Bekijk originele versie : Ik zoek...
een lekkere vent! Wie kan me helpen?
Ik voel me zo alleen :verdriet:.
celine_4ever
12-10-2003, 17:47
jij bent echt triest wist je dat?
ga een leven zoeken mens....
:rolleyes:
Origineel gepost door temsamni
Ik kan je helpen aan een dikke l.ul...zal je gelijk afleren! Met die praatjes van je! Durf te wedden dat als je een echte l.ul ziet je in huilen uitbarst! :rolleyes:
:giechel:
ze kan er twee verwachten :D
Lady_moi
12-10-2003, 17:55
Origineel gepost door Sexy_moi
Ik voel me zo alleen :verdriet:
misschien moet ge u ma meer gaan uitkleden? :confused:
Hindaatje
12-10-2003, 18:07
wahaha lekker voor je sexy_gra wahaha...:hihi:
lilmaroc
12-10-2003, 18:10
ben jij dat op je avater?:eek:
oeeef!!..als ik er naar kijk zal ik bijna zeggen dat er te kort aan kleding is :rolleyes:
Miskiena ik heb zwaar medelijden met je!!!
Voel je je echt alleen?
Wallah raar...want als ik zo naar die pica van je kijk zou ik zeggen dat je per dag zo veel mannen aan de haak slaat...hmzz in de stad...station...wallen etc. etc. :rolleyes:
Maar meid..zoek maar lekker verder...
Ik heb wel een tip voor je:
Misschien heel misschien als jij je niet zo goedkoop gedraagt, dat je er dan misschien eentje aan de haak slaat...maar daar ben ik niet zo zkerz van....
Origineel gepost door hayatoe
Miskiena ik heb zwaar medelijden met je!!!
Voel je je echt alleen?
Wallah raar...want als ik zo naar die pica van je kijk zou ik zeggen dat je per dag zo veel mannen aan de haak slaat...hmzz in de stad...station...wallen etc. etc. :rolleyes:
Maar meid..zoek maar lekker verder...
Ik heb wel een tip voor je:
Misschien heel misschien als jij je niet zo goedkoop gedraagt, dat je er dan misschien eentje aan de haak slaat...maar daar ben ik niet zo zkerz van....
zulke meisjes zijn niet echt alleen enz!
enigste wat ze wilt, is dat als ze inlogt, dat haar pm vol zit met mailtjes, mischien kan ze dan beter slapen of zo, als veel jongens haar berichten sturen.
:confused:
maar niet dat ze echt iemand wilt in real-life, ze wilt gewoon internet aandacht!
en als een jongen haar die aandacht geeft, is ie net als haar!
:zwaai:
Hindaatje
12-10-2003, 18:42
hahaha mensen maak je niet druk om haar...Ze is niet wie jullie denken dat ze is..:hihi:
Origineel gepost door babyboy
zulke meisjes zijn niet echt alleen enz!
enigste wat ze wilt, is dat als ze inlogt, dat haar pm vol zit met mailtjes, mischien kan ze dan beter slapen of zo, als veel jongens haar berichten sturen.
:confused:
maar niet dat ze echt iemand wilt in real-life, ze wilt gewoon internet aandacht!
en als een jongen haar die aandacht geeft, is ie net als haar!
:zwaai:
Jah wallah echt wel!!!
Ewa wat kan er ik nog aan toevoegen? Aandacht te kort oe safie!!!
Misschien kreeg ze wel aandacht als ze zich fatsoenlijk had voorgesteld...niet op deze goedkope manier
Origineel gepost door Hindaatje
hahaha mensen maak je niet druk om haar...Ze is niet wie jullie denken dat ze is..:hihi:
Ewa vertel op meid...jij weet iets dat wij niet weten :D
greetzzzz
MissChica
12-10-2003, 18:47
Wuaahahahahaahahaahahahahahahahah :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.