben een gevoelig mens ja, en zeker als mn haar verpest is. :jammer: Allah ienejiena men chemokuur :jammer:

mysteriouszlayd
01-09-2007, 00:14
Als het echt zo erg is (volgens is het niet zo erg als jij beweert) kun je het altijd nog leuk opsteken ofzo. Je hebt geen extensions nodig, meid. Zonde van je geld. Opsteken is niet echt mijn ding.. En ik weet dat het heel lang gaat duren voor ik het weer lang krijg :jammer:

Its_Just_Me
01-09-2007, 00:25
Ik kan wel janken, echt!. Ik had haar tot midden op mn rug, en was in een gekke bui gister, en zei de kapper dat ze het tot mn schouders moest knippen. En het staaaaat niet, serieus ik heb de hele dag gejankt :jammer: Mn volgende vraag. Ik ben van plan volgende week gelijk extensions te zetten. Kan iemand me helpen met informatie en prijs? Een vriendin heeft het voor 750 euro gezet, en is het er ook voor iets goedkoper? Aub help me want ik word me toch depressief ?? :jammer: 750 euro?????:eek: ze is geflasht:hihi: ik had geen extentions maar weave(ofzo) in me haren...je kan het per baan kopen...de prijs hangt af van de lengte van het haar...ik had 23 inch...is echt lang tot aan je bil(ietsje korter)...23 inch kostte per baan rond de 23 euro...en had vier banen gekocht...niet eens 100 euro.. en heb het laten inweave bij de kapper..zo een marokkaanse man die het doet...per baan doet hij het voor 15 ofzo weet nie meer precies...in totaal kostte het me ongeveer 160 euro...

Its_Just_Me
01-09-2007, 00:29
Waar kan ik die clip extensions halen. En die biergist en ander gedoe waar kan ik dat vinden dan? Thanx girl! :kus: extensions kan je halen in een winkel waar ze allemaal (nep) haar verkopen...er zijn ook echte haar(die had ik dus) je kan er alles mee doen... in amsterdam heb je bij de kinker een winkel genaamd ' real hair'...en daar tegenover nog zo een winkeltje van pakistanen...maarya ik weet nie of je uit amsterdam komt..

mysteriouszlayd
01-09-2007, 00:32
extensions kan je halen in een winkel waar ze allemaal (nep) haar verkopen...er zijn ook echte haar(die had ik dus) je kan er alles mee doen... in amsterdam heb je bij de kinker een winkel genaamd ' real hair'...en daar tegenover nog zo een winkeltje van pakistanen...maarya ik weet nie of je uit amsterdam komt.. What tha fack?? 160 euro extensions???? :wow: Ze hebben mn vriendin dan wel DIK geflesht met die 750 euro, zij had het tot midden van dr rug laten zetten! Maar is wel goeie kwaliteit, was de jouwe dat ook? Kan je me meer informeren over waar je het hebt laten zetten, welke marokkaanse man. En nadat je het hebt gezet, kreeg je toen last van haaruitval? Ziet je haar er wel nog gewoon gezond uit! Je bent een schat als je me helpt! :hihi: :kus:

mysteriouszlayd
01-09-2007, 00:33

Ik kom trouwens uit Amsterdam ja, waar is die kapper waar je het hebt gedaan?

Pagina's : [1] 2 3 4