Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kussen met je collega?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Niya_
31-08-2007, 20:10

:o Binnenkort is het zo ver ik ben bijna jarig en dat is weer zover dat er weer gezoent moet worden op mijn werkplek:( . Jahaaa vorige keer stonden mijn mannelijke collega's ook al in de rij om mij welkom weer terug te kussen na de vakantie. Waar slaat het op:maf: ?!Is een Hallo! of geleficilicteerd! van een verre afstand dan niet meer genoeg? is Ik hou niet van dat geknuffel zeker niet met mannelijke collega's. De vorige keer kon ik ze niet ontwijken ik had het niet verwacht dat me zouden kussen totdat die kleverig zoen op me wang was geplakt zat:jammer: Het is niet zo omdat ik geen hoofddoek draag dat ik dit accepteer. Dit keer wil het anders doen. Geen enkele mannelijke collega komt meer binnen mijn territorium :kwaad: maar hoe pak ik dat aan en hoe doen jullie dat eigelijk?

lovelywoman
31-08-2007, 20:14
je moet ze snel af zijn. dus gelijk je hand uitsteken

ouafaetoen
31-08-2007, 20:15
gewoon eerlijk, sorry ik geef geen hand en in jouw geval sorry ik wil niet kussen, en nu je toch bezig bent, kun je ook gewoon zeggen, ik geef geen hand en wil niet kussen........ meid voor je het weet gaan ze steeds een stapje verder, en inderdaad hoezo kussen, en er zal zeker weten wel gevoelens bij komen bij sommige ik zie het bij sommige collega's van me als ze andere collega's kussen zijn van die VIEZE MENsen, die het best wel leuk vinden en ervan genieten

Niya_
31-08-2007, 20:16
je moet ze snel af zijn. dus gelijk je hand uitsteken Hey je gaat bijna bevallen sterkte alvast;) Ja maar ik ben bang dat ze me naar hun toe trekken:(

chahidaatje
31-08-2007, 20:17

:o Binnenkort is het zo ver ik ben bijna jarig en dat is weer zover dat er weer gezoent moet worden op mijn werkplek:( . Jahaaa vorige keer stonden mijn mannelijke collega's ook al in de rij om mij welkom weer terug te kussen na de vakantie. Waar slaat het op:maf: ?!Is een Hallo! of geleficilicteerd! van een verre afstand dan niet meer genoeg? is Ik hou niet van dat geknuffel zeker niet met mannelijke collega's. De vorige keer kon ik ze niet ontwijken ik had het niet verwacht dat me zouden kussen totdat die kleverig zoen op me wang was geplakt zat:jammer: Het is niet zo omdat ik geen hoofddoek draag dat ik dit accepteer. Dit keer wil het anders doen. Geen enkele mannelijke collega komt meer binnen mijn territorium :kwaad: maar hoe pak ik dat aan en hoe doen jullie dat eigelijk? Effe offtopic, ben jij dat op die foto???...

Galisa
31-08-2007, 20:17
Doo afstand te nemen, op het moment dat je iemand op je af ziet komen om je te feliciteren zorg je ervoor dat je met je boven lichaam een afstandelijke houding neemt, dat als hij jou wilt kussen helemaal voorover moet buigen. Op het moment dat zo iemand de hint niet begrijpt en toch zich opdringt zeg je gewoon dat je niet wilt kussen, en leg je het uit. Het is toch van de zotte dat je mannen gaat lopen kussen, terwijl je dat helemaal niet wilt. Gewoon wat van zeggen meid.

Niya_
31-08-2007, 20:19
gewoon eerlijk, sorry ik geef geen hand en in jouw geval sorry ik wil niet kussen, en nu je toch bezig bent, kun je ook gewoon zeggen, ik geef geen hand en wil niet kussen........ meid voor je het weet gaan ze steeds een stapje verder, en inderdaad hoezo kussen, en er zal zeker weten wel gevoelens bij komen bij sommige ik zie het bij sommige collega's van me als ze andere collega's kussen zijn van die VIEZE MENsen, die het best wel leuk vinden en ervan genieten Ik vind het werkelijk gewoon vies en ook oneerlijk tegen man want ik had dat vorige voorval niet verteld dan ben ik bang dat ik niet meer mag werken. Maar misschien moet ik ze maar een brief schrijven waarom ik mijn mannelijke collega's niet meer wil kussen misschien begrijpen ze dat dan.

Niya_
31-08-2007, 20:20
Effe offtopic, ben jij dat op die foto???... Nee ben ik niet.:hihi:

Niya_
31-08-2007, 20:21
Doo afstand te nemen, op het moment dat je iemand op je af ziet komen om je te feliciteren zorg je ervoor dat je met je boven lichaam een afstandelijke houding neemt, dat als hij jou wilt kussen helemaal voorover moet buigen. Op het moment dat zo iemand de hint niet begrijpt en toch zich opdringt zeg je gewoon dat je niet wilt kussen, en leg je het uit. Het is toch van de zotte dat je mannen gaat lopen kussen, terwijl je dat helemaal niet wilt. Gewoon wat van zeggen meid. Eigelijk te zot voor woorden aan de andere kant denk ik er over om misschien ziek te melden maar dan krijg ik dat probleem straks weer.

lovelywoman
31-08-2007, 20:23
ik had al moeten bevallen meid 5 dagen geleden! inchallah begint het snel!

Niya_
31-08-2007, 20:25
ik had al moeten bevallen meid 5 dagen geleden! inchallah begint het snel! inchallah probeer ander een ananshart te eten het schijnt een bevalling te kunnen opwekken:hihi:

nadia2007
31-08-2007, 20:26
:o Binnenkort is het zo ver ik ben bijna jarig en dat is weer zover dat er weer gezoent moet worden op mijn werkplek:( . Jahaaa vorige keer stonden mijn mannelijke collega's ook al in de rij om mij welkom weer terug te kussen na de vakantie. Waar slaat het op:maf: ?!Is een Hallo! of geleficilicteerd! van een verre afstand dan niet meer genoeg? is Ik hou niet van dat geknuffel zeker niet met mannelijke collega's. De vorige keer kon ik ze niet ontwijken ik had het niet verwacht dat me zouden kussen totdat die kleverig zoen op me wang was geplakt zat:jammer: Het is niet zo omdat ik geen hoofddoek draag dat ik dit accepteer. Dit keer wil het anders doen. Geen enkele mannelijke collega komt meer binnen mijn territorium :kwaad: maar hoe pak ik dat aan en hoe doen jullie dat eigelijk? Gewoon niet vieren,want in de islaam is het verboden... en gewoon tegen je collega's zeggen wat je wilt/vindt...Zo moeilijk is het niet....:D

nadia2007
31-08-2007, 20:26
inchallah probeer ander een ananshart te eten het schijnt een bevalling te kunnen opwekken:hihi: Of was het kaneel?:D

Niya_
31-08-2007, 20:27
Gewoon niet vieren,want in de islaam is het verboden... en gewoon tegen je collega's zeggen wat je wilt/vindt...Zo moeilijk is het niet....:D Vier het niet alleen op mijn werk doen ze daar nog wel aan ze moeten ook allemaal geld inleveren voor een kadootje en taart zodat ze een verjaardag van een collega kunnen vieren.

Samara77
31-08-2007, 20:37

ja sorry, maar dat noem ik gewoon aanranding en hier kun je een klacht tegen indienen, want sexuele intimidatie is gewoon verboden in nederland

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8